Beutyblogtopic XL #11

Omdat hij echt hele dikke billen heeft want Surinaamse roots (dit mag ik zeggen omdat gregor vroeger Surinaamse vrienden had en echt vet inclusive is)

31 likes

ik zit ook altijd op het draagrek van mijn fiets inpv het zadel. jullie ook?

30 likes

Vroeger vaak, maar de laatste tijd niet meer geprobeerd! Goed idee voor mijn volgende fietstocht.

8 likes

Hoe ver zit jij achter je stuur??

  • Ik zit er bijna bovenop
  • Je kunt tussen mijn hoofd en het stuur een biologische wegwerp barbecue houden
  • Normaal, een gebogen armlengte
  • Orgietent in mijn auto
  • 4 bolletjes ijs zijn teveel

0 stemmers

8 likes

Ja maar alleen als ik een rugzak op heb en in de eerste versnelling fiets

7 likes

Ik bekeek haar insta toevallig een paar dagen geleden. Vond het wel grappig om te horen hoe haar Engels steeds meer een Indiase cadans krijgt :sweat_smile:

6 likes

Klopt haha viel mij ook erg op!

1 like

Ze willen did ‘Dad’ ding wel heel erg manifesteren opeens he?
Ik stel me ook zo voor dat ze de hele dag zo door t huis lopen van …“Oh, daddy gaat even de vuilnis in de natuur zetten” en “Mama gaat nu even t fornuis schoonmaken!!!” als een soort hyper teletubbies.

12 likes

Webkauwpoeder, is dat nieuw🤔

5 likes

Webkbrauwpotlood…

Mascha please!! Dit is zo onprofessioneel om te plaatsen. :confounded:

20 likes

Wordt dit ook niet gecontroleerd?? Zo raar

3 likes

Ik moest wel lachen om het glas water over haar hoofd :face_with_hand_over_mouth:
Denk dat dit voor haar standaard wel heel wat is.

9 likes

Ik was helaas wel meteen influenced overigens, want ik zoek wel een wenkbrauwpotlood die die dingen kan doorstaan

3 likes

:joy:

Volgens mij is er een trend gaande.

8 likes

Erik mouthaan is wel daddy hoor.

13 likes

Ja maar snap dat ze 8 uur heeft gedaan over deze campagne, dan gaat er wel eens wat mis! Haters…

15 likes

Ze zei dat ze ook iemand had ingehuurd voor deze campagne toch?

2 likes

Om wat te doen? Een glas te kopen bij de Hema en te vullen met puur bronwater ofzo?

14 likes

Mascha is sinds haar rant over dat ze echt wel hard werkt ook alleen maar bezig met zichzelf bewijzen in de vlogs. In elke vlog wordt het nu subtiel en niet-zo-subtiel vermeld. Gister ofzo weer iets van: ‘ja jullie kennen me, steek altijd extra moeite in m’n make-up als ik het voor een klant doe.’ Of: ‘we hebben deze dag eigenlijk heel veel te doen, zo jammer dat ik het niet kan/vergeet te filmen steeds’.

17 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Beutyblogtopic XL #11 (Deel 3).