Nee het zijn ook daadwerkelijk ‘gewone’ telefoonnummers maar met bepaalde software kunnen deze spammers doen alsof ze bellen vanaf dat telefoonnummer. Geen idee wat de winst/scam is inderdaad, maar ik herken het zeker.
Ja precies, ik laat ze voor de zekerheid maar altijd gewoon naar voicemail gaan (en die wordt nooit door deze telefoonnummers ingesproken).
Je herkent het nummer dus de kans is groter dat je oppakt.
En dan?
Dan proberen ze op een of andere manier aan je gegevens te komen. Bv bankgegevens of BSN. Van zo’n standaard bandje waarvan ik me afvraag of er ooit iemand intrapt, of een stuk gehaaider zoals voordoen alsof je van de bank/politie/whatever bent. Dat je sneller opneemt omdat het nummer er vertrouwt uit ziet is al stap 1 in de totale scam want ze moeten je natuurlijk wel aan de lijn krijgen om verder te kunnen.
- Ja
- Nee dit doe ik ook
0 stemmers
Besefte me laatst ineens dat ik echt niet stil kan blijven staan tijdens het tandenpoetsen ![]()
- Ik loop heen en weer in de badkamer
- Ik loop ook naar andere ruimtes in huis
0 stemmers
Ik maak 's ochtends bijna standaard mijn bed op tijdens het tandenpoetsen. En 's avonds ruim ik graag dingen op. Gewoon tandenpoetsen voelt als loze tijd.
Mijn tandenborstel staat in de keuken en ik doe intussen van alles, ben ook altijd langer bezig dan twee minuten haha
Ik loop dan niet bewust andere ruimtes in, maar ik sta er dan gewoon ineens. Moest mijn man wel aan wennen. Dat is wel een wasbak klever.
Poets je dan nog wel nauwkeurig?
Dit klinkt bijna alsof ik een standje van mijn moeder krijg.
Maar ik heb nooit gaatjes en mijn tandarts heeft niks aan te merken, dus dat zit wel goed.
Ik doe squats, high knee marches of wall sits in de badkamer ![]()
Hmm misschien tmi maar ik moet toch op een gegeven moment wel bij de wasbak zijn anders loopt het er vanzelf uit. Misschien gebruik ik te veel tandpasta ![]()
Of lopen jullie wel af en toe terug om wat uit te spugen?
Mijn man voert graag gesprekken als hij aan het poetsen is, nadat ik dan 5x “wat zeg je nou” heb gezegd geeft hij het maar op, maar hij leert het nooit want de dag erna probeert ie het opnieuw.
Nee gewoon een handdoek eronder.
sorry
Ik lig meestal in bed ![]()
Mijn vader was ooit aan een of ander traject begonnen om af te vallen en bij de eerste sessie kreeg hij als afvaltip dat hij met tandenpoetsen op 1 been moest gaan staan ![]()
arme man heeft het maar bij die ene sessie gelaten
Ik poets onder de douche
Als ik een tijdschrift lees begin ik altijd achteraan en lees ik van achter naar voren. Volgens mijn vriend ben ik raar
- Doe ik ook
- Ik begin gewoon vooraan en lees van voor naar achteren
- Alle artikelen door elkaar
0 stemmers