Beutyblogtopic XL #11

Hahaha ja inderdaad!

2 likes

Naamloos

STARBUCKS… :sweat_smile:

7 likes

Behind the scenes bij de Foefjes.

103 likes

Ben ik heel zuur als ik zeg dat die Eijerkamp winactie van Greg en Mas echt niks voorstelt? Ja leuk hoor 2000 euro aan shoptegoed bij Eij maar het is daar superduur. Ze doen het klinken alsof je ff een compleet nieuwe woonkamer kan komen uitzoeken maar met dat budget lukt 1 bank of 1 eettafel met stoelen net aan.
Echt leuk hoor als je dat wint maar het een complete makeover noemen vind ik echt overdreven

6 likes

Ik dacht dat ook bij die vorige vlog, dacht ik ja doei dan krijg je €2000 en kun je 1 vaas kopen, maar Mas zei ook vandaag dat hun bank “maar” €899 is en toen dacht ik oh ze hebben opzich wel ‘goedkopere’ dingen. Denk dat je met die €2000 idd geen hele woonkamer vol kunt zetten met meubels, maarja de kwaliteit is ook hoger dan bijv Ikea of Kwantum ofzo lijkt me, maar ben het wel met je eens dat het geen complete make-over zal zijn. Misschien als je je wc een make-over wil geven haha.

4 likes

kwam hierop terecht, en werd overvallen door nostalgie

7 likes

Mascha was in de vlog dus echt he-le-maal geobsedeerd door deze amazing tafelsetting:

afbeelding

Lijkt toch meer of iemand bezig is met de voorjaarsschoonmaak en alles even op tafel heeft gepleurd.

153 likes

Ze kreeg nog net geen orgasme jezus wat was ze hysterisch. “DIT, EN DAT EN OOOH EN KIJK DAAR, AAAAA”

13 likes

Er mist alleen nog een blij tafelkleed waar je op mag kleuren en dan is het kinderfeestje compleet

10 likes

Wat leuk, Dilan vlogt ook (in het Nederlands)

10 likes

“Op de soda giet je nu wat kokend heet water”
pleurt een halve pan met water over de tafel

10 likes

Dat keukentje, die voice-over, die muziek, hoe Serena toen was…

image

9 likes

die kalender van de Chinees op de koelkast :heart: van 2010…

7 likes

Eens in de zoveel tijd bedenk ik dat het leuk is om naar Loods5/Eijerkamp te gaan. Kom ik daar, bedenk ik me weer hoe duur alles is en uiteindelijk ga ik weer wel met een set veel te dure onderzetters of een plaid wat ik niet nodig had. Maar 2000 euro shoptegoed daar lijkt me best leuk. Kan je denk ik best een leuke eethoek/zithoek voor kopen. Zeker als je zelf nog een beetje bij legt.

10 likes

Over nostalgie gesproken, wie weet dit project nog:

Die muziek ook :pleading_face:

9 likes

Ik heb wat gemist denk ik. Weet iemand iets meer hierover? :grin:

20210421_212918

2 likes

Ze hadden al jaaaaaren geleden bedacht een podcast te maken samen.

15 likes

Waar zou het over gaan dan? Hopelijk bedenken ze iets leuks en wordt het niet alleen Mascha die wijsneuzerig zit te doen en Gregor die erdoorheen tettert

8 likes

Als er 1 podcast is waarvan ik denk ik wil er niet naar luisteren is het er een van die 2. Dat wordt allemaal self proclaimed geleuter gebaseerd op Feesboek artikels die ze instant geloven, Mascha gaat Gregor constant zitten verheerlijken dat hij overal zoveel verstand van heeft, en ze heeft zelf overal al jaren verstand van omdat alles waar ze mee in aanraking komt haar “The Knowledge” geeft.

Ik wil er dus wel naar luisteren, kom maar door met de irritainment.

33 likes

Flumsy floofsy slimey dingen en Gregor zal het vast over meterkasten hebben en dat hij makelaar is.

Nee volgens mij wilden ze iets over relaties ofzo maken.

6 likes