En hard ook soms, als je geraakt wordt door een grotere vlieg. Also iemand een eikel tegen je jasses gooit
Geprikkeld volkje die Milanezen
Ik vond praag juist echt zo intens kut, wat een toeristische, mega drukke stad. Wel prachtig hoor, maar echt veels te druk. Net als Florence, zo’n mooie stad maar helemaal overrompeld door toeristen
Sowieso vraag ik me af waar we met zijn allen mee bezig zijn qua toerisme.
Ben ik de enige die het af en toe fijn vindt om op de vloer te liggen?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat doe ik soms ook
0 stemmers
En dan het liefst een harde vloer zoals tegels of parket. Ik vind het fijn om die druk tegen mijn lichaam te voelen.
Zoals net, hele ochtend saaie online colleges gehad, ik heb even 5 min. op de grond gelegen en nu voel ik me beter haha.
Ik vind het sowieso fijn af en toe mijn huis vanuit een ander perspectief te bekijken. Dus inderdaad even op de grond liggen, of op het aanrecht zitten ofzo.
Soms wissel ik dat af met 10 min op mijn ‘spijkermat’ dan voelt mijn rug weet als herboren en dat mis ik nu ik niet meer thuis werk.
Tell me more!! haha
Google Flowee
Jaaa, ik ga bij vrienden ook vaak op de grond zitten. Ik zit overal graag op de grond, behalve buiten en op kantoor.
Echt hé! Ik ben al in wat grote steden geweest maar het oude stadsplein vond ik zó intens druk, en heel veel groepen toeristen met roepende gidsen in alle talen
Oh dat vind ik dan weer niks haha, dan plof ik lekker opgekruld op de bank juist!
Ik vind het eigenlijk vooral fijn als een soort stressverlichting o.i.d.
Vroeger lag mijn opa altijd hele middagen op de grond voor de verwarming.
Ik moet er zelf niet aan denken, lig veel liever op de bank
Ohh dit klinkt heerlijk heb er ook een besteld! Heb je ook het kussen erbij?
Nee, maar daar twijfel ik dus wel al een tijdje over.
Ik denk erover na, maar hun slogan is “pijn is fijn” en okay missh ergens waar
maar is dit dus pijnlijk of massage-achtig? Of anders? Haha
Heb door dit forum al gekocht:
Yogamat
Puzzelmat
Hondenkoelmat
Alledrie amper gebruikt. En nu wil ik uiteraard een spijkermat
Pijnlijk zou ik het niet noemen eerder stimulerend en achteraf voelt het juist verlichtend of zo.
@Max anders maar een fancy badmat kopen.
Ik heb dus altijd mega veel spierspanning en daardoor pijn in mijn bovenrug en nek. De huid heeft daar ook niet meer zoveel gevoel in, misschien dat dit daar ook wel stimulerend voor werkt.
Hmm ik twijfel er nu wel ernstig over… Helpt hij bij jou goed tegen stijve / vastzittende schouders en nek? Of gebruik je hem meer voor andere klachten?