Ben ik de enige die #2

Ja dat heb ik soms ook, ben ik ineens bang voor mijn moeder hahaha

4 likes

Ik heb dat vaker als ik mezelf op een foto of filmpje zie tussen andere mensen, een heel weird gevoel inderdaad haha. Dan kan ik mijn innerlijke zelf niet matchen met mijn uiterlijke zelf ofzo, als ik daar te lang bij stil sta krijg ik er ook een soort buikpijn van :joy: Niet echt uit te leggen ook

8 likes

Ik weet nog goed dat ik vroeger heel vaak bij mijn beste vriendinnetje op de basisschool dacht: ik had net zo goed jou kunnen zijn. En dan ging ik me inbeelden hoe het zou zijn als haar ouders mijn ouders zouden zijn enz. Kon helemaal naar worden van die gedachten.

5 likes

Bijna moet kotsen bij de aanblik van sommige paddestoelen/ zwammen?

• Ja je bent de enige
  • Nee gore units :nauseated_face:

0 stemmers

4 likes

Ja van sommige krijg ik de kriebels, helemaal zo van dichtbij :grimacing:

1 like

Jaaa ik kijk ook niet meer in het herfsttopic. Heb het altijd al enge dingen gevonden brr

1 like

ben ik de enige die tijdens het tanken altijd raadt hoe veel het bedrag gaat zijn als een soort challenge? als ik er dichtbij zit ben ik ook echt blij (tot ik moet betalen)

• ja je bent de enige
  • nee doe ik ook

0 stemmers

4 likes

En aftanken op hele euro’s?

• Ja, doe ik ook
  • Nee doe normaaal

0 stemmers

1 like

Ik tank gewoon tot ie klik zegt en dan vind ik het helemaal goed

11 likes

Ben ik de enige die na elke verkoudheid een paar weken voortdurend sigarettenrook ruikt terwijl er helemaal geen rook is?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook

0 stemmers

Ik word leipppp, alsof er een asbak onder m’n neus hangt

1 like

Wajooo ik dacht dat ik de enige mafkees was

2 likes

Heb je een neuspiercing? Ik heb dat dus ook en wiebel soms wel eens met mn neuspiercing. Heb het idee dat het dan nog erger is even.

Edit: de piercing is wel schoon hoor haha

2 likes

Echt irritant hè? Niks helpt er ook tegen, ik zit hier met een geurkaars onder m’n neus maar ik ruik alleen maar rook

@Pheline nee geen neuspiercing! Maar daar kan ik het me ook bij voorstellen ja

2 likes

Ik heb het niet zo erg als jij denk ik maar in vlagen haha

Ben ik de enige die nog nooit bedacht had dat je, bij een pakketpunt wat ook een winkel is, een
klant die daar iets koopt voor laat gaan als je zelf alleen een pakket komt halen?
Ik was dus net in die situatie, er stonden ongeveer 5 mensen in de rij voor me, en een paar achter me, en de vrouw voor me die net als ik alleen voor een pakket kwam, liet de klanten met boodschappen achter haar voorgaan. Toen ik daarna aan de beurt was zei de eigenaar van de winkel ook dat ik even moest wachten omdat hij de klanten met boodschappen eerst ging helpen. Dit was trouwens wel in een soort lokaal ondernemers winkeltje, geen vestiging van een grote winkelketen ofzo.

• Ja je bent de enige, ik laat altijd betalende klanten voorgaan als ik alleen een pakket kom halen.
  • Nee ik had net als jij ook geen idee dat dit een ding was.

0 stemmers

Snap wel dat die ondernemer meer geld zal verdienen aan kopende klanten dan aan die 3 cent per pakketje ofzo, maarja dan moet je geen pakketpunt worden toch.

9 likes

Mijn pakketpunt heeft deze ‘regel’ op een bordje staan en ik vind het een beetje aso tbf. Ik ben ook gewoon een klant? Het levert ze misschien minder op dan echte aankopen maar het is niet alsof ze het uit liefdadigheid doen ofzo

6 likes

Ik vind dit heel vreemd. Een pakketje ophalen duurt niet eens lang. En wat denken ze, dat die betalende klanten anders weglopen ofzo? Slaat echt nergens op.

1 like

Bij de Intertoys waar ik laatst was, was het juist andersom :laughing: Ik moest een eeuwigheid wachten tot alle cadeaus ingepakt waren omdat er steeds ‘even een pakketje hoor’ tussendoor kwam. Irritant.

3 likes

Hier zijn bij meerdere pakketpunten waar ook veel normale klandizie komt twee rijen. Vind ik eigenlijk ook normaal. Zo’n winkel verdient nauwelijks iets aan pakketten en doet dat er toch meer bij als service/hoop dat meer betalende klanten komen. Maar je hoeft zowel als klant van de winkel als pakket inleveren ook nooit enorm lang te wachten.

7 likes