Ben ik de enige die #2

Ben ik de enige die (enigszins netjes) zitten haat? Vraag me echt af hoe ik mijn schooljaren ben doorgekomen :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes: liggen top, staan/bewegen ook, maar zitten :-1:t2::-1:t2::-1:t2:

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik vind zitten ook een marteling

0 stemmers

1 like

Zitten vind ik opzich prima, maar ik wil gewoon graag mijn benen ergens op kunnen leggen.

4 likes

Ik kan lang niet altijd met m’n voeten bij de grond als ik zit dus dan bungel ik maar een beetje??? Echt niet fijn dus zit meestal schots en scheef voor een beetje comfort

2 likes

ik word vooral gek als mijn benen niet over elkaar heen passen onder de tafel (lang), dan is lang zitten echt zo kut zonder afwisselen

6 likes

Haha ja en ik vind het idee van lekker lang tafelen met een groepje erg leuk maar op een gegeeeeven moment wil ik graag dat we de wijnfles van de eettafel naar de zithoek verplaatsen en we allemaal onderuitgezakt er en beter nog met de voeten omhoog kunnen verderkletsen bedankt.

6 likes

Ooh super chill. En dan nog een matras in het midden dat door een druk op de knop naar boven komt :star_struck:

Ah gatver nu moet ik aan de playboy mansion denken waar een ruimte was waar de vloer uit matras bestond (matrass floor). Kon je lekker comfortabel op de grond wippen, lekker zacht en bouncy :nauseated_face:

4 likes

Die de puntentelling van het Songfestival leuker vind dan de daadwerkelijke optredens

• Je bent de enige
  • Ik heb dit ook

0 stemmers

5 likes

mijn favoriet in dat straatje is Jayne Mansfield’s badkamer
image

6 likes

Haar huis is wel goals!!!

1 like

Ik heb een wiebelkruk, wiebelkussen, yogaball en een ruime zetel waar ik met mijn benen naast me en onder me enz kan zitten. Heerlijk zo haha
Straks begin ik bij de kleuters en weet ik nieg of ik mijn wiebelkruk kan gebruiken eigenlijk :scream:

1 like

Ben ik de enige die na het sporten in de sportschool helemaal uitgeblust op een bankje van de kleedkamer gaat zitten en daar dan makkelijk een kwartier kan zitten?

• Ja je bent de enige πŸ‹πŸΌβ€β™€οΈ
  • Nee dat heb ik ook :woman_in_lotus_position:t3:

0 stemmers

2 likes

Dit kan ik na het douchen thuis wel doen. In de sportschool wil ik gewoon zo snel mogelijk naar huis :skull:

15 likes

Toevallig zit ik dat nu maar meer omdat ik bijna onderuit ging :no_mouth:

1 like

Ik kleed me niet (meer) om in de sportschool en bij thuiskomst mag ik absoluut niet gaan zitten voordat ik gedoucht en omgekleed ben. Zodra ik ga zitten is het einde zoek en wil ik niet meer opstaan.

3 likes

Ben ik de enige die een week voordat je op vakantie gaat je volledige koffer inpakt met kleding en dit elke dag opnieuw doet (en dus continu aanpassingen en verbeteringen doet) tot je daadwerkelijk vertrekt?

• Ja, ik doe dit niet en waarom de fuck zou je dit doen
  • Nee, ik doe dit ook want love kleding en outfits en koffers inpakken

0 stemmers

nee ik pak t liever een uur van tevoren in en natuurlijk vergeet ik dan de helft

17 likes

Nee ik doe dit ook omdat ik 0% stresstolerantie en juist 100% zenuwen heb :joy:

2 likes

Waarom doe je dit? Voorpret?

1 like

Ja mijn antwoord is meer β€˜nee ik doe dit ook want er is iets mis met me’

5 likes

Ik zou dit eigenlijk wel willen maar ik heb zodanig weinig kleding (en ik ben zo’n grote outfit repeater) dat ik de dag voor mijn vertrek vaak 90% van wat ik mee wil nemen moet wassen haha

Ik doe dit wel met mijn toilettas!

6 likes