Ik was opnieuw voorzitter van een bureau. Hier helaas geen overuren in ruil. Het was opmerkelijk rustiger dan in juni, maar dat had ook te maken met een efficiëntere organisatie: meer stembureaus, een bijzitter extra per bureau, minder administratie en veel duidelijkere instructies. Helaas inderdaad een relatief lage opkomst, echt teleurstellend.
Hoe is het om voorzitter te zijn? Lijkt mij echt vreselijk
Ik vond het de eerste keer enorm stresserend omdat ik de info niet zo duidelijk vond, er veel onduidelijkheden waren en het echt een overrompeling qua volk was, dus veel boze mensen dat ze lang moesten wachten e.d. Nu afgelopen weekend vond ik het wel leuk. En ook vervelend dat je achteraf nog eens extra moet rijden om de stembiljetten en administratie af te geven, vooral omdat het al een lange dag is. Maar verder wel leuk.
Ik ga dit weekend naar antwerpen en ben opzoek naar tweedehands (vintage/design) markten en meubel zaken. Is er toevallig een markt dat weekend in Antwerpen of in de buurt?
Er zijn toevallig wel wat dingen op vrijdag.
Anders zou ik ook zeker eens door de Kloosterstraat lopen voor leuke meubels en vintage meubels!
Ah oeps ik ga zaterdag en zondag.
Watteeuw overweegt om zich kandidaat te stellen als voorzitter voor Groen, echt om te huilen dit;
Wellicht kan iemand mijn verder helpen; ik heb een vraag over de stadschouwburg in Antwerpen. Ik wil met mijn moeder gaan maar ze is wat minder goed ter been. Ik kom niet helemaal uit de zaalplattegrond en het theater is dicht t/m dinsdagmiddag 12.00 uur. Kan iemand mij adviseren over welke rijen het handigst zijn om dan te zitten? Is dat dan juist onderaan of juist rij 20 bijvoorbeeld? Balkon is al uitgesloten qua plaatsen. Het lijkt alsof er namelijk maar 1 zaalingang is en dan zou ik meer naar boven moeten zitten maar ik kan mij natuurlijk vergissen.
Dit is denk ik een oud zaalplan, maar het is duidelijker dan wat ze zelf op hun website hebben
Alle P’tjes zijn zaalingangen, maar als ik het mij goed herinner moet je voor alle zij-ingangen (dus P1 t/m 6) wel trappen doen. Ik denk dus dat je het beste in de buurt van P7 of P8 zit, die kan je bereiken vanaf de eerste verdieping, en daar is een lift. Het is een tijdje geleden dat ik er geweest ben, maar ik denk nu niet dat er veel veranderd is .
Dank je wel!
Wat is de grootste Carrefour/Delhaize van Gent en omgeving? Beetje vergelijkbaar met AH XL zegmaar, maar die heeft Gent niet geloof ik
In het centrum heb je voornamelijk Carrefour express en Delhaize Proxy, dat zijn de kleine filialen. Qua normale winkels heb je bv bij Ledeberg wel normale Carrefour en Delhaize. Ghelamco arena heeft een grote Albert Heijn. Eigenlijk moet je op hypermarkt Carrefour zoeken, dat zijn de echt grote maar wel een eindje van het centrum.
De Delhaize aan de watersportbaan is vrij groot.
Deze is huge https://winkels.carrefour.be/nl/s/carrefour/hypermarkt-carrefour-st-denijs-westrem-gent/625
Dit is die bij de P+R toch? Anders wilde ik die nog aanraden, ergens aan het water
Wat is de leukste/beste dag om Antwerpen te bezoeken? (lunchen, winkels checken, museum)
- vrijdag
- zaterdag
- koopzondag
0 stemmers
Vrijdag is misschien iets minder druk, ook al kun je dat in december wel vergeten natuurlijk
Theo Francken als minister van Defensie nu en Annelies Verlinden en Anneleen Bossuyt zijn tot nu de enige vrouwen als federaal minister.
Echt geen zin in Theo die vijf jaar roept dat het leger enkel voor echte mannen is en Anneleen die bij iedere rechtszaak haar Calimerohoedje op gaat zetten. Jambon is ook incompetent maar die kan tenminste ook niet communiceren.
Goed dat Anneleen federaal mag meedoen maar ik had graag nieuwe mensen gezien vanuit NVA. En vraag me af of er bij les engagés geen andere mensen dan Maxime Prévôt werken?