Beutyblogtopic XL #11

Ik ben geblokkeerd, iemand een printscreen?
Via web insta kom ik er ook niet op :pleading_face:

Ik ben niet geblokkeerd maar zie niets, alleen foto’s van planten. Is ie al weer weg?

1 like

Het is de laatste foto (zevende) bij die planten foto’s

1 like

Oh sjonge zo ver had ik het inderdaad niet gehaald, dankje :sweat_smile:

5 likes

Thanks, ik dacht in haar stories.

1 like

Wat leuk voor haar :slight_smile:

1 like

Ze moet wel echt happy zijn, ze vertelt in de comments zelfs dat haar kast van Xenos is.

61 likes

Ik dacht ff dat iemand vroeg waar ze hem vandaan had, maar dat ging over de kast

2 likes

Mascha heeft haar thumbnail veranderd van dit:

13

Naar dit:

12

58 likes

Heeft ze eigenlijk al iets gezegd over wanneer ze Mila niet meer gaan laten zien? Ze is nu nog volop aanwezig, gisteren zelfs een reel op Instagram van alleen Mila.

1 like

Love de titel. Fijn dat ze dit doet.

14 likes

Niet verwacht dat ze het na een 2de kind misschien wil laten fixen, vind dat niks voor haar ofzo. Als in ze lijkt niet echt bezig met looks en lichaam of sporten.

1 like

Ik vraag me af of dat ooit echt gaat gebeuren.

6 likes

Ik ook, helemaal omdat ze daar nu niks meer over zegt. Het is ook niet alsof we Mila een paar keer in de achtergrond voorbij zien komen, ze is nagenoeg constant vol in beeld te zien. Staat wel haaks op wat ze eerst hadden gezegd over het respecteren van haar privacy.

4 likes

Ja en spreekt de titel ook wel tegen. Als je dus met dezelfde onzekerheid die video aanklikt, is een van de eerste dingen die erover wordt gezegd na het laten zien, dat ze het kan laten fixen.

8 likes

Nee maar we zouden wel een cadeaumand voor je kunnen samenstellen

103 likes

Ik vind dit zo schadelijk en verdrietig eigenlijk die cosmetische ingrepen, Heb je zo’n mooi kindje en een gezond lichaam etc, Waarom kunnen we er als vrouwen niet trots op zijn. :slightly_frowning_face: Ook die jonge meiden die van alles laten doen. Focus mag echt wat meer liggen op lief zijn voor jezelf (en je lichaam) en elkaar.

19 likes

Alleen als je het wel zelf kan betalen maar je geld er niet aan uit wilt geven.

18 likes

Omdat diezelfde vrouwen er ook een mening over hebben bij anderen. Ik ben een jaar geleden bevallen van mijn dochtertje en heb nog steeds mijn oude figuur niet terug. Kreeg laatst de opmerking “ze is zelf ook zwanger hahaha!” :slightly_smiling_face:

Dus ik denk dat die standaarden gewoon zo liggen en de “buitenwereld” er ook zo’n mening over heeft. Dat wordt grotendeels gevormd door (sociale) media. Het is echt te triest voor woorden maar dat maakt het wel moeilijk om zelf trots te zijn op je figuur als je constant dat soort dingen te horen krijgt.

Ik heb daarom ook een beetje moeite met Emily Ratajkowski. Zij is net bevallen van een kindje en laatst op Instagram liet ze haar nagenoeg platte/gespierde buik alweer zien. Ik weet nou nooit of het niet feministisch van mezelf is dat ik hier slecht tegen kan of dat het juist niet heel feministisch is van haar

Top dat zij zo’n geweldig lichaam heeft, maar ze zet wel een onhaalbare standaard voor andere vrouwen?

5 likes