Linnen broeken ftw. En overhemden ook. Eigenlijk vrijwel alles van linnen.
Je moet er meer moeite instoppen na het wassen omdat het kreukt, maar het is zo veel chiller/minder plakkerig. En droogt veel sneller.
Linnen broeken ftw. En overhemden ook. Eigenlijk vrijwel alles van linnen.
Je moet er meer moeite instoppen na het wassen omdat het kreukt, maar het is zo veel chiller/minder plakkerig. En droogt veel sneller.
Welke linnen broeken vinden jullie fijn? Ik heb er vandaag ook 1 aan maar elke keer als ik mezelf zie denk ik meh. Beetje vormloos en slobberig vind ik het snel
Bezorg jezelf alleen geen ongemak door de mogelijke mening van anderen. Draag wat jij wil.
Ik heb een lelijk piratenlitteken op een been en als iemand aanstoot zou nemen aan mijn korte broek kijken ze maar een andere kant op. Hun kop staat me niet aan en ik vraag hun ook niet die te verbergen met een bivakmuts oid.
Bovenstaand is niet van toepassing bij ranzige voeten. Verberg die vooral of doe er wat aan
Ik ben helaas degene die er aanstoot aan ervaart. Als ik het bij een ander zie, vind ik dat ook altijd zielig. Denk dan altijd: wat zielig nog een slachtoffer. Gelukkig zijn mijn voeten wel redelijk okee, hahaha!
Ik moet wel met werk soms
ben nog op zoek naar fijne luchtige broeken
Deze van Uniqlo is chill. Ze hebben ‘m in meerdere kleuren.
Ook van Uniqlo en is een mix van katoen, linnen en viscose maar is heel luchtig.
Ik hou van drawstring broeken in de zomer. Die zijn eigenlijk altijd van een lekker dun materiaal met elastiek in de taille.
Hier lipoedeem, ik zal nooit in een korte broek durven lopen. Maaaar wel lekkere lange maxi jurken!
ik bedoel het niet lullig maar als je op deze leeftijd niet comfortabel rond durft te lopen omdat je geen perfecte benen hebt (net als 90% van de vrouwen) ga je daar toch op een gegeven moment aan werken? ik snap niet zo goed dat je je maar neerlegt bij iets dat je zo in de weg zit. ook @ die discussie over benen en/in afritsbroeken laatst.
ik heb ook last van mijn ijdelheid (ook mbt mijn benen die op elke mogelijke wijze gebutst zijn!!) en ben daar actief mee aan de slag gegaan en het voelt zo vreselijk bevrijdend, elke keer kom ik een stapje verder en valt er weer een last van mijn schouders. echt zo zonde van je leven om je nog 50 jaar oncomfortabel te kleden en druk te maken om iets eigenlijk heel onbelangrijks en normaals…
Je weet zo weinig.
oké jij legt heel weinig uit
beetje cryptische reactie dit, wat bedoel je?
Ik pak wel een week vantevoren in en maak dan ook een lijstje wat ik mee wil zodat ik altijd kan checken wat ik mee heb genomen en zeker weet dat alles schoon is. Maar dat is dus 1x de grote inpak en dan eventueel nog 1x inpakken wat ik gewassen heb. Ik ga het daarna alleen echt niet meer aanpassen tenzij er opeens een plotselinge weerverandering is.
Ben nu al een concept paklijst aan het maken voor een reis in oktober ![]()
Ook wel omdat een deel van de kleding die ik mee wil nemen op zolder ligt in van die vacuümzakken, waar ik niet super makkelijk bij kom. Wil voorkomen dat ik die zakken 8 keer open en dicht moet maken.
Ik ben oprecht bijna helemaal gestopt met blote benen in de zomer, ik draag vooral lange, luchtige wijde broeken. Ik heb niks aan te merken op hoe ik eruit zie in een korte broek, maar dit is oprecht ZO veel comfortabeler in de hitte! Er komt geen zonlicht meer op je huid (dat scheelt echt meer dan je denkt) en wijde kleding creeërt een luchtstroom waardoor je een soort continu briesje voelt. Daarnaast vind ik het ook een verademing om me niet continu door zweet of zonnebrand aan ieder oppervlak inclusief mezelf vastgeplakt te voelen. En het is ook chill dat ik er gewoon prima professioneel mee uit kan zien en daardoor mijn kledingkast meer als een geheel voelt, in plaats van dat ik rekening moet houden met allemaal radicaal andere outfits voor in mijn vrije tijd.
(ik heb mijn korte broeken niet weggegooid hoor, maar luchtige kleding is echt underrated)
Ja luchtige wijde lange broeken zijn heerlijk als het warm is. Mijn zus vraagt me dan steeds of ik het niet warm heb, maar echt honderd keer liever een wijde linnen broek dan haar favoriet (korte spijkerbroek) als het warm is.
Hahah ik heb ook 5 linnen broeken van Uniqlo, de wijdere zitten zo lekker luchtig. Linnen tops en blouses van uniqlo zijn ook geweldig. Dan heb je meteen een bij elkaar passende set mocht je het voor werk “netjes” willen.
Ben ik de enige bij wie een linnenbroek echt als een kreukelige hobbezak zit met uitgelubberde knieën? En een enorm gapend gat bij mijn rug.
Mij staat het ook niet. En daarnaast vind ik linnen echt pijn doen aan mijn huid? Zo ruw! Maar ik ben wel een dramaqueen met sensorische dingen ![]()
Ben ik de enige die zoveel vliegen in huis heeft?
0 stemmers
Echt ik sta open voor alle tips om die beesten weg te krijgen. Ik bedoel gewoon normale vliegen, geen fruitvliegen want die weet ik wel succesvol te vangen haha.
Ja, ik vind het ook best ruw. Wel zachter na een dag dragen, maar dan is het model weg.