Mascha en Cynthia werden met twee ziektes vergeleken. Wat kinderachtig om dan nu “haha dan niet” te zeggen trouwens.
Darmk⚓️ En ebola om precies te zijn
Whahahahaha sorry die rebus-achtige emoji voor dat woord. Lol: laughing out laut.
Massa die in haar meest recente vlog zegt dat ze in ieder huis dat ze hebben gehad altijd de kleinste kamer als slaapkamer hebben gehad want ze hebben niet zoveel nodig
Ik kan me die balzaal in Babylon zonder gordijnen nog wel herinneren
Die benoemt ze ook gewoon, inclusief de nadelen ervan.
Note to self: voor ik vrijdag de deur uit ga nog even een mukhbang houden
Als ik ergens slecht op ga is het andermans eetgeluiden echt de horror!
Wat is Sint opeens zoveel aan het socializen? Die de afgelopen dagen al dates met Anna en Monique van Loon. Probeert ze relevant te blijven ofzo
Lees er straks alles over op haar nieuwe insta: @cynthiaensocializen
Mascha in de nieuwste vlog: “ja je leert echt dat je niet zoveel spullen nodig hebt”
Maar … wij doen hier toch precies hetzelfde als die Simone? Commentaar leveren terwijl we allemaal ook naar iets anders kunnen kijken…
Ja en Simone kan ook zeggen: he, ik haak af omdat x en dan niet meer kijken of gewoon dr bek houden en de video afsluiten.
Hoe vaak moeten we hier nog bespreken dat de Foefjes
- irritant zijn
- wereldvreemd zijn
- geen kaas gegeten hebben van interieur ontwerp
- verwend zijn en niet hard werken
?
En het lijkt me ook dat je dan weinig voldoening uit je werk haalt, uiteindelijk is werken meer dan alleen geld verdienen, toch? Ik zou me er niet chill bij voelen om me er zo makkelijk vanaf te maken
Ik vind die sneaky leugenachtige spon zo irritant. Ik heb liever dat ze zeggen: today’s video is sponsored by / i’m very happy to be partnering with / ad break / etc. Dit zie ik veel bij Amerikaanse en Britse influencers.
Ik snap eigenlijk niet waarom het zo zwart-wit wordt gezien. Er wordt volgens mij nergens gezegd dat je niet een mening mag hebben over influencers en die niet mag delen. Alleen er is toch een grens in wat gewoon je mening geven is en wanneer je iemand naar beneden haalt?
Als ik een random persoon iets laat lezen wat ik heb geschreven op mijn werk en die zegt ‘interessant stuk, maar een volgende keer zou je het misschien nog wel een keer door iemand kunnen laten doorlezen want je hebt nog wel wat spelfouten gemaakt’. Dan kan je hier iets meedoen en de tip opvolgen of denken lekker belangrijk hou je bek het gaat mij om de inhoud en die spelfouten boeien me niet. Maar als iemand zegt ‘interessant stuk, en jij zal zeggen dat je al jaren louter positieve commentaren naar je hoofd krijgt en denken dat je goed bezig ben, maar ik zal je eens iets vertellen: er zijn zo veel wetenschappers die met kop en schouders boven je uit steken qua inhoud, taal en creativiteit’. Dat kan je je toch ten eerste niet voorstellen dat iemand dat in real life zou doen en als dat wel zou gebeuren dan denk je toch wtf is dat voor een gestoord persoon en misschien moet je de sandwich methode van feedback geven eens gaan leren.
Ik snap echt niet dat je zulke comments kan verdedigen. Je trapt iemand gewoon de grond in.
De vraag ‘gaat alles oke’ zou echt verboden moeten worden in een discussie.
Hahaha wat een bullshit. De merken waar zij mee samenwerkt, maken een campagne waarin Mascha “slechts” een uiting/middel in is. De tijd die je kwijt bent om een campagne te maken en uit te rollen is nog geen eens 5% van de tijd die het kost voor deze girlfriend om een foto te maken van haar kreukelige badjas.
Wat? Kan ik dit ergens in een vlog zien?
Ik kijk nooit Bonnie haha maar de halve kaassoufle is een forum hoax De snacks van te voren opgeven is wel gebeurd toen ze bezoek hadden. Ze hadden zo een party verpakking en iedereen moest doorgeven wat ze wilde ipv die hele verpakking in de air fryer gooien
Maar ook gewoon letterlijk op het moment dat ze gingen snacken: wie wil wat, en niet 5 dagen van te voren:P
T valt allemaal wel meee