Ben ik de enige die

Ik heb het zelf nooit gehad omdat ik er echt last van heb als ik niet de goede maat draag, dus ik heb het al snel door. Maar ik vind het helemaal niet gek dat anderen het lastig vinden hun maat te vinden. Beha’s zijn maar gekke dingen!


Ben ik de enige die haar beha ‘achterstevoren’ aantrekt? (Vanaf de rug omdraaien naar de voorkant, en daarna de bandjes omdoen)

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik doe het ook op deze manier

0 stemmers

Ben ik de enige die, nadat de beha eenmaal aan is, voorover leunt en wiebelt met haar borsten zodat ze beter in de cup vallen?

  • Ja, je bent de enige
  • Ja, maar ik ga dit wel uitproberen nu
  • Nee, ik doe dit ook

0 stemmers

Hoe doen andere mensen dit dan? Nooit over nagedacht dat het ook anders zou kunnen

Eerst je armen door de bandjes, dan de cups over je borsten en met je handen achter je rug de sluiting dichtmaken? Dat is het enige wat ik kan bedenken.

1 like

Ben ik de enige die vandaag (26 juli) jarig is?:smirk:

  • Ja, ik ben op een andere dag jarig.
  • Nee, ik ben ook jarig vandaag

0 stemmers

Flaaaauw sorry. Wil gewoon even checken of ik zo’n leuk verjaardagshoedje heb.
Edit: een taartje zie ik. Ook leuk!:grin:

8 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Ik doe eerst de rugsluiting vast op m’n rug (terwijl ik voorover leun zodat m’n boobs netjes in de cups vallen) en daarna mijn armen erdoor en klaar

Edit: Misschien ben ik hier wel de enige in, maar ik kan geen poll maken op mijn telefoon volgens mij

5 likes

Wat voor beha’s draag jij dan dat dit kan? Rekbare?

2 likes

Bij mij zie je ook vrij duidelijk verschil. Heb ook ongelijke schaamlippen en bij allebei is rechts de grote, maar dat zal toeval zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Bij mij is serieus alles aan de rechterkant ietsje groter :joy:

2 likes

Hahaha yesss! Gefeliciteerd! :kissing_heart: Hoe oud ben je geworden?

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Oké, dat verklaart, want ik denk dat het met een beugelbeha niet zo makkelijk zal gaan (maar waar een wil is, is een weg natuurlijk :sweat_smile:)

1 like

Ben ik de enige die moet niezen als ze bv een puistje uitknijpt op het gebied tussen de bovenlip en de neusvleugels?

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, dat doe ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die, als ze hard met haar vinger in haar navel duwt, dit in d’r punani voelt?

  • Dude wtf
  • Omg dit heb ik ook

0 stemmers

En ben ik de enige die tranen in d’r ogen krijgt als ze hard poept?

  • Nee, ik heb dat ook, squadgoals
  • Ja, je bent de enige, weirdo

0 stemmers

Of moet dit in het TMI-topic?

1 like

Hm, die met de navel ben ik niet zeker van. Ik voel wel wat. Maar niet duidelijk genoeg om te kunnen stemmen.

Gisteren was ik ook al iets anders aan het uitproberen nav zo’n stelling. O ja, of ik mijn kleine teen kon bewegen. Jullie zijn weirdo’s.

2 likes

Ben ik de enige die geen rijbewijs heeft en (nog) geen ambitie om het te halen heeft. Heeft er ook mee te maken dat ik ADHD heb en dat het dus best wel gedoe is. En ik vind het verkeer best wel eng al op de fiets (schaam schaam), dus autorijden lijkt me echt eng en overweldigend

  • Nee, ik heb dat ook
  • Ja, ik heb mijn rijbewijs
  • Ja, ik heb geen rijbewijs, maar ben ermee bezig/wil het graag halen

0 stemmers

1 like

27! Fijne avond!

1 like

Gefeliciteerd, @anon44204370 en @anon37686689! :slight_smile::revolving_hearts:

@Kaarsgeur, ik weet oprecht niet of ik mijn vagina zou voelen door hard in mijn navel te drukken, want ik vind het idee om hard in mijn navel te drukken echt heel naar, brrr. :confounded:
Ben ik de enige?

  • Ja, ik druk probleemloos hard in mijn navel.
  • Nee, ik vind het ook een erg onprettig idee of gevoel.

0 stemmers

1 like

Ja ik heb dit ook en mijn theorie is dat daar in het weefsel onder de navel een zenuwtak loopt vanaf de vagina naar een spinale zenuw en dat die geprikkeld wordt door erop te drukken. Heb me al zo lang voorgenomen om dit te fact checken maar nog steeds niet gedaan haha

1 like

Hahaha, you smart you, want dat klopt bijna! Je drukt dan in je buik tegen de zenuw op je ruggengraat die de prikkels naar blaas regelen.

6 likes