Mommybloggerstopic #4

Helemaal eens!

Tien: ‘Misschien sowieso wel leuk om te laten zien wat ik op mijn wasmachine heb staan.’ Hun degelijkheid heeft een nieuw hoogtepunt bereikt.

Blijkt het ook nog spon te zijn.

17 likes

Mommyblogger/vlogger balance.your.health 🤦🏻 Nou echt 1,5 meter dit hoor… zucht…

30 likes

Als ik dit soort foto’s zie vraag ik me altijd af of zulke mensen überhaupt wel een eigen identiteit durven te hebben.

5 likes

Is deze Boos aflevering al een keer gepost? https://www.youtube.com/watch?v=gkWVaXvOUHM&t=448s

Incl. uitleg van Erik Scherder.

1 like

Van Mariët weet ik dat ze hier meeleest, maar ik weet ook zeeeeeeeeeeeker dat TBSM lurkt. Al wel vaker gehad dat dingen die hier op het forum werden besproken heel kort daarna bij hen voorbij komen.

Coincidence? I think not.

12 likes

Mag niet outen :poop:

1 like

The Best Social Media

1 like

Die komt bij mij uit de buurt. Volgens mij zaten zij en haar man eerst ook diep in de herbalife (scam) dus erg serieus neem ik zulke mensen niet. Lekker dom om zo’n foto op je insta te knallen. Zie sowieso iemand er kritisch op reageren, nice.

1 like

Ze staat er gewoon anders in, en dat mag natuurlijk. :roll_eyes:

4 likes

Ik scroll door instagram zie ik dat esmee.noelle een spon post heeft met Dir.k de supermarkt…
Er gaat op zo’n moment echt werkelijk van alles door mij heen. De conclusie was: dat zal de plaatselijke Bakkum- camping supermarkt wel zijn.

1 like

Dat kind van 20 maanden en 56 campagnes is dat dan Hunter van IVVJ?

1 like

Ja. Waarbij samenwerkingen ook echt samenwerkingen zijn. Merkentags niet meegerekend.

4 likes

Wat ik zo bizar vind. iVVJ (en andere vloggers) krijgen heus wel mee dat er dit soort tweets/artikelen/forum berichten over ze verschijnen, nog los van de comments en DMs die ze ontvangen. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niets doet? Maar gewoon doorgaan, zijn die centen dan zo belangrijk? Praten ze voor zichzelf goed dat het niet schadelijk is voor hun kind? Ik snap het echt niet.

5 likes

Ik denk dat het niet zo simpel is als stoppen. Bijv ivvj doet ook campagnes zonder hunter, of die over Hunter gaat waar hij niet op staat. Meerendeel is met hem en veel van die campagnes hebben artistiek gezien geen reden om met hem te zijn (het is niet alleen zwitsal, maar ook tijdschriften). Veel van die campagnes hebben andere influencers ook met hun kinderen. Mijn vermoeden: rigoureus stoppen met je kind in beeld brengen kan niet omdat je dan een grote categorie merken uitsluit die graag het kind ook in beeld hebben. En jouw leven is natuurlijk weer gebouwd op het feit dat je stabiele inkomsten hebt via instagram. Een verpleegkundige kan geen nieuwbouw in utrecht kopen.

Daarnaast denk ik oprecht dat ze het probleem niet zien. Het is ook abstract. Je ziet een stralende peuter die af en toe met je op de foto moet waar je verder prima voor zorgt.

5 likes

Maar als je dan savonds in bed ligt dan denk je toch heus wel eens van goh, zou er iets van waarheid zitten in al die kritiek? Is wat we nu doen wel het beste voor ons kind?

3 likes

Ja dat zal het wel zijn. Al vind ik het al raar dat je er überhaupt aan begint maar goed. Maargoed hoop toch dat alle ‘commotie’ nu ze aan het denken zet.

Misschien dat ze ook gewoon contracten heeft met bepaalde merken die ze niet zomaar kan stoppen?

Boeiende bij ivvj is dat je ziet dat het echt een proces is. Ze zijn heel geleidelijk aan hem in meer campagnes gaan showen.

Ik denk inderdaad dat als het eenmaal je verdienmodel is je niet meer zo snel stopt (hoewel Joyce wel de opleiding tot verpleegkundige doet), en als ze dit al denken ze misschien als tegenargument in hun hoofd “H moet ook eten en drinken en een dak boven z’n hoofd hebben dus ja kunnen niet zomaar stoppen” gebruiken. Wat ik overigens geen argument vind.

Er zijn ook vloggers die pretenderen geld dat ze met campagnes met hun kind verdienen (zeg maar direct) op een aparte rekening voor hun kind zetten voor bijv. studie. Ongeacht of dit wel of niet waar is, wat vinden jullie hier van? Ik vind het persoonlijk zelf dan niet opeens minder erg worden dat ze hun kind inzetten voor geld.

4 likes