Beutyblogtopic XL #11

Het kaartje vind ik heel erg leuk, komt niet over op de screenshot die jij nu post.

@Maruti ik heb je bericht verwijderd want we posten geen (herkenbare) afbeeldingen van kinderen.

Ja, plus ze gaat ook naar de fysio en toen het mocht ging ze ook naar haar kapper.

Mee eens, het welzijn van het dier hoort voorop te staan. Wellicht zag ze de noodzaak niet direct voor Manis en zag ze het daardoor als niet-essentieel. Of het is kop in het zand. Ik hoop in ieder geval dat ze snel naar de dierenarts gaat!

2 likes

Zo heb ik ooit eens bij de dierenarts gestaan, overtuigd dat mijn kat één of ander eng gezwel of ontsteking aan haar poot had. Was het gewoon hardnekkige opgedroogde poep🙄

56 likes

Krullentopic Er is een krullentopic!

2 likes

In de vlog van vandaag zijn de foefjes met alleen Siem naar de dierenarts gegaan voor zijn ontstoken oor…

“Siem wordt bijna geopereerd trouwens” maar hoe of wat zien we binnenkort in de vlogs!! Whut

3 likes

Ik kijk er echt naar uit!!! Spannennddddd!!!

5 likes

Wel zielig dat beide katten niet (zo) lekker gaan. Zou ik zelf wel echt verdrietig van worden.

2 likes

Even heel wat anders, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de foefs van dit lied vinden. Hebben ze er iets over gezegd? Denk dat ze er wel om zouden kunnen lachen eigenlijk

Zijn ze eigenlijk wel eens op safari geweest?

3 likes

Haha moest er ook aan denken.
Die Merol is wel een one trick pony overigens zeg.

11 likes

Wat een vreselijke muziek maakt zij zeg.

5 likes

Siem heeft een oorontsteking en krijgt druppels. Er moet een foto van een kies gemaakt worden, want die heeft hij waarschijnlijk kapot gebeten. Over twee weken wordt een andere kies eruit gehaald. Arme Siem.

Weten we dit gelukkig ook weer!

Ik hoor echt net dat ze genomineerd is voor een Edison :woman_shrugging:

Ja maargoed, alsof die prijs wat voorstelt, alles wat geen Frans Bauer is wordt hier volgens mij genomineerd voor zoiets. We hebben ook zoveel fan-tas-tische artiesten hier :roll_eyes:
(Ze zijn er wel hoor, maar daar moet je zelf diep naar graven).

Ik vond het in het begin super leuk maar het wordt nu wel een beetje saai inderdaad.

Mas is wel van het reposten de laatste tijd. Alle comments over haar les en alle reacties van vrienden op het geboortekaartje

2 likes

En een artikel op RTL nieuws over haar geboortekaartje. Maar zooooo bijzonder mooi vind ik het ook niet. :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Money grab 🤷🏼