Geen antwoord op je vraag, maar die escape room zit echt snel vol. Dus boek zeker optijd als je daar heen wil. (Ofwel waren wij gewoon te last minute om te boeken, geen idee maar heb echt de indruk dat die heel populair is)
Ja haha ik merk het helemaal vol
Nu Harbor Hotel in Lier geboekt
Ik ga deze week naar een plaatsje vlak onder Dinant. Heb al wat leuke dingen gevonden hier en verder op internet, maar heeft iemand misschien nog tips om met een peuter heen te gaan? Dinant zelf lijkt me sowieso een bezoekje waard, met de grotten en het kabelbaantje ook leuk voor een kind, lijkt me.
Ik zag dat er ook een wildpark bij Han is, weet iemand of dat de moeite waard is?
Je bedoelt de Grotten van Han? Ja ik vind dat een leuke uitstap.
Ja, denk dat dat hetzelfde heet. Bedoel dan niet de grotten zelf, maar het Wildpark daar. Maar is dezelfde website en zelfde naam volgens mij idd.
Ja volgens mijn wordt dat tegenwoordig allemaal onder de noemer van Han gepromoot, echt een mooi gebied in het algemeen. Heel mooi onderhouden en met veel duiding als je dat graag hebt. Kan je je makkelijk een dag vermaken op verschillende manieren.
Wij zijn vorig jaar ook in Han geweest met een peuter, leuk inderdaad.
Park Chlorophylle is ook echt een aanrader! Mega bos-speelpark, echt geweldig! Ligt daar ook redelijk in de buurt geloof ik?
Ja ik vind het wildpark bij de grotten van han echt leuk, je kan met zo’n safari treintje of de wandeling te voet doen.
Grotten zelf zijn ook leuk, ben al 3x geweest met telkens een andere gids en dus ook andere verhalen. Laatste keer was het de kleinzoon van de man die 1 van de gangen ontdekt heeft, hij is zelfs getrouwd in de grotten.
Ewel, ik dacht ook eventjes van oh nee nu niet choken, Luca haha. Gelukkig hield hij stand!
Haha wij hadden vorig jaar dezelfde gids als jullie dan!
Iemand nog leuke tips voor een date in Brussel? Zoek vooral een leuk gezellig caféetje, en eventueel goedkope eettips.
Les Brasseurs voor je café of café Merlo.
Sushibeurs voor zeer goedkope maar vooral lekkere sushi. Vind Bia Mara ook leuk als het snel mag gaan
Wat zijn goeie ontbijt/lunch/diner restaurants in Antwerpen en Brugge? Waar ook voldoende vega opties zijn?
In Antwerpen:
Salt&mint
Walvis
Camion
Sonseveria
Overzee
Bazaar
Extra fika
Camionette
Ik sluit me wat betreft Antwerpen aan bij Mimosa, en;
Humm
Boker Tov
Kaffeenini
Nordica 31 (kaneel- en kardemombroodjes zijn echt een aanrader hier)
Charlie’s
Nora (Indiaas)
Clo
Domestic (croissants en gebakjes zijn hier heel lekker)
Plantenbar Jaqueline (koffiebar waar ze ook plantjes verkopen, maar ook lekkere vegan lunch!)
Bar Chapel
Kloonies
Hart
Kapitein Zeppos
Yust (hotel, maar ook heel lekker vegan eten)
Nog iets waar ik zelf nog niet ben geweest maar wel graag wil proberen is Hoffy’s. Dat is een Joodse restaurant/traiteur die heel goed schijnt te zijn.
Behalve Kaffeenini (centrum) en Kloonies (Sint-Andries/Centrum), Kapitein Zeppos (Centrum/Mechelseplein) en Hart (centrum/Minderbroedersrui) zijn al mijn tips rond ‘t Zuid, Borgerhout, Zurenborg en de Diamantwijk.
Dank voor de tips beide!
Brugge:
- Books & Brunch
- BlackBird Cafe
- Nomad
Zijn er hier Belgen die hun rijbewijs hebben gehaald met rijschool? Ik begrijp niet goed welke stappen ik moet ondernemen Moet ik eerst naar de gemeente of naar de rijschool? Ik heb dus enkel het attest ‘aanvraag VR’ dat je krijgt na je theorie.
Normaal gezien ga je idd eerst naar de gemeente om het voorlopig rijbewijs aan te vragen. En dan kan je pas naar de rijschool om te starten met je lessen.
Bij mij wilden ze niet starten zonder dat ik mijn verlopig rijbewijs had. Neem ook het bewijs dat je geslaagd bent voor je theorie mee naar de rijschool als je je inschrijft, je weet nooit of ze ernaar vragen of niet.
Veel succes!