Mascha is al jaren opzoek naar de perfecte espadrilles. Natuurlijk nog nooit gevonden maar nu het een advertentie is ineens wel. Vind spon niet erg maar verzin er in mijn ogen geen onzin omheen.
Hahah wat? Wat is er dan perfect aan deze espadrilles? In letterlijk iedere schoenenwinkel kan je bijna identieke aan deze vinden tijdens de lente en zomer
Bij deze krijgt Mascha ze gratis en er waarschijnlijk nog geld bij ook want #spon
Mind is blown, daarom houd ik van dit forum ik leer zoveel. En nu ga ik dit als weetje aan vrienden vertellen en als ze vragen hoe kom je eraan dan zeg ik altijd: heb ik ergens gelezen. Nooit toegeven dat het van het forum is
Haha leuk hĂš? Ik hou ook van dit forum. Er is altijd wel iemand die iets weet, van een pastalepel tot hoe een vaccin werkt en alles daar tussenin
Er zijn ook veel leukere espadrilles. Maar NMSVPE.
Dokter Siem heeft ze vast goedgekeurd, hij is van alle markten thuis.
Heeft zij zelf eigenlijk door hoe haar manier van âdingen zeggenâ bijna een parodie is? Die standaard woorden en zinnetjes de ze altijd gebruikt. Al JA-REN.
En het excuus voor wat nieuws âhet valt helemaal uit elkaarâ. Laat een nog hartstikke bruikbaar product zien.
Ik kijk nu ook de vlog (ik weet het, martel jezelf niet langer mens!) en kan alleen maar hier aan denken.
Ik denk dat veel mensen dit wel hebben, en dat het bij vloggers alleen maar meer opvalt?
Het valt me sinds een tijdje ineens op dat Bonnie het altijd over âbaby-tjesâ heeft haha (edit: dat ze dus het woord âbaby-tjeâ gebruikt, niet dat ze nergens anders over praat
)
âmijn ouders wilden maar één baby-tjeâ
âNick en ik hopen in dit huis ooit een baby-tje te krijgenâ
âde echo is van het baby-tje van mijn vriendinâ
âZoĂ«lla krijgt een baby-tje, zo leukâ
En als je het dan eenmaal hoort valt het je ook iedere keer op (geen irritatie overigens, gewoon opvallend/grappig)
Terwijl het helemaal geen gek woord is of zo, maar ik denk dat ik verder eigenlijk altijd gewoon âbabyâ of âkindâ hoor?
Ik vind het al kut als influencers zo reclame maken met de leugen dat ze al JAREN opzoek waren. Maar geef me dan tenminste korting
Ik keek gisteren een Amerika vlog terug en ze had witte sneakers aan en toen zei ze tegen Gregor âwauw ze zijn echt helemaal goor geworden door al het dragenâ en hij beaamde dat natuurlijk. Die witte sneakers deden serieus pijn aan mijn ogen omdat ze zo wit waren en je zag echt niet dat ze goor waren. Hun âhet valt helemaal uit elkaarâ is gewoon er zit een mini krasje op.
Ja en een betere korting dan 10/15%
Cynthia is totaal niet geloofwaardig.
Nancy Kerrigan is dus niet vermoord.
Beetje slordig
Wat slecht
Haha ja dit wilde ik ook zeggen toen ik dit las, maar was het toen vergeten.
Zo raar ook, hoe kom je daarbij?
Misschien tijd om te stoppen met bloggen als je niet eens de moeite neemt te controleren wat je het internet op slingert
Op de vorm is ook weer een en ander aan te merken.
âHoe deze vrouwen elkaar tegenkomen, zal ik niet verklappen (is namelijk hetgeen wat ik me aan het begin afvroeg) en wat er allemaal voor drama ontstaat, zal ik ook voor me houden.â
Slordig taalgebruik is hetgeen wat ik niet fijn vind.
Nét te veel accenten ook weer.
âLekker eng, niet al tĂ©veel schrikmomenten (houd ik niet van in horrors), goede spanningsboog, het gaat wel niet iets tĂ© vaak nĂ©t goed naar mijn smaak, maar het gaat ook wel goed mis.â
Deze fout leest echt heel vervelend. Het verandert Engels in Nederlands (Frans?):
Jojo Betzler zit bij de Hitlerjugend en hij heeft een imaginaire friend
Herinner me eraan dat ik nooit meer naar die site ga? Ik word gewoon chagrijnig van zo veel misdaden tegen de geschreven taal
Maar wat verwacht ik ook van iemand die âgaafâ, âbest welâ âgewoonâ en âonwijsâ inzet als stijlmiddel.
Gauw even wat koper poetsen om bij te komen.