Ben ik de enige die #2

Na een keer ergens heen te zijn geweest ken ik altijd de weg terug en heb ik geen moeite met een tweede keer er heen gaan, soms zelfs jaren later

@Meghan ik kan op Google maps vinden waar ik meer van 10-20 jaar geleden op vakantie oid, echt alle straatjes en plekken en zo
als ik een reis heb voorbereid hoef ik van de hoofdwegen geen kaart meer te bekijken, dat heb ik dus al gezien in Google maps

Maar moet zeggen dat nu ik een aantal van mijn jeugd trauma’s verwerkt heb ik nu minder ‘oplet’ en soms de weg niet weet, dus ik denk niet dat het persee een talent van mij is

4 likes

Voel jij je weleens vervreemd van de persoon die jij bent? Dat je een foto van jezelf ziet ofzo en dan denk huh o dat ben ik, wat raar eigenlijk? En dan niet dat je er raar uit ziet ofzo maar gewoon raar dat je deze persoon bent als gegeven.

  • Dit heb ik ook
  • Nee heb ik niet

0 stemmers

1 like

Eigenlijk alleen als ik de achterkant van mezelf zie in een paskamer ofzo :joy: die versie ken ik gewoon echt totaaal niet.

3 likes

Hmm ik bedoel ook niet perse een “versie” of kant (letterlijk of figuurlijk) van jezelf die je niet kent of je vervreemd van voelt, maar gewoon de persoon als geheel. Dat je net zo goed iemand anders had kunnen zijn ofzo, of dat je überhaupt bestaat

3 likes

Dit heb ik wel vaak, maar dan als een soort van out-of-body experience (denk door vermoeidheid). Dat ik dan even moet bedenken van: oke ik ben hier echt :sweat_smile:

3 likes

Ik heb het wel eens bij mezelf, maar ook naar mijn partner toe. Dan heb ik ineens een gevoel/gedachte van “wie ben jij en wat gek wat ik met een ander persoon samenleef”.
Kan het niet goed omschrijven maar alsof het opeens een vreemde is.

15 likes

Ja dat heb ik soms ook, ben ik ineens bang voor mijn moeder hahaha

4 likes

Ik heb dat vaker als ik mezelf op een foto of filmpje zie tussen andere mensen, een heel weird gevoel inderdaad haha. Dan kan ik mijn innerlijke zelf niet matchen met mijn uiterlijke zelf ofzo, als ik daar te lang bij stil sta krijg ik er ook een soort buikpijn van :joy: Niet echt uit te leggen ook

10 likes

Ik weet nog goed dat ik vroeger heel vaak bij mijn beste vriendinnetje op de basisschool dacht: ik had net zo goed jou kunnen zijn. En dan ging ik me inbeelden hoe het zou zijn als haar ouders mijn ouders zouden zijn enz. Kon helemaal naar worden van die gedachten.

5 likes

Ja van sommige krijg ik de kriebels, helemaal zo van dichtbij :grimacing:

1 like

Jaaa ik kijk ook niet meer in het herfsttopic. Heb het altijd al enge dingen gevonden brr

2 likes

ben ik de enige die tijdens het tanken altijd raadt hoe veel het bedrag gaat zijn als een soort challenge? als ik er dichtbij zit ben ik ook echt blij (tot ik moet betalen)

  • ja je bent de enige
  • nee doe ik ook

0 stemmers

5 likes

En aftanken op hele euro’s?

  • Ja, doe ik ook
  • Nee doe normaaal

0 stemmers

1 like

Ik tank gewoon tot ie klik zegt en dan vind ik het helemaal goed

11 likes

Ben ik de enige die na elke verkoudheid een paar weken voortdurend sigarettenrook ruikt terwijl er helemaal geen rook is?

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook

0 stemmers

Ik word leipppp, alsof er een asbak onder m’n neus hangt

1 like

Wajooo ik dacht dat ik de enige mafkees was

3 likes

Heb je een neuspiercing? Ik heb dat dus ook en wiebel soms wel eens met mn neuspiercing. Heb het idee dat het dan nog erger is even.

Edit: de piercing is wel schoon hoor haha

2 likes

Echt irritant hè? Niks helpt er ook tegen, ik zit hier met een geurkaars onder m’n neus maar ik ruik alleen maar rook

@Pheline nee geen neuspiercing! Maar daar kan ik het me ook bij voorstellen ja

2 likes

Ik heb het niet zo erg als jij denk ik maar in vlagen haha

Ben ik de enige die nog nooit bedacht had dat je, bij een pakketpunt wat ook een winkel is, een
klant die daar iets koopt voor laat gaan als je zelf alleen een pakket komt halen?
Ik was dus net in die situatie, er stonden ongeveer 5 mensen in de rij voor me, en een paar achter me, en de vrouw voor me die net als ik alleen voor een pakket kwam, liet de klanten met boodschappen achter haar voorgaan. Toen ik daarna aan de beurt was zei de eigenaar van de winkel ook dat ik even moest wachten omdat hij de klanten met boodschappen eerst ging helpen. Dit was trouwens wel in een soort lokaal ondernemers winkeltje, geen vestiging van een grote winkelketen ofzo.

  • Ja je bent de enige, ik laat altijd betalende klanten voorgaan als ik alleen een pakket kom halen.
  • Nee ik had net als jij ook geen idee dat dit een ding was.

0 stemmers