Beutyblogtopic XL #10

Ik snap vooral niet dat ze er zoveel over deelt? Je weet toch dat er commentaar gaat komen? Dat ze gaat boeit me al niet meer. Ik vind het veel te vermoeiend om politieagent te spelen; ik focus gewoon op mezelf en wat anderen doen heb ik toch geen invloed op.

Maar dat ze met zo’n groot publiek er over blijft delen… het is niet eens een persreis. Het hoeft niet. Ga gewoon en houd je mond.

55 likes

Veel plezier Cynthia meit :raising_hand_woman:
Vergeet niet om je ego achter te laten op Curaçao. Scheelt je zomaar 20 kilo bagage op de terugreis.

56 likes

Ze heeft haar DM uit staan voor mensen die ze zelf niet volgt, dus ze zal een hoop reacties niet eens lezen…

3 likes

Jezus, als je zoiets deelt heb je toch werkelijk geen idee wie Thatcher was??

met haar
#humility #kindness #community

44 likes

Ja dat is ook een manier natuurlijk.

‘Grappig’ dat anno 2020 een ‘gewoon’ leven leiden het meest geprivilegieerde is wat je kan doen haha. (Niet dat ff op en neer naar Curaçao nou zo gewoon is, maar ik bedoel leven alsof er geen Corona is).

6 likes

56 likes

Eerst Kaag, nu MissLip, waarom is men Thatcher zo aan het ophemelen opeens? Lijkt me toch niet iemand waar je je mee wil vergelijken haha
edit: ik lees nu pas de inhoud van die quote “You would achieve nothing” ehmmmmm het is een vakantie die je gaat ondernemen je gaat geen levens redden ofzo??

19 likes

Kaag was al voordat het seizoen met Thatcher uit kwam! Maar misschien? Ik heb nog niet het hele seizoen gezien maar ik kan me op basis van aflevering 1 t/m 5 toch moeilijk voorstellen dat iemand opeens denkt dat ze een groot voorbeeld is eigenlijk.

2 likes

Ja ik moest wel gelijk aan haar vakantie denken toen ik het zag omdat dat het “impopulaire” wat zij nu doet lijkt te zijn! Maar ze legt de link zelf niet inderdaad. die oorspronkelijke post lijkt toch wel door the crown te komen haha

1 like

Misschien kan ze ook eens Der Untergang kijken en daar wat leuke quotes uithalen of zo

30 likes

Haha nou als je de Crown kijkt zie je in aflevering 1 al heel duidelijk dat Tatcher absoluut geen feminist was

7 likes

Ik vind het eigenlijk best irritant dat Cynth ‘ons’ (tussen haakjes want ik volg haar niet meer) de hele tijd spamt met haar vakantie en dan de reacties uitzet. Als je niet tegen kritiek kunt, laat het dan niet zien. Soms begrijp ik de hele positive vibes only gedachte wel, maar dit voelt gewoon een beetje als uitdagen. Een beetje zwak vind ik het zelfs.

29 likes

Echt een lekkere dikke middelvinger naar iedereen die in de zorg werkt. Wal-ge-lijk.

9 likes

Ze heeft net stories geplaatst waarin ze vertelt over de beslissing om wel te gaan. Geen negatief reisadvies en ze gaan toch in quarantaine daar. Ze snapt het ook als mensen niet zouden gaan of boos op haar zijn. Maar laten we een beetje lief voor elkaar zijn!!!

Nou wees lief voor Curacao en blijf gewoon thuis zou ik zeggen

35 likes

Ik snap ook niet zo goed waarom je de halve wereld over zou vliegen om daar op een resort te blijven en verder toch niks van het land te bekijken. Dan zijn er in Nederland ook genoeg vakantieparken waar je prima een week kan chillen. Ja, het is weer is dan minder goed, maar het is gewoon momenteel even niet de bedoeling om de zon op te gaan zoeken? Waarom kun je dit niet een jaartje laten? Als het puur om de ontspanning gaat kan dat hier net zo goed.

20 likes

Ja ook dat inderdaad😅

Oooooh ze heeft er goed over nagedacht??
Dan moeten we eigenlijk ook niet zeuren he?
En een beetje lief voor haar zijn.

En eigenlijk is het wel goed dat ze gaat want hoe fijn is het in deze tijd als je lekker met haar mee kunt kijken terwijl ze op een resort zit. En daar gaat ze allemaal voor zorgen.

Waarom post ze dit soort dingen? En dan ook nog met zo’n grijns.
Zoals @tuula al zei, doe het gewoon niet.

7 likes

Dat doet me denken aan die Karens in Amerikaanse filmpjes die dan een winkel binnen komen lopen zonder masker. ‘But there’s no one here’, zeggen ze dan tegen degene die filmt. Oftewel: het personeel is ‘niemand’.

26 likes

Het feit dat ze er zoveel over na heeft gedacht maakt het alleen maar erger eigenlijk. Maar als ze de comments uit heeft gezet kan ze natuurlijk ook niet zien dat iedereen het een dom idee vindt om TOCH te gaan.

Ik volgde haar uit irritainment maar ik denk dat ik haar toch maar ontvolg.

3 likes

Ja dit ook. Alsof ze voor ons - het gepeupel dat niet op vakantie gaat - haar vakantie gaat delen. Ga toch weg

5 likes