Beutyblogtopic XL #11

Het gaat hem volgens mij vooral erom dat in een pakje bruine haarverf vaak ook blondeer of ammoniak (oid weet ik veel) zit en dat dat niet echt nodig is als het je gaat om de bruine kleur en je haar al geblondeerd is of licht is van zichzelf.

1 like

Heb net die post van Mascha gezien hahahahahaha maar hoe kan 2 pompjes in vredesnaam genoeg zijn voor je hele haar, hallo. Dit is vragen om verneukte kapsels van jonge followers

Mee eens hoor, maar als kapper weet je denk ik sneller hoe je een probleem moet oplossen als je weet hoe het is gekomen, en dat weet je nu met Andrelon dus niet, omdat je niet weet wat er allemaal in dat ‘masker’ zit

Ik ben benieuwd of Mascha nu dan ook aan de telefoon hangt met Max om deze reacties te bespreken. Of dat ze gewoon denkt van ‘boeie, zijn ze over een week weer vergeten en dan kom ik met de volgende spon’

13 likes

Mas kennende het tweede.

9 likes

Da’s nou ook niet echt de beste bron, hij heeft volgens verschillende bronnen nooit in een kapsalon gewerkt. En in zijn video waarin hij professionele met drogisterijverf vergelijkt heeft hij duidelijk per ongeluk de hoofden gewisseld, waardoor hij ongewild de drogisterijverf de hemel inprees. Heel genant allemaal.

Hij doet leuke commentary video’s hoor, maar hij is zeker geen authoriteit (claimde dat zijn cruelty free was maar hij had eigenlijk gewoon het CF logo can Google geplukt).

10 likes

IMG_20210331_083920

Herkent iemand dit? Nee meid, jij bent de eerste die zich zo voelt. Pionier dat je dr bent.

56 likes

Haha ik wilde bijna bloedserieus reageren met “ik herken dat wel hoor!!!” :clown_face:

3 likes

Nee hoor dat herken ik niet de meeste mensen vind ik gewoon stomvervelend

7 likes

Jazeker… voor mijn ex. Alleen vond de rechter het meer eng dan romantisch. Toch jammer zon contactverbod.

9 likes

Dit is toch gewoon een super lief berichtje?

36 likes

Nja ze is gewoon onder de indruk van haar gevoelens, mooi toch. Ik kan hier niet op haten

22 likes

Huh ben je nu stalkmopjes aan het maken? Beetje ongepast aangezien genoeg vrouwen hier (dat ik al heb gelezen) dit helaas al hebben moeten meemaken. En dit leek niet bepaald grappig te zijn.

2 likes

Ik denk niet dat dit over Mari zelf gaat maar ook, het leest toch alsof Mari dader was, niet slachtoffer…

2 likes

Het was idd een “grapje”.

Maar ik wilde er vooral mee aangeven hoe eng dit soort uitspraken soms kunnen zijn afhankelijk van context. Heb ook ouders gehoord over babies die zeggen “ik zou je in een doosje willen stoppen en nooit meer laten gaan” :confused: ik snap je liefde… maar ik vind je uitspraak en hormonale blik in je ogen ook best eng… :o_o:

6 likes

Mari is een meneer :smiley:

Maar de uitspraak dekt wel gewoon de lading? De liefde, verantwoordelijkheid en beschermingsdrang die je voelt voor je kind is helemaal wetenschappelijk te verklaren en niet zweverig of zoetsappig.

Ik ben geen fan van de verheerlijking van het moederschap of het idee dat voortplanting het enige doel van je bestaan hoort te zijn, maar uitspraken als “je hebt pas echte liefde gekend als je een kind hebt gehad” kan ik wel begrijpen omdat daar gewoon een biologische verklaring voor is.

9 likes

Vera doet een GRIP #spon

70 likes

Ja ik verbaas me hier echt over! Zo kwalijk dat iemand met zo’n groot bereik (en ook wel een grote invloed denk ik, ik zie Vera zelf normaalgesproken wel als betrouwbaar/authentiek) dit soort meuk promoot…:pensive:

3 likes

Se7en is ook mijn lievelingsfilm 🥲

40 likes