Ooh vintage markten ga je niet vinden op zaterdag. Het meeste is op zondag en dan moet je naar de marollen.
Op het Vossenplein zou je ook nog wat vinden maar weet niet of je er heel veel kleren zult vinden.
En dan is er de brussels vintage market op de eerste zondag van de maand in Elsene.
Ja je hebt in Brussel wel genoeg vintage kledingwinkels! Maar die zijn meestal wel prijziger dan marktjes en kringlopen. In Brussel heb je trouwens ook think twice! Die hebben momenteel een sale
Niet Antwerpen, wel vlakbij Brussel: https://instagram.com/melanievandooren zij maakt prachtige juwelen met diamanten die je zelf mee mag nemen.
Is dat Voddemet? Die vind ik idd best leuk maar is niet zo vaak helaas
ben alleen naar de vintage design markten geweest van dezelfde organisator en dat was altijd veel overpriced dingen met weinig echte kwaliteit
heb er alleen ooit een wink van cassina voor 600 gekocht omdat de verkoper niet doorhad wat het was :’)
Thanks! Haar stijl is wat ik zoek dus heel fijn
Ik zoek een nieuwe kapper in Gent, kan iemand iets aanraden? Vind dat zo lastig dat ik meestal maar zelf knip, maar deze keer wil ik echt eens iets helemaal anders met m’n haar.
Ik ging altijd naar Bio Sizo! Wel al geleden van toen ik nog op kot zat, dus best lang, maar toen wel altijd tevreden
Stemkantoren zijn wel al gesloten sinds 13 uur!
Ben eens benieuwd of er voldoende opkomst was. Het voelde redelijk druk zojuist, en in mijn omgeving is iedereen wel gaan stemmen, maar dat zegt nog niet veel.
Ik ga in Antwerpen naar Jitske Knipt maar is ook een salon in Gent van dezelfde uitbater. Ze knippen op droog haar en ik vind hun snits altijd heel tof. Ga verder ook daar omdat ze fijne producten gebruiken en ik m’n haar in felle kleuren bij hen laat verven.
Ik ga morgen en overmorgen vrij spontaan naar Brugge. Eerste keer. Iemand tips wat ik gezien/gedaan moet hebben? En food tips (ontbijt, lunch, diner, borrrel) zijn zeker welkom!
Brugge is vooral een stad waar je door mag slenteren en naar alle neo-gotische gevels mag kijken. Het gruuthusemuseum en groeningemuseum zijn twee fijne plekken voor meer omkadering qua cultuur. Het gruuthuse is ook recent volledig gerestaureerd wat fijn is, ik heb zelf een paar dagen door de werf mogen slenteren ald student en het is echt een speciale plek. Als het toegankelijk is kan je zelf via een privékapel de aanpalende kerkmis volgen :’)
Qua eten heb ik niet echt tips, ik denk dat anderen hier wel in het verleden al dingen hebben gepost.
Weet iemand of deze thee in België te koop is, bij de Carrefour of ergens anders? Hij is echt megalekker maar ik heb maar 1 doosje meegenomen uit Frankrijk
Ook deze specifieke smaak? In Nederland heb je het merk namelijk wel maar niet deze smaak
lijkt niet op de sites te staan…
https://www.delhaize.be/shop/search?q=clipper%3Arelevance&text=clipper&sort=relevance
https://drive.carrefour.be/nl/Brand-pages/Clipper/c/BP005542
Ik heb deze nog nergens gezien, dus denk het niet maar wil er gerust eens op letten!
Volgende week ben ik een dagje met mijn schoonfamilie in Brussel. Zij willen graag ergens mosselen eten of in elk geval Vlaamse keuken, maar ik eet zelf vegan. Is er toevallig iemand die hier een tip voor heeft?
Nuetnigenoegh is lekker en ubervlaams qua keuken, maar ik zie dat er maar 1 optie op de kaart staat die vegan te maken valt (paddenstoelensteak). Ik zou googlen op restaurants in de Dansaertwijk, daar moet vast wel iets te vinden zijn.