Belastingen

1 like

Je kan je aangifte, ook al is die van een eerder jaar, gewoon weer openen, aanvullen en opnieuw indienen. Heb ik ook wel eens gedaan. Max 5 jaar terug dacht ik.

Ik heb in mijn belastingdienst het kopje Definitieve aanslag inkomstenbelasting 2022 Belastingdienst (per post) 09-05-2023 staan, dus denk dat 9 mei de dagtekening is en we daar ergens omheen onze belastingteruggave ontvangen? Dat zou niet vervelend zijn!

4 likes

Heee ik ook, chill. Ik heb het de afgelopen jaren ook rond deze datum gekregen!

1 like

Hier hetzelfde! Kan alleen de brief nog niet zien? Jullie wel?

Nee, er staat bij mij ook alleen (per post) dus kan nog niets digitaal inzien.

1 like

Hoop zo dat dit zo is.

1 like

Oo ja bij mij ook! Ik moet een maandsalaris terugbetalen en dat doe ik liever vandaag dan morgen, dan ben ik er maar vanaf

Hier ook dagtekening 9 mei :tada:

1 like

Kon 'm via mijnoverheid.nl wel inzien, maar inderdaad via mijnbelastingdienst niet inderdaad.

Mijn geld staat er nu al op​:astonished::grin::grin:

5 likes

Ik ging meteen kijken haha maar helaas :grimacing:

1 like

Ik dacht al wow wat ben ik rijk! maar ze zijn gewoon echt heel snel dit jaar want meestal duurt het nog wel 2 weken.

Had je vandaag als dagtekening?

Oeffff ik heb ook dagtekening vandaag, kan niet wachtennnnn

6 likes

Samen met mijn man aangifte gedaan. Bij hem is het al gestort, ik heb nog geen bericht gehad. Meer mensen die dit hebben?
Voorgaande jaren wel gehad dat het krijgen van een bericht een paar dagen scheelde.

1 like

Dit is toch de eerste dag dat sommigen het al uitbetaald krijgen? Ik zou gewoon even wachten, dit is toch niet heel gek?

3 likes

Niet dat het iets scheelt qua uitbetalen of de brief ontvangen.
Maar omdat hij het al gestort heeft en ik nog helemaal niets heb gehoord.

1 like

Ik snap je niet helemaal maar als er echt iets mis was in jullie aangifte had hij vast nog niet uitbetaald gekregen

1 like

Ik heb ook dagtekening 9 mei maar nog geen moneys

Heeel flauw