België topic

We zijn gisteren inderdaad in Paters Vaetje geweest!

2 likes

Heel erg bedankt!
Heb Uncle Babes en superette al gedaan van je lijst.
Een ander adres als je graag vis eet: John Dory aan de reep en voor de beste noedels ga ik naar seli’s Noodles

1 like

Dankje, John Dory keertbe gedaan maar vonden we toch iets te prijzig om terug te gaan, was wel zeer goed inderdaad.
Voor noodles ben ik loyaal aan Lucmoon, is enkel via afhaal od delivery wel. Ik ga Seli’s toch ook eens proberen, bedankt voor de tip!

1 like

Een lunch is 35 euro voor drie gangen en een hapje.

Ik zet LucMoon dan ook op mijn lijstje.

1 like

Wow… 35€ voor lunch bij John Dory? Of bedoel je Seli’s? Wij zijn met een bevriend koppel gaan dineren bij John Dory vorige zomer, was toch zo’n 400€ als ik me goed herinner… alles erop en eraan wel, en genoeg drank. In ieder geval als we voor die prijscategorie gaan doe ons dan toch maar Karel De Stoute. Laatst bij Heritage geweest… mexican inspired fusion veggie… prijs kwaliteit top !

Jij bent van Antwerpen toch? Ben net weekendje daar geweest, vrijdag Pazzo viel me toch wat tegen na alle tips… zo onsamenhangende gerechten en te veel smaken/ingredienten op 1 bord, haalde de balans wat weg vond ik.
Gisteren naar Camino geweest, hallloooo was dat een leuke ervaring, echt een topper.

1 like

Ik kreeg een gesponsorde insta post van John Dory met de aankondiging dat het 35 euro was voor de lunch en heb dan gereserveerd. Was ook lekker en wij waren niet teleurgesteld.

Ik ben van Aalst maar mijn vriend van Gent, daarmee dat ik hier vaker ben.

Karel De Stoute staat ook op mijn lijst, is in een zeer leuke buurt en had die genoteerd samen met Nonam waar ik vorig jaar voor een kerst een Takeaway had besteld.

1 like

Oh yes, wij hebben es de barbites menu gedaan in nonam, en afgehaald tijdens lockdown.
Vrienden uit het Gentse zijn er zelfs es gaan overnachten als staycation.

Kelderman in Aalst is ook top ! :fish: vooral dat ene tussengerecht, signature chef’s dish die oester omgggg :drooling_face:

1 like

Ik ga elk jaar zo een 4 a 5 x met vriendinnen naar Katara in Belsele (Oost - Vlaanderen).
Ze hebben verschillende sauna’s, (normaal doen ze daar ook opgietsessies maar met corona gaat dit jammer genoeg niet door), hammams, jacuzzi’s, … ze hebben onlangs een groot stuk bijgebouwd en naar het schijnt is het wel de moeite (ik heb het zelf nog niet uitgetest). Op de site staat wat ze allemaal aanbieden.
Je kan ook massages en schoonheidsbehandelingen boeken.
Er is ook een restaurant waar je 's middags iets kan eten.
Op woensdag is het badpakkendag.

1 like

Ooh dit heeft helemaal niets met je post te maken maar wat leuk dat je van Aalst bent, ik woon daar niet zo heel ver van :smiley: Nouja, in België is niets ver natuurlijk maar toch

1 like

Ik heb geen tips voor de sauna, hammam want ik ga daar eigenlijk niet zo graag naartoe.

@NeverLeNkemise Ja al 22 jaar inwoner van Aalst, na onze verhuis uit Brussel.

1 like

Elaisa in Maasmechelen? Ik ben er nog niet zelf geweest maar wel vaak in de omgeving (écht prachtig om te wandelen!), er is daar vanalles te doen in de buurt.

1 like

Ik vind zelf Het Mineraal (in Rijmenam) en Thermae Boetfort in Grimbergen wel fijn. Bij beide verschillende sauna’s en stoombaden, en ook opgietsessies enzo. Ik weet wel niet wat er door corona anders is qua regels.

2 likes

Aqua Azul in Gent? Heel mooi gebouw en super gezellig!

Katara in Belsele is vooral heel groot, maar meer klinisch / minder gezellig/kleinschalig dan Aqua Azul. In Katara kan je misschien wel langer doorbrengen of meer afwisselen en ook lekker eten :slight_smile:

1 like

Ik ga volgende week naar Brugge met een vriendin. Nog aanraders voor een leuk (dans)cafeetje? Tis maar tot 23u open, maar we hebben wel zin om een avondje in de feeststemming te zijn.

Ik ben benieuwd wat de nieuwe regels zijn.
Hopelijk kunnen we nog oud en nieuw met vrienden vieren.

Ik denk dat er een beperking komt van aantal mensen die mogen komen. Elk buurland heeft daar ook restricties voor.

Ik heb ze al bij Kruidvat gezien. En de apotheek waarschijnlijk ook?

1 like

Mijn vriend heeft ze laatst idd in de apotheek gehaald! @nello

2 likes

Weet iemand of onze NL’se QR code voldoende is in Antwerpen? Ik lees namelijk ook iets over een Covid Safe Ticket.

Ah top, thanks!