Nee maar ik snap de vergelijking wel hahaha
Ik denk niet echt dat ik de enige ben maar wil even weten hoe gewoon dit isā¦
Ben ik de enige die mayo en curry mengt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar dit is mayo & ketchup toch?
haha nee natuurlijk niet, je kan dat toch standaard bij elke snackbar bestellen als speciaal (zonder uitjes dan in dit geval)
Vind curry altijd zo goor. Doe mij maar met ketchup.
curryketchup is ook ketchup, of bedoel je kerrie?
Ik voel een discussie aankomen.
Ik woon in Engeland en dit was echt een prioriteit voor mij om weer te regelen na mān verhuizing omdat ik zo hou van de mayo curry combi. Heb uiteindelijk uitgevonden in de āmegaā supermarkt paar km verderop en ik ga daar een keer per zoveel maanden speciaal heen voor de curry (Heinz noemt het hier āchip shop sauceā)
Omg hier ga ik naar zoeken
Maar dan is het toch niet door elkaar? Ik woon al 18+ jaar niet meer in NL dus wellicht een beetje out of touch.
Ik bedoelde ook meer dat je het thuis op je bord tot een nieuwe saus roert.
dit antwoord is echt Huh
Ja natuurlijk. Er zijn mss mensen die het apart lekker vinden, maar over het algemeen mengt heel de zooi met elkaar als je een zak petat haalt. Mijn p.atatje oorlog is ook een heerlijke mix van mayo, pinda, sambal en ui.
Ik snap het verschil wel, ik meng het ook op mān bord in een bepaalde verhouding tot ƩƩn sausje. Dat is heel anders dan je frietje door de losse curry en mayo slepen en het op die manier samen te eten.
Maar ik denk ook dat veel mensen het dus zelf ook al door elkaar mengen. Denk zelfs 50/50, in ieder geval niet een uitzonderlijk iets. Dus wat mij betreft is dat verschil ook niet echt aan de orde haha.
Vandaar ook mijn inleiding bij de poll.
Ben ik de enige die altijd de hik krijgt na het eten van een onbelegd broodje?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat heb ik ook
0 stemmers
Ik eet nooit een onbelegd broodje, maar snap wel waar je op doelt. Dat komt bij doordat iets dan droog is het sneller blijft hangen in mn keel. Als ik dan te laat ben met iets drinken krijg ik altijd de hik. Weet ook precies wanneer t eraan komt haha.
Naar aanleiding van filmpjes op Insta/Tiktok over advies geven aan je jongere zelf dat alles goed komt en over dat je jongere zelf trots zou zijn op wie je nu bent:
Ben ik de enige die het als tiener/twintiger beter voor elkaar had dan het nu met me gaat en ik dus als jongere niet trots zou zijn op mijn huidige zelf?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb dit gevoel ook
0 stemmers