curryketchup is ook ketchup, of bedoel je kerrie?
Ik voel een discussie aankomen.
![]()
Omg hier ga ik naar zoeken ![]()
Maar dan is het toch niet door elkaar? Ik woon al 18+ jaar niet meer in NL dus wellicht een beetje out of touch.
Ik bedoelde ook meer dat je het thuis op je bord tot een nieuwe saus roert.
dit antwoord is echt
Huh
Ja natuurlijk. Er zijn mss mensen die het apart lekker vinden, maar over het algemeen mengt heel de zooi met elkaar als je een zak petat haalt. Mijn p.atatje oorlog is ook een heerlijke mix van mayo, pinda, sambal en ui.
Ik snap het verschil wel, ik meng het ook op m’n bord in een bepaalde verhouding tot één sausje. Dat is heel anders dan je frietje door de losse curry en mayo slepen en het op die manier samen te eten.
Maar ik denk ook dat veel mensen het dus zelf ook al door elkaar mengen. Denk zelfs 50/50, in ieder geval niet een uitzonderlijk iets. Dus wat mij betreft is dat verschil ook niet echt aan de orde haha.
Vandaar ook mijn inleiding bij de poll.
Ben ik de enige die altijd de hik krijgt na het eten van een onbelegd broodje?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat heb ik ook
0 stemmers
Ik eet nooit een onbelegd broodje, maar snap wel waar je op doelt. Dat komt bij doordat iets dan droog is het sneller blijft hangen in mn keel. Als ik dan te laat ben met iets drinken krijg ik altijd de hik. Weet ook precies wanneer t eraan komt haha.
Naar aanleiding van filmpjes op Insta/Tiktok over advies geven aan je jongere zelf dat alles goed komt en over dat je jongere zelf trots zou zijn op wie je nu bent:
Ben ik de enige die het als tiener/twintiger beter voor elkaar had dan het nu met me gaat en ik dus als jongere niet trots zou zijn op mijn huidige zelf?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb dit gevoel ook
0 stemmers
Ben ik de enige die (enigszins netjes) zitten haat? Vraag me echt af hoe ik mijn schooljaren ben doorgekomen ![]()
![]()
liggen top, staan/bewegen ook, maar zitten ![]()
![]()
![]()
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik vind zitten ook een marteling
0 stemmers
Zitten vind ik opzich prima, maar ik wil gewoon graag mijn benen ergens op kunnen leggen.
Ik kan lang niet altijd met m’n voeten bij de grond als ik zit dus dan bungel ik maar een beetje??? Echt niet fijn dus zit meestal schots en scheef voor een beetje comfort
ik word vooral gek als mijn benen niet over elkaar heen passen onder de tafel (lang), dan is lang zitten echt zo kut zonder afwisselen
Haha ja en ik vind het idee van lekker lang tafelen met een groepje erg leuk maar op een gegeeeeven moment wil ik graag dat we de wijnfles van de eettafel naar de zithoek verplaatsen en we allemaal onderuitgezakt er en beter nog met de voeten omhoog kunnen verderkletsen bedankt.
Ooh super chill. En dan nog een matras in het midden dat door een druk op de knop naar boven komt ![]()
Ah gatver nu moet ik aan de playboy mansion denken waar een ruimte was waar de vloer uit matras bestond (matrass floor). Kon je lekker comfortabel op de grond wippen, lekker zacht en bouncy ![]()
Die de puntentelling van het Songfestival leuker vind dan de daadwerkelijke optredens
- Je bent de enige
- Ik heb dit ook
0 stemmers