Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Nummer 2. We kunnen weer door!

Zijn er kerstcollecties waar jullie naar uitkijken?
Ik was vroeger altijd veel enthousiaster maar de collectie van MAC dit jaar ziet er wel weer leuk uit.

1 like

Ik ben heel enthousiast over de kerstcollectie van Fenty. Een probleem: ik wil alles.

Die van Marc Jacobs vind ik ook mooi, vooral de lippies. https://www.temptalia.com/marc-jacobs-beauty-glam-rock-collection-for-holiday-2019/

Van Nars werd ik ook enthousiast van de palettes https://www.chicprofile.com/nars-holiday-2019-collection-swatches

Iemand nog een zak geld voor me?

5 likes

Ohhhh die verpakking :drooling_face:

Van Nars, van wie niet eigenlijk.

Ik heb even een aanrader. Ik ging op vakantie en mijn facewash van Yves Rocher was op en ik was niet in de gelegenheid om naar de stad te gaan. Dus snel een facewash via bol gekocht, maar ik ben echt heel tevreden. Ik heb een droge, gevoelige huid maar ook acné prone als ik de verkeerde producten gebruik. Maar m’n huid ziet er echt zo goed uit sinds ik dit gebruik.

https://www.bol.com/nl/p/himalaya-neem-foaming-face-wash-150-ml/9200000005183924/?Referrer=ADVNLGOO002050-G-63470936808-S-485883780929-9200000005183924&gclid=EAIaIQobChMInIanmYir5QIVlOh3Ch2hhQHHEAQYAiABEgIswPD_BwE

4 likes

Ik gebruik al jaren het urban decay naked basics palette


Maar hij is nergens meer te krijgen in Nederland en ik wil liever niet 2 keer zo veel betalen. :weary: Ik ben op zoek naar een palette die er op lijkt en die ook makkelijk mee te nemen is. Help me outtttt

En basics 2? Die is wel anders van ondertoon, maar ik heb ze allebei en gebruik ze even vaak. Zitten wel wat minder lichte tinten in.

Na talloze miskopen van krultangen, stijltangen en krulborstels ben ik eruit: het enige waarmee ik zelf mijn haar kan krullen is een krulset. Heeft iemand tips voor een goede krulset, met grote diameter? Ik heb heel lang haar dus het moet wel voldoende warmte geven.

Ik heb thuis altijd een routine die goed werkt voor mijn huid, maar wil niet de hele shabam meenemen op reis. Heeft iemand een goede vooral hydraterende lotion/creme tip, die een soort alles-in-1 is? (Ik heb een vrij normale huid, maar vette creme verstopt het vrij snel). Ik gebruik thuis altijd hyularon van TO, bha reiniger van Paula’s choice en een niet vette olie.

Dit is mijn holy grail

1 like

@pesto en @Kauai waren ook benieuwd volgens mij dus bij deze een tag. De deo zelf is fijn in gebruik, lekker klein en compact ook. Het smeert makkelijk op. De punk grapefruit vond ik het lekkerst ruiken in de winkel (Holland & Barrett) maar ik ruik 'm niet meer op mezelf, helaas, en vind het nu jammer dat ik geen sterkere geur heb genomen zoals Persian lime of vanilla orchid, al vond ik die laatste niet zo fris ruiken als de pink grapefruit of Persian lime. Ik stink niet ofzo (heb althans geen klachten gehoord) maar vind mezelf ook niet super lekker ruiken en soms voel ik me niet mega fris, dus dat is wel jammer

2 likes

Bedankt voor je uitgebreide review, superlief. Jammer dat het toch niet helemaal een succes is! Hoe komt het dat je je niet fris voelt denk je?

Ik had laatst een soort poederdeo eenmalig geprobeerd en dat ging prima, al zweette ik nog wel gewoon alleen ging het niet ruiken. Dus je had nog steeds natte oksels, dat vond ik maar matig.

Dankjewel voor de review! Jammer dat ie een beetje tegenvalt.

Ik denk dat het komt door hoe subtiel de geur is, als ik 'm op doe ruik ik 'm ook niet. En dan ben ik bang dat ik alsnog naar “bed” of “collegezaal” of “sportschool” ruik. Ik sport ook 5x per week in de ochtend, en dan moet ik de hele dag nog door haha

1 like

@Mhysa Mooi zijn die he :heart_eyes: Ik vind hun lip Swatch filmpjes zo fijn om te kijken haha. Sorry, hier heb je verder echt niks aan.

@Monstertruck De huid rond je ogen is dunner en gevoeliger dan die van de rest van je gezicht. Als je een goede, milde crème gebruikt, kan je deze ook gewoon rond je ogen aanbrengen. Als dat niet kan, wil je misschien sowieso op zoek naar iets anders :sweat_smile:

2 likes

Nee, wat @Panthera zegt, dat is echt niet nodig. Wat niet goed genoeg is voor onder je igen wil je sowieso niet op je gezicht hebben.
Maar voor mij zijn mijn dag- en nachtcreme niet voedend genoeg meer voor onder mijn ogen (soort woestijn geworden na mijn 30ste), dus ik gebruik wel een aparte oogcreme.

1 like


Ik baal hier echt zo erg van. :frowning: Misschien kunnen we met meerdere samen bestellen?

1 like

Iets heel simpels maar wat bij jou (denk ik) al heel veel verschil gaat maken; wenkbrauwen (en evt wimpers) verven! Wenkbrauwen maken of breken echt je gezicht en als je het lastig vind om ze zelf mooi bij te werken (of er geen zin/tijd voor hebt) is verven echt ideaal. Kun je gewoon bij Douglas met een Benefit counter laten doen, kan ook bij een schoonheidssalon oid, net afhankelijk van wat er bij jou in de buurt is.

1 like

Heb je hem al besteld? Ik wil hem ook kopen!