Ja en dan ook 200 keer het refrein of één zinnetje on repeat.
Dat heb ik ook, ook als ik ‘s nachts wakker word, dan is het echt irritant.
Nee maar heb wel dat als ik een bepaald woord zie dat ik liedjes in mijn hoofd krijg. Ik las net
Ergens ‘best friend’ en dan gaat het zo in mn hoofd:
‘I can tell that we are gonna be friends’ en daarna door naar Queen ‘oeeeeeh you make me liiiihiiiive, you’re my best friend’. Daarna dacht ik haha baron doe normaal het is 7 uur. En toen ‘sieben sieben alulu sieben sieben EIN ZWEI!!’
Ja ik vind het zelf ook vermoeiend
Haha dit heb ik ook en mensen die dat weten zeggen soms expres een bepaald woord om dan verwachtingsvol te kijken of het werkt (ja elke keer verdorie)
Ja nu private dancer van Tina Turner
ik werd vannacht wakker met de intro van monster allergy in mijn hoofd en het zit er nu nog steeds in
monster aaallergy krijg er kriebels van monster aaaallergy moet er hard van nieeesen
denk omdat ik gisteravond naar de monster gallery in onze dnd-discord heb gekeken
Ik heb dit nummer ook vaak in m’n hoofd als ik ergens een blik monster energy zie
Ik werd vannacht een aantal keer wakker met het nummer van Martin Morero in mijn hoofd
Neeee waarom lees ik dit voor het slapen
Spijt is voor laaatuuuuurrrr
Al een hele poos in haar hoofd zit met een liedje van het land van Ooit (en ik kan het nergennnns online vinden). Het is uit het stuk van Sjiek de Friek en Jean d’Orange maar dan (in mijn herinnering haha) gezongen door koe die in een bad zat???
“Sjiek sjiek sjiek de friek, het kost een werk, maar het is ontzettend energiek. Het is niets dan praal alleen. Je moet mooi zijn en knap zijn, dat kan niet iedereen. Je moet overal over mee kunnen praten, bekend zijn met bekende straten. In Londen, New York, Barcelona, Parijs, het maakt niet uit waarheen maar ga in Hemelsnaam op reis. En ik zou persoonlijk ook wel eens een taartje lusten. Hoe lang kan ik hier nog even rusten want ik zeg u deze koe is het moe en hoeee dus toeee haal die lieden bij me weg, voor ik ze iets dooeehoeee.”
Edit: oeeeh gevonden https://youtu.be/gQrIBye8x8M?si=XoC3rkzMr0QHnTY-&t=760
Mooi moment om mee te delen dat ik al de hele week stukjes van Tinie Tempah’s coupletten in Miami 2 Ibizia hoor in m’n hoofd
Weet je wel, dat liedje dat ie allemaal merknamen opnoemt
I got a black BM, she got a white TT, she wanna see what’s hiding in my CK briefs
En dan dus steeds weer een andere zin, in zijn Britse accent
lieve dat dan constant popular in herhaling
Ben ik de enige die alleen ‘stinkend’ zweet onder één oksel? De andere zweet wel maar ruikt niet
- Ja je bent de enige
- Nee heb ik ook
0 stemmers
Doe je daar je deo te vlug / te weinig oid? Misschien eens op letten en of het dan anders is
Waarom denk je dat dat aannemelijker is dan dat de ene oksel minder zweet dan de andere net als dat wel meer dingen in/aan je lichaam niet symmetrisch zijn
Was gewoon een mogelijkheid die in me opkwam…
Heb wel eens gelezen dat dat komt doordat er een ander soort bacteriënstelsel is ontstaan, het ene stelsel ruikt dan blijkbaar meer dan de andere. Er is ook een theorie met bacteriën overzetten??