mijn favoriet in dat straatje is Jayne Mansfield’s badkamer

Haar huis is wel goals!!!
Ik heb een wiebelkruk, wiebelkussen, yogaball en een ruime zetel waar ik met mijn benen naast me en onder me enz kan zitten. Heerlijk zo haha
Straks begin ik bij de kleuters en weet ik nieg of ik mijn wiebelkruk kan gebruiken eigenlijk ![]()
Ben ik de enige die na het sporten in de sportschool helemaal uitgeblust op een bankje van de kleedkamer gaat zitten en daar dan makkelijk een kwartier kan zitten?
- Ja je bent de enige 🏋🏼♀️
- Nee dat heb ik ook
0 stemmers
Dit kan ik na het douchen thuis wel doen. In de sportschool wil ik gewoon zo snel mogelijk naar huis ![]()
Toevallig zit ik dat nu maar meer omdat ik bijna onderuit ging ![]()
Ik kleed me niet (meer) om in de sportschool en bij thuiskomst mag ik absoluut niet gaan zitten voordat ik gedoucht en omgekleed ben. Zodra ik ga zitten is het einde zoek en wil ik niet meer opstaan.
nee ik pak t liever een uur van tevoren in en natuurlijk vergeet ik dan de helft
Nee ik doe dit ook omdat ik 0% stresstolerantie en juist 100% zenuwen heb ![]()
Waarom doe je dit? Voorpret?
Ja mijn antwoord is meer ‘nee ik doe dit ook want er is iets mis met me’
Ik zou dit eigenlijk wel willen maar ik heb zodanig weinig kleding (en ik ben zo’n grote outfit repeater) dat ik de dag voor mijn vertrek vaak 90% van wat ik mee wil nemen moet wassen haha
Ik doe dit wel met mijn toilettas!
Same ik stond bij mijn laatste vakantie nog te wapperen voor de verwarming en heb ook wel eens een nat shirt aan mn koffer vastgemaakt
iets van setjes maken ofzo is ook een bizar concept voor mij want ik neem gewoon de drie broeken/broekrokjes indien warme bestemming die ik heb mee en that’s it
Op werk wel een lange broek en geen enkele klimaatregeling daar ![]()
Linnen lange broeken ![]()
Maar spijkerbroeken heb ik vorige maand al gedag gezegd, tot ziens in de herfst!
Maar waarom? Vind je dat gewoon fijn of is er een andere reden?
Ieder moet natuurlijk lekker dragen wat hij/zij wil.
Ik wou dat ik dit was. Elke keer hetzelfde recept. Ik begin de avond van tevoren, krijg een paniekaanval terwijl ik net mijn 35 onderbroeken heb ingepakt en tussen de inhoud van mijn gehele kast zit. Inclusief baljurken, en andere onzin die ik nooit draag maar opeens denk nodig te hebben op vakantie (maar ook een bijna lege koffer wil hebben voor alle shit die ik mee terug wil nemen).
Tel er dan ook nog maar 30 zwetende pubers bij haha drama
Ik heb lelijke benen door een onhandige kindertijd. Dus ik heb bijna altijd iets aan wat mijn littekens een beetje verbergt.
Ik doe dit niet, maar ik ben in m’n hoofd al wel bezig met ‘hoe pak ik niet te veel in, maar wel genoeg en ook nog dingen die ik allemaal met elkaar kan combineren’. Ik pak alleen pas de dag van tevoren in, anders kreuken sommige dingen zo.