Ben ik de enige die #2

Ik heb dit nummer ook vaak in m’n hoofd als ik ergens een blik monster energy zie :smiling_face_with_tear:

3 likes

heb ik ook, vandaag deze

en defying gravity afgewisseld

1 like

Ik werd vannacht een aantal keer wakker met het nummer van Martin Morero in mijn hoofd :person_shrugging::person_shrugging:

7 likes

Neeee waarom lees ik dit voor het slapen :weary:

2 likes

Spijt is voor laaatuuuuurrrr

7 likes

Al een hele poos in haar hoofd zit met een liedje van het land van Ooit (en ik kan het nergennnns online vinden). Het is uit het stuk van Sjiek de Friek en Jean d’Orange maar dan (in mijn herinnering haha) gezongen door koe die in een bad zat???

“Sjiek sjiek sjiek de friek, het kost een werk, maar het is ontzettend energiek. Het is niets dan praal alleen. Je moet mooi zijn en knap zijn, dat kan niet iedereen. Je moet overal over mee kunnen praten, bekend zijn met bekende straten. In Londen, New York, Barcelona, Parijs, het maakt niet uit waarheen maar ga in Hemelsnaam op reis. En ik zou persoonlijk ook wel eens een taartje lusten. Hoe lang kan ik hier nog even rusten want ik zeg u deze koe is het moe en hoeee dus toeee haal die lieden bij me weg, voor ik ze iets dooeehoeee.”

Edit: oeeeh gevonden https://youtu.be/gQrIBye8x8M?si=XoC3rkzMr0QHnTY-&t=760

4 likes

Mooi moment om mee te delen dat ik al de hele week stukjes van Tinie Tempah’s coupletten in Miami 2 Ibizia hoor in m’n hoofd

Weet je wel, dat liedje dat ie allemaal merknamen opnoemt

I got a black BM, she got a white TT, she wanna see what’s hiding in my CK briefs

En dan dus steeds weer een andere zin, in zijn Britse accent :massage_woman:t2:

lieve dat dan constant popular in herhaling :nauseated_face:

1 like

Ben ik de enige die alleen ‘stinkend’ zweet onder één oksel? De andere zweet wel maar ruikt niet

  • Ja je bent de enige
  • Nee heb ik ook

0 stemmers

Doe je daar je deo te vlug / te weinig oid? Misschien eens op letten en of het dan anders is

1 like

Waarom denk je dat dat aannemelijker is dan dat de ene oksel minder zweet dan de andere net als dat wel meer dingen in/aan je lichaam niet symmetrisch zijn

1 like

Was gewoon een mogelijkheid die in me opkwam…

6 likes

Heb wel eens gelezen dat dat komt doordat er een ander soort bacteriënstelsel is ontstaan, het ene stelsel ruikt dan blijkbaar meer dan de andere. Er is ook een theorie met bacteriën overzetten?? :joy:

1 like

In de Tiktok profielfoto van Monica altijd in een flits Timmy Turner ziet?

Samenvatting

IMG_8878

  • Ja wtf
  • Nee ik zie het ook

0 stemmers

1 like

Nee maar ik snap de vergelijking wel hahaha

3 likes

Ik denk niet echt dat ik de enige ben maar wil even weten hoe gewoon dit is…

Ben ik de enige die mayo en curry mengt?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Maar dit is mayo & ketchup toch?

2 likes

haha nee natuurlijk niet, je kan dat toch standaard bij elke snackbar bestellen als speciaal (zonder uitjes dan in dit geval)

7 likes

Vind curry altijd zo goor. Doe mij maar met ketchup.

2 likes