Ben ik de enige die #2

Snap wel dat die ondernemer meer geld zal verdienen aan kopende klanten dan aan die 3 cent per pakketje ofzo, maarja dan moet je geen pakketpunt worden toch.

10 likes

Mijn pakketpunt heeft deze ā€˜regel’ op een bordje staan en ik vind het een beetje aso tbf. Ik ben ook gewoon een klant? Het levert ze misschien minder op dan echte aankopen maar het is niet alsof ze het uit liefdadigheid doen ofzo

6 likes

Ik vind dit heel vreemd. Een pakketje ophalen duurt niet eens lang. En wat denken ze, dat die betalende klanten anders weglopen ofzo? Slaat echt nergens op.

1 like

Bij de Intertoys waar ik laatst was, was het juist andersom :laughing: Ik moest een eeuwigheid wachten tot alle cadeaus ingepakt waren omdat er steeds ā€˜even een pakketje hoor’ tussendoor kwam. Irritant.

3 likes

Hier zijn bij meerdere pakketpunten waar ook veel normale klandizie komt twee rijen. Vind ik eigenlijk ook normaal. Zo’n winkel verdient nauwelijks iets aan pakketten en doet dat er toch meer bij als service/hoop dat meer betalende klanten komen. Maar je hoeft zowel als klant van de winkel als pakket inleveren ook nooit enorm lang te wachten.

7 likes

Maar cadeaus in laten pakken is ook tijdrovend … als ik moet wachten tot de mensen voor mij hebben betaald enz en dan ook nog alles laten inpakken wil ik wel het liefst weglopen. Ook echt in zo’n winkel als intertoys wordt het niet eens mooi gedaan zoals in een parfumerie bijv. Doe dat lekker zelf thuis denk ik dan.

3 likes

Er is hier in de Etos een vrouw die zoooo tergend langzaam en dan nog niet eens sjiek inpakt. Als er iemand voor me staat die dat laat doen (ik doe het zelf nooit meer bij haar haha) denk ik altijd ohneeeee daar gƔƔt m’n middag. :roll_eyes::weary:

Mijn ouders hebben een speelgoedwinkel en bij hun gaan pakketjes ook voor. Meestal hebben ze een aparte pakketjes kassa en aparte verkoop kassa open, maar als dat niet zo is dan doen ze meestal een pakketje snel tussendoor.

En zij zijn overigens een lokale ondernemer en dus geen groot bedrijf.

1 like

Wow wat een droom om als kind ouders te hebben met een speelgoedwinkel

4 likes

Ze zijn pas gestart toen ik 16 was :joy: maar als nog leuk!

2 likes

Ik moet altijd hier aan denken als iemand langzaam inpakt.

12 likes

Ben ik de enige die reclames krijgt op Youtube voor Tai Chi over 40/50?

  • Nee krijg ik ook
  • Ja, je hebt echt een raar algoritme

0 stemmers

Ja en de posturaflex en die ene irri beleggingsguy. (Ik gebruik YouTube zonder ingelogd te zijn).

3 likes

Ja die ene ā€œtradenā€ guy zeker, zo irritant

6 likes

ik wil eigenlijk niet reageren puur door het woord ā€œgekkieā€ krijg ik helemaal de kriebels van

vind het wel bijzonder, maar lekker doen zolang het geen gedeeld broodbeleg is op kantoor.

8 likes

Ik zou hoogstens aan beleg ruiken om zeker te weten of het niet bedorven is

7 likes

ben ik de enige die zwangere vrouwen vaak een bepaalde geur vind hebben? ik kan het soms echt aan mensen ruiken voordat ik die zwangere buik zie, bijvoorbeeld als ik naast een vreemde sta. een beetje zoetig.

  • ja je bent de enige
  • nee heb ik ook

0 stemmers

2 likes