Ben ik de enige die

Huh? Ik heb toevallig vorige week nog K3 geluisterd op Spotify hahaha

Ik sta achter de strekking van dit gequotete bericht. Het komt op mij alleen haaks over op een van je eerdere berichten waarin je aangaf dat er geen plaats / respect / podium moet zijn voor conservatieve meningen. Ook dat er niet voor iedereen evenveel spreektijd moet zijn. Zie je achteraf zelf ook een paradox of begrijp ik je eerdere bericht verkeerd?

Ik woon in Engeland, misschien is dat het? Bij mij staan alleen de hele nieuwe K3-nummers erop en geen van de oude

Ja oké, helder, ik kan nu even niets vinden om op te reageren omdat ik denk ‘Amen’ maar wie weet later vandaag nog.
:sweat_drops:

Twijfelaar out.

3 likes

Ben ik de enige die soms (lees: thuis) dingen oppakt met mijn voeten i.p.v. handen? Meestal terwijl ik lig, uit luiheid.

  • Ja, jij bent de enige
  • Nee, dit doe ik ook weleens

0 stemmers

Doe ik ook, en mijn man zegt dan (voor de grap) ‘aapje’ tegen mij. :joy:

1 like

Ik ben vet teleurgesteld dat ik de enige met perziksnoep-oorsmeer ben :pensive:

5 likes

Ben ik de enige die mijn appels soms meer naar een peer vind smaken (ongeacht het merk)?

  • Ja, dit heb ik ook
  • Nee, ik heb correct werkende smaakpupillen

0 stemmers

Ah dat zou best goed kunnen, jammer wel…

Ben ik de enige die rustig wordt (ASMR) van mensen die in de buurt dweilen, stofzuigen of ramenlappen?

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb dit ook

0 stemmers

Ik word alleen maar onrustig, want dan heb ik het gevoel dat ik ook wat moet doen in het huishouden haha.

5 likes

Ben ik de enige die een Mars-reep heel vies vind, maar Mars ice Cream heerlijk?

  • Ja je bent de enige
  • Nee, ik vind mars-reep ook vies en het ijs heerlijk

0 stemmers

Ik heb het andersom.

Moet zeggen dat ik het nooit echt bewust geproefd heb. Wel eens per ongeluk mijn vinger in mijn oor gedaan en dan daarna tijdje later in mijn mond, dat was smerig. Maar zou het niet kunnen omschrijven. En weinig behoefte om het nu te doen en dan de smaak te omschrijven :’)

1 like

Ik snap dus die candy bars-ijs dingen niet. Voor mijn gevoel kun je net zo goed een normale Mars in de vriezer leggen.

1 like

Oh nee, het smaakt niet naar snoepperziken, het ruikt er alleen maar naar :joy:

Ik heb het nooit daadwerkelijk geproefd.

1 like

Aan ruiken heb ik nooit gedaan haha. Heb wel net mijn oren schoongemaakt, kan het staafje uit de prullenbak halen. Brb.
Edit: nee het ruikt eerder naar zweetvoeten. :woman_shrugging:t4:

7 likes

hahah ik weet ook niet waar het vandaan komt, ik denk dus juist: ah lekker, ik zit hier te chillen en iemand is hard aan t werk

1 like

Misschien komt het nog wel goed. Ik luste eerder ook nooit kaas, nu eet ik het dagelijks :sweat_smile:

Sorry beetje late to the party maar ik open dit topic nu pas (en loop nu het risico dat deze vraag allang gesteld is), maar HOE DAN? Hoe kun je nog nooit geboerd hebben? Ook niet als baby?

2 likes