Ben ik de enige die #2

Ja voorpret voornamelijk denk ik. En zodat ik zeker weet dat ik me goed voel bij de kleding die ik mee heb, creatief kan zijn met outfits en zodat ik weet wat ik nog moet wassen/niet meer aan moet doen binnen die week zodat het schoon blijft.

7 likes

Same ik stond bij mijn laatste vakantie nog te wapperen voor de verwarming en heb ook wel eens een nat shirt aan mn koffer vastgemaakt :joy: iets van setjes maken ofzo is ook een bizar concept voor mij want ik neem gewoon de drie broeken/broekrokjes indien warme bestemming die ik heb mee en that’s it

7 likes

Ben ik de enige die ook met deze temperaturen nog gewoon in een lange broek loopt?

• Ja doe normaal
  • Nee ik doe dat ook

0 stemmers

3 likes

Op werk wel een lange broek en geen enkele klimaatregeling daar :sob:

2 likes

Oh dat is waardeloos, binnen is het vaak helemaal benauwd

1 like

Linnen lange broeken :ok_hand:t2:

Maar spijkerbroeken heb ik vorige maand al gedag gezegd, tot ziens in de herfst!

7 likes

Ja ik heb een spijkerbroek aan :smile:

Maar waarom? Vind je dat gewoon fijn of is er een andere reden?
Ieder moet natuurlijk lekker dragen wat hij/zij wil.

1 like

Ik wou dat ik dit was. Elke keer hetzelfde recept. Ik begin de avond van tevoren, krijg een paniekaanval terwijl ik net mijn 35 onderbroeken heb ingepakt en tussen de inhoud van mijn gehele kast zit. Inclusief baljurken, en andere onzin die ik nooit draag maar opeens denk nodig te hebben op vakantie (maar ook een bijna lege koffer wil hebben voor alle shit die ik mee terug wil nemen).

8 likes

Ja ik draag alleen maar spijkerbroeken dat is echt mijn fijnste kledingstuk, ik voel me daar het prettigst in

2 likes

Tel er dan ook nog maar 30 zwetende pubers bij haha drama

2 likes

Ik heb lelijke benen door een onhandige kindertijd. Dus ik heb bijna altijd iets aan wat mijn littekens een beetje verbergt.

Ik doe dit niet, maar ik ben in m’n hoofd al wel bezig met ‘hoe pak ik niet te veel in, maar wel genoeg en ook nog dingen die ik allemaal met elkaar kan combineren’. Ik pak alleen pas de dag van tevoren in, anders kreuken sommige dingen zo.

4 likes

Linnen broeken ftw. En overhemden ook. Eigenlijk vrijwel alles van linnen.

Je moet er meer moeite instoppen na het wassen omdat het kreukt, maar het is zo veel chiller/minder plakkerig. En droogt veel sneller.

3 likes

Welke linnen broeken vinden jullie fijn? Ik heb er vandaag ook 1 aan maar elke keer als ik mezelf zie denk ik meh. Beetje vormloos en slobberig vind ik het snel

3 likes

Bezorg jezelf alleen geen ongemak door de mogelijke mening van anderen. Draag wat jij wil.
Ik heb een lelijk piratenlitteken op een been en als iemand aanstoot zou nemen aan mijn korte broek kijken ze maar een andere kant op. Hun kop staat me niet aan en ik vraag hun ook niet die te verbergen met een bivakmuts oid.

Bovenstaand is niet van toepassing bij ranzige voeten. Verberg die vooral of doe er wat aan

25 likes

Ik ben helaas degene die er aanstoot aan ervaart. Als ik het bij een ander zie, vind ik dat ook altijd zielig. Denk dan altijd: wat zielig nog een slachtoffer. Gelukkig zijn mijn voeten wel redelijk okee, hahaha!

2 likes

Ik moet wel met werk soms :sob: ben nog op zoek naar fijne luchtige broeken

1 like

Deze van Uniqlo is chill. Ze hebben ‘m in meerdere kleuren.

Ook van Uniqlo en is een mix van katoen, linnen en viscose maar is heel luchtig.

5 likes

Ik hou van drawstring broeken in de zomer. Die zijn eigenlijk altijd van een lekker dun materiaal met elastiek in de taille.

1 like