Beutyblogtopic XL #10

Ik vind het zo toondoof van Cynthia. Een foto van jezelf op insta zetten in businessclass met een glas champagne tijdens een pandemieā€¦

82 likes

ā€œHet was megarustig op Schipholā€ goh :sweat_smile:

23 likes

ā€œAfstand houden is geen probleemā€

In fucking businessclass niet neeā€¦
Lekker koketteren met je CO2-huisjesā€¦

56 likes

Die huisjes zijn wel heel slim van KLM. Kun je lekker je rijkdom displayen, dus mensen boeken eerder een ticket voor KLM dan een andere luchtvaartmaatschappij. Je kunt ze trouwens ook gewoon los kopen maar dat hoeft het bezoek niet te weten.

11 likes

Haha ik dacht dat je overdreef, maar de vlog is gewoon echt ruim 14 min met alleen maar de doos en het hapje van Mila :stuck_out_tongue: (en to be honest ook nog de lunch + avondmaaltijd van de foefs zelf)

Er is een beauty topic hiervoor! Het Beautytopic #2 :blush:

5 likes

Supergoed toch, alle andere mensen zijn thuisgebleven zodat Cynthia op vakantie kan. #dankbaar

Lekker ironisch ook dat ze het Antiliaans Dagblad post met op de voorpagina de kop
NEEM JE VERANTWOORDELIJKHEID
:sweat_smile:

58 likes

Ik vraag me oprecht af of ze echt zo dom is of zich alleen zo voordoet. Het gaat er toch niet om of het jou als individu lukt om afstand te houden, het gaat erom dat het ten tijde van een pandemie uiterst onverstandig is om met zā€™n allen de wereld over te reizen. De enige reden dat jij nu afstand kan houden is het feit dat gelukkig heel veel andere mensen zich wel aan het advies om niet te reizen houden.

ā€˜Super fijn dat zoveel mensen het advies om niet te reizen opvolgen, daarom kan ik nu makkelijk afstand houden in het vliegtuig en lekker de zon op mā€™n gezicht voelen op CuraƧao!ā€™ zoā€™n caption had de spijker op zā€™n kop geslagen.

Ze doet nu echt alsof het allemaal makkelijk kan en helemaal Corona proof is. Krijg een beetje het idee dat ze wil laten zien ā€˜Zie je nou wel, maak jullie niet druk, je kan gewoon corona-proof naar CuraƧao!ā€™ Ja dat jij dat op een enigszins Corona proof manier kan doen is te danken aan het feit dat zoveel mensen thuis blijven.

56 likes

Ik snap haar echt niet. Ik volg haar al heel lang niet meer maar het enige wat ik me van haar kan herinneren is dat ze elke keer dingen doet waardoor haar gunfactor steeds meer daalt. En dit past precies in dat plaatje gewoon

31 likes

Je slaat echt de spijker op zn kop hiermee! Maar dat willen ze niet inzien. Als ZIJ maar op vakantie kunnen :crazy_face:

3 likes

Ik snap ook niet waarom ze er 300 stories aan besteed? Moet ze dat van de spon ofzo? Want nu komt het al helemaal over van ā€˜ik kan weg en jullie niet na-na-na-naā€™

3 likes

Oooh absoluut hoor. Maar inderdaad wat je zegt; tot ik bedenk uh nee er is een pandemie gaande. Ik vind dit gewoon super egoĆÆstisch. Maar in alle andere situaties zou ik ook best een keer business class willen vliegen en lekker op het strand zitten in de winter :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Geen wonder. Ze lult er dan ook al maandenlang over.

1 like

Moet zeggen dat ik het bijna knap vind dat Cynthia het keer op keer voor elkaar krijgt om enorm onsympathiek over te komen.

77 likes

Kom ik weer aan met overleden mensen :see_no_evil: maar ik hoorde van de week dat er een antiliaanse man is overleden in Nederland en die wil graag op Curacao worden begraven. Nu is dat dus meeeega gedoe vanwege coronaā€¦ en ondertussen vliegen er dus influencers naar curacao.

Serieus iemand zijn laatste wens kan misschien niet in vervulling gaan maar Sint zit er lekker met haar gezicht in de zon :roll_eyes: Ik kan daar zo boos om worden. (Dat het lichaam er niet heen kan is natuurlijk niet haar schuld)

12 likes

Dit heb ik ook! Kan het nĆ³g onsympathieker? Ja, dus.

1 like

Ik volg haar nergens en heb nooit direct iets van haar gezien en ik vind haar al de meest ergerlijke van ā€˜the bunchā€™.

4 likes

Ik vraag mij af of Cynth dan ook nog volgers gaat verliezen door toch wel naar CuraƧao te gaanā€¦

1 like

Ik volgde haar al een aantal jaar en was altijd te lui om effectief te ontvolgen maar dit was de druppel wel voor mij in ieder geval.

8 likes

Voor mij ook ja, dit ging het irritainment voorbij

4 likes