Beutyblogtopic XL #10

Wordt nou ook opgepakt door Best Social.

Ik zie de laatste tijd echt zoveel TBSM posts die Mascha featuren. Heeft de Rong Agency daar een vinger in de pap ofzo :joy:

7 likes

Ik denk eerder dat TBSM ons in de gaten houdt want heeeeeeeel vaak komen daar dingen voorbij die precies hier zijn besproken. Soms ook vrij specifiek haha

34 likes

Misschien Flabber buddies.

3 likes

Ah juicy! Heb je voorbeelden?

1 like

Nee zo snel niet, maar ik heb het wel een paar keer heel opvallend gevonden dat nadat wij iets postten, het er daar ook over ging.

Oh toevallig heb ik het al eens eerder genoemd haha, zie onderstaande post en het bericht erboven

3 likes

Volgens mij hebben ze wel eens opmerkingen op hun site gezet die bij ons werden gepost tijdens het kijken van Expeditie Robinson. En ook regelmatig huizen van Funda die dan in het aparte huizen op funda worden geplaatst. Dat soort dingen. En idd @Canvastas zoiets zag ik ook voorbij komen.

Té toevallig, ze halen sowieso wel eens inspiratie hiervandaan.

4 likes

Haha even opbiechten: ik schrijf wekelijks een opmerkelijk op social rubriek voor mijn werk voor LinkedIn en haal ook regelmatig mijn inspiratie hier vandaan

Nu heb ik gemiddeld 200 views dus kan me voorstellen dat dat nog niet opgevallen was😂

72 likes

Cynthia’s blog is inderdaad een overduidelijk bijproduct. Ze heeft dat volgens mij ook meermaals in minder directe woorden gezegd (dat de focus daar niet ligt). Alleen al van de structuurjunckieplanner zit de verkoop inmiddels ruim over de 15.000 (ik volgde haar nog toen ze 15k aantikte en dat is zeker 1.5-2 jaar geleden). Ik denk dat ze alleen al op de jaarlijkse verkoop van die planners kan rondkomen, het is zakelijk gewoon echt slim.

Paar keer per jaar kleurtjes kiezen en quotes bedenken.

Edit: ik vind de sideproducten die influencers lanceren; cursussen, kledingmerken etc super boeiend en moet wel zeggen dat ik Cynthia’s side business de meest geslaagde vind. Het zijn echt mooie planners

11 likes

Mascha zegt dat Mila (4,5 maand) nu 76 cm is en 7,7 kilo.
Dat lijkt mij wel heel bizar.
Iemand reageert:

Mijn man noemt het Russische centimeters
(Gemiddeld is een kind van 12 maanden 76cm en dan 9 kilo)

7 likes

Ik lees alleen de artikelen van Emmy. Emmy is leuk!! Snap niet dat die niet wat voor zichzelf begint beetje zoals Michelle bollen. Gewoon alles delen van haar leven

7 likes

Ik weet niks van hoe snel baby’s groeien, maar laatst in een vlog liet ze wel zien dat Mila al bijna niet meer in haar kribbe past, zo eentje naast haar bed. Weet niet hoe groot die zijn.

Mijn kat is 2,5 jaar, 80 cm en 5,5 kg

207 likes

Omg dat ik mijn kat nog niet heb opgemeten wat voor crazy cat lady ben ik???

8 likes

Jesus ik denk dat Mascha dit wel beter kan meten dan wij. Waar slaaaaat dit op? :sweat_smile:
Een gemiddelde heet zo voor een reden he, dat betekent dat er babies zijn die langer en ook korter zijn.

9 likes

Je bedoelt 30 maanden?

Hahahah sorry maar vind dat altijd zo stom als mensen over hun kinderen zeggen hoeveel maanden ze zijn als ze ouder zijn dan 1 jaar. Mja ik heb geen kinderen dus mss hoort dat erbij.

42 likes

Oh ja shit :sob: 32 maanden!!

3 likes

Waar slaat jouw reactie op…

1 like

Vergeet dat Mascha zelf ook bovengemiddeld lang is hè…

Ze zal heus weten hoe lang haar kind is, maar 76 is wel errug lang, soort reuzebaby

Dat weet Mascha alleen

2 likes