Beutyblogtopic XL #11

Mascha is al jaren opzoek naar de perfecte espadrilles. Natuurlijk nog nooit gevonden maar nu het een advertentie is ineens wel. Vind spon niet erg maar verzin er in mijn ogen geen onzin omheen.

afbeelding

32 likes

Hahah wat? Wat is er dan perfect aan deze espadrilles? In letterlijk iedere schoenenwinkel kan je bijna identieke aan deze vinden tijdens de lente en zomer :sweat_smile:

18 likes

Bij deze krijgt Mascha ze gratis en er waarschijnlijk nog geld bij ook want #spon

14 likes

Mind is blown, daarom houd ik van dit forum ik leer zoveel. En nu ga ik dit als weetje aan vrienden vertellen en als ze vragen hoe kom je eraan dan zeg ik altijd: heb ik ergens gelezen. Nooit toegeven dat het van het forum is

10 likes

Haha leuk hĂš? Ik hou ook van dit forum. Er is altijd wel iemand die iets weet, van een pastalepel tot hoe een vaccin werkt en alles daar tussenin :heart:

35 likes

Er zijn ook veel leukere espadrilles. Maar NMSVPE.

7 likes

Dokter Siem heeft ze vast goedgekeurd, hij is van alle markten thuis.

17 likes

Heeft zij zelf eigenlijk door hoe haar manier van ‘dingen zeggen’ bijna een parodie is? Die standaard woorden en zinnetjes de ze altijd gebruikt. Al JA-REN.

4 likes

En het excuus voor wat nieuws ‘het valt helemaal uit elkaar’. Laat een nog hartstikke bruikbaar product zien.

10 likes

Ik kijk nu ook de vlog (ik weet het, martel jezelf niet langer mens!) en kan alleen maar hier aan denken.

3 likes

Ik denk dat veel mensen dit wel hebben, en dat het bij vloggers alleen maar meer opvalt?

Het valt me sinds een tijdje ineens op dat Bonnie het altijd over ‘baby-tjes’ heeft haha :smile: (edit: dat ze dus het woord ‘baby-tje’ gebruikt, niet dat ze nergens anders over praat :stuck_out_tongue: )
“mijn ouders wilden maar één baby-tje”
“Nick en ik hopen in dit huis ooit een baby-tje te krijgen”
“de echo is van het baby-tje van mijn vriendin”
“ZoĂ«lla krijgt een baby-tje, zo leuk”
En als je het dan eenmaal hoort valt het je ook iedere keer op (geen irritatie overigens, gewoon opvallend/grappig)
Terwijl het helemaal geen gek woord is of zo, maar ik denk dat ik verder eigenlijk altijd gewoon ‘baby’ of ‘kind’ hoor?

5 likes

Ik vind het al kut als influencers zo reclame maken met de leugen dat ze al JAREN opzoek waren. Maar geef me dan tenminste korting :rage:

14 likes

Ik keek gisteren een Amerika vlog terug en ze had witte sneakers aan en toen zei ze tegen Gregor “wauw ze zijn echt helemaal goor geworden door al het dragen” en hij beaamde dat natuurlijk. Die witte sneakers deden serieus pijn aan mijn ogen omdat ze zo wit waren en je zag echt niet dat ze goor waren. Hun “het valt helemaal uit elkaar” is gewoon er zit een mini krasje op. :thinking:

9 likes

Ja en een betere korting dan 10/15% :sweat:

3 likes

Cynthia is totaal niet geloofwaardig.
Nancy Kerrigan is dus niet vermoord.
Beetje slordig :pinching_hand:

12 likes

Wat slecht

4 likes

Haha ja dit wilde ik ook zeggen toen ik dit las, maar was het toen vergeten.
Zo raar ook, hoe kom je daarbij?

2 likes

Misschien tijd om te stoppen met bloggen als je niet eens de moeite neemt te controleren wat je het internet op slingert :woman_shrugging:t3:

8 likes

Op de vorm is ook weer een en ander aan te merken.

“Hoe deze vrouwen elkaar tegenkomen, zal ik niet verklappen (is namelijk hetgeen wat ik me aan het begin afvroeg) en wat er allemaal voor drama ontstaat, zal ik ook voor me houden.”

Slordig taalgebruik is hetgeen wat ik niet fijn vind.

Nét te veel accenten ook weer.

“Lekker eng, niet al tĂ©veel schrikmomenten (houd ik niet van in horrors), goede spanningsboog, het gaat wel niet iets tĂ© vaak nĂ©t goed naar mijn smaak, maar het gaat ook wel goed mis.”

Deze fout leest echt heel vervelend. Het verandert Engels in Nederlands (Frans?):

Jojo Betzler zit bij de Hitlerjugend en hij heeft een imaginaire friend :pensive:

20 likes

Herinner me eraan dat ik nooit meer naar die site ga? Ik word gewoon chagrijnig van zo veel misdaden tegen de geschreven taal :sob:
Maar wat verwacht ik ook van iemand die ‘gaaf’, ‘best wel’ ‘gewoon’ en ‘onwijs’ inzet als stijlmiddel.
Gauw even wat koper poetsen om bij te komen.

20 likes