Beutyblogtopic XL #11

Huh gemeen? Is gewoon een observatie. Hun waren het toen zo aan het promoten. Vind dat je dan ook wel eerlijk mag toegeven dat het resultaat teleurstelt. Giel van stuktv heeft het ook laten doen. Is toch echt beter gelukt.

7 likes

Maar die heeft het meer dan één keer laten doen omdat t bij hem na een tijdje ook minder werd.

6 likes

Misschien ligt het voor mij nu aan de vorm (dat ik het er uit vind zien als een oliebol). Bij naan kan ik me wel indenken dat dit een snelle versie kan zijn, zeker als het wat uitgebreidere recept ook vraagt om yoghurt.

Dit lijkt gewoon niet gaar
bagel

10 likes

Oei daar krijg je toch buikpijn van zoiets…

2 likes

Er zit alleen bloem en yoghurt in, daar kun je toch bijna geen buikpijn van krijgen als het niet lang genoeg wordt gebakken? Of is gebakken yoghurt gevaarlijk ofzo?

5 likes

Nee maar zo’n bal met ongare bloem is niet goed, staat ook overal als waarschuwing, bijvoorbeeld ook geen rauw (koekjes) deeg eten etc.

4 likes

Nooit geweten dat rauwe bloem niet goed is, dacht dat het bij koekjesdeeg vooral aan rauwe eieren lag haha.

10 likes

Je kan bloem voor ‘rauwe recepten’ wel eerst even in de magnetron of pan verhitten, dan gaan de eventuele bacteriën ook de pijp uit.

3 likes

Vooral ook omdat we geen rauwe bloem of tarwe kunnen verteren.

5 likes

Huh vind je het slecht gelukt ja? Ik zie wel echt duidelijk verschil met eerst en vind het er goed uit zien.

4 likes

Het pakt ook niet bij iedereen even goed uit, vlg mij maken ze dat soort voorbehouden gewoonlijk wel

1 like

Ja, net zoals bij kip en ei, het kan besmet zijn met salmonella maar hoeft zeker niet.

2 likes

Off topic maar hoe heeft zij dit terug gekregen? Ik wist dit helemaal niet (onder steen gelegen blijkbaar) en heb toch al een aantal keer via airbnb geboekt

7 likes

Ok, dat wist ik niet! Weer wat wijzer.

Kan je ook gewoon via de consumentenbond terugvragen.

3 likes

Geldt dit ook voor België? Ik ben echt enorm veel in AirBnbs geweest, vaak ook langere periodes voor werk dus voor mij zou het echt enorm uitmaken. Waren dus wel boekingen in het buitenland maar ik woon in België.

2 likes

Zou dit een voorbeeld van Gregor’s hilarische, unprecedented humor zijn?

Schermafbeelding 2021-04-27 om 17.22.43

28 likes

Ik kan helaas de Hilarisch meme zo snel niet vinden.

2 likes

afbeelding

33 likes

Jij stelt ons ook nooit teleur he. Volgens mij zit je altijd klaar met je mappen vol gifs en memes. Love it.

19 likes