Nee, ik heb ook alleen beelden gebaseerd op foto’s uit mijn fotoboek, ik kan me bv de indeling van het huis waar ik woonde tot mijn 8e bijna niet voor de geest halen, alleen op basis van wat foto’s.
Na het lezen van jullie verhalen hoor ik mijn moeder in mijn hoofd. Die heeft jouw nog als baby op de arm gehad. Weet je dat niet meer? Of oh dat was de buurvrouw tot je 1 jaar was. Kun je je dat echt niet meer herinneren? En dan gewoon oprecht verbaasd zijn bij nee als antwoord.
Late reactie, maar dit vind in zo irritant aan nederlanders. Een stukje korter aan je broek helpt letterlijk niks. Beter is eigenlijk een lange broek. Wel van een bepaald soort stof.
Huh haha is toch veel luchtiger vaak. Ja vaak want geen zin om 903i38 uitzonderingen te typen
Ik vind het vreselijk. Ik moet stof tussen mn benen hebben. Schijnt een adhd ding te zijn. Wil alleen niet in dat topic kijken.
Echt in enorme hitte volgens mn moeder, wilde ik nog de pyjamabroek aan, zodat je stof tussen je benen voelt! Ik vind huid op huid echt naar
Wat een onzin, is echt niet een adhd ding hoor. En misschien komen je bovenbenen tegen elkaar maar je onderbenen toch niet?
Boeit mij idd ook geen reet. Mn bovenbenen komen niet tegen elkaar. Ik heb wel letterlijk boeken in huis die het daar over hebben gerelateerd aan adhd.
Ik denk dat jij dan eerder de uitzondering bent dan dat alle mensen die een korte broek dragen
Ik heb ad(h)d, maar hoe minder stof er aan me plakt in de hitte hoe beter hoor! Het liefst een wijd jurkje, zodat niks me raakt ![]()
Ben ik de enige die regelmatig gebeld wordt door telefoonnummers die heel veel op mijn telefoonnummer lijken?
Dus stel mijn telefoonnummer is 0612344567, dan wordt ik dus steeds gebeld door telefoonnummers die ook beginnen met 061234. De laatste 4 cijfers zijn wel telkens anders en komen niet overeen met mijn telefoonnummer. Dit is toch gek? Sinds 30 juni is het 4x gebeurt en daarvoor ook elke maand wel 1x. Mijn provider herkent de telefoonnummers niet als scam en ik kan eigenlijk ook niet bedenken wat de scam zou zijn in deze ![]()
- Ik heb dit ook
- Dit herken ik niet
0 stemmers
Nee het zijn ook daadwerkelijk ‘gewone’ telefoonnummers maar met bepaalde software kunnen deze spammers doen alsof ze bellen vanaf dat telefoonnummer. Geen idee wat de winst/scam is inderdaad, maar ik herken het zeker.
Ja precies, ik laat ze voor de zekerheid maar altijd gewoon naar voicemail gaan (en die wordt nooit door deze telefoonnummers ingesproken).
Je herkent het nummer dus de kans is groter dat je oppakt.
En dan?
Dan proberen ze op een of andere manier aan je gegevens te komen. Bv bankgegevens of BSN. Van zo’n standaard bandje waarvan ik me afvraag of er ooit iemand intrapt, of een stuk gehaaider zoals voordoen alsof je van de bank/politie/whatever bent. Dat je sneller opneemt omdat het nummer er vertrouwt uit ziet is al stap 1 in de totale scam want ze moeten je natuurlijk wel aan de lijn krijgen om verder te kunnen.
- Ja
- Nee dit doe ik ook
0 stemmers
Besefte me laatst ineens dat ik echt niet stil kan blijven staan tijdens het tandenpoetsen ![]()
- Ik loop heen en weer in de badkamer
- Ik loop ook naar andere ruimtes in huis
0 stemmers
Ik maak 's ochtends bijna standaard mijn bed op tijdens het tandenpoetsen. En 's avonds ruim ik graag dingen op. Gewoon tandenpoetsen voelt als loze tijd.
Ik loop dan niet bewust andere ruimtes in, maar ik sta er dan gewoon ineens. Moest mijn man wel aan wennen. Dat is wel een wasbak klever.
Poets je dan nog wel nauwkeurig?
Dit klinkt bijna alsof ik een standje van mijn moeder krijg.
Maar ik heb nooit gaatjes en mijn tandarts heeft niks aan te merken, dus dat zit wel goed.