Beutyblogtopic XL #11

Dat dacht ik ook. Waarom niet een crowdfunding voor een stichting die kinderen gaat helpen die in zo’n situatie zitten en weg willen? Dat je je daar kan aanmelden en zij je verder op weg helpen. Niet dat ik het de slachtoffers in deze situatie niet gun maar net wat jij zegt, je zou het iedereen gunnen.

2 likes

Haha " Hier een wijntje en een stuk geitenkaas omdat je bijna heel je leven werd opgesloten door je vader. Lief van mij he"

68 likes

Welke van deze dingen gaat Cynthia in de cadeaumand stoppen?

• Structuurjunkie planner
  • Wandellust boek
  • Boekje met haar foto’s van het vakantiehuisje
  • Recept voor Jamie Oliver Turkse pizza
  • Een fles wijn
  • Een geitenkaasproeverij
  • Een ingelijste pootafdruk van Kees
  • Niks van dit alles

0 stemmers

4 likes

Dadels met spek kunnen ook niet missen natuurlijk

5 likes

Cynth wilt meer exposure over de rug van dit gebeuren. Hoe hoog in je harses heb je het dan?

4 likes

Dit vind ik best goed en begrijpelijk. Waarom doneert cynthia niet gewoon ipv nutteloze, ongevraagde cadeaus. Ok weet niet of ze niet nuttig zijn.

Maar heeft ze de stories verwijderd? Zie ze niet staan…

4 likes

Ja ze zijn weg. Uurtje geleden kon ik ze nog wel bekijken, nu niet meer. :woman_shrugging:t3:

3 likes

Tiramisu

5 likes

Overigens, even buiten de context, wat maakt Jessica consequent ijzersterke documentaires. Ik merk telkens weer dat haar producties volledig gericht zijn op het doel en ze nooit zelf in de aandacht wil komen, maar ze verdient wel een Emmy en/of Oscar hoor. Buiten de problematiek is ze gewoon een geweldig goeie filmmaker!

43 likes

Ik vond deze docu eigenlijk best warrig? Iig qua time line ging het steeds heen en weer. Het ging natuurlijk meer om de belevenis van de kinderen, maar ik vond het echt verwarrend in aflevering 3 en 4.

Edit: ze maakt idd wel heel respectvolle documentaires.

13 likes

Jaja dat zal wel dat ze uitgerekend met hem contact heeft :kissing_smiling_eyes::kissing_smiling_eyes:

3 likes

Inderdaad, maar ook: het zijn mensen die waarschijnlijk geen waarde hechten aan dit soort materiële zaken, maar vooral een veilig en gezonde leefsituatie nodig hebben. Hart onder de riem kan ik begrijpen, maar in mijn ogen slaat ze de plank mis op deze manier.

1 like

Ze bedoelt dingen vaak goed, maar doet het weer alijd vanuit haar eigen egocentrische belevingswereld?

2 likes

Uiteindelijk is het denk ik je eigen onmacht afkopen. Niemand heeft toen iets voor ze gedaan en kijk ons nu iets voor ze betekenen.

2 likes

Vond het mooi weergegeven maar snapte er ook weinig van qua focus per aflevering. Waar het nou precies over ging!
En steeds die herhalende beelden van de homevideo’s vond ik zo Amerikaans aandoen.

4 likes

De docu wordt al vrij uitgebreid in dit topic besproken: Moord- en vermissingstopic - #3575 door Ananas

En dat was een bewuste keuze van Jessica Villerius

24 likes

Leukk, Serena laat dr nieuwe boyfriend zien in haar instapost! En iemand in de comments vind hem lijken op Bruce Willis

5 likes

Cant unsee now @Mhysa

Die mijt doet het wel goed, eerst Channing, nu Brucey

3 likes

Nou dat is ook niet echt aardig

In de comments reageert ze er positief op, dus ik denk dat ze het als iets goeds ziet.

1 like