Ja klopt, heb ook meldingen op mijn telefoon aan staan dat iemand een gif of meme nodig heeft.
Omg hoe vaak ga je deze nog posten gedurende je forum carriĆØre
Nog zeker 100 keer denk ik
Alle views op deze video komen door jou
Je denkt toch niet dat ik die video kijk, ik deel m alleen hier
Nou ik heb hem net weer een view gegeven hoor
Ik had hem nog nooit daadwerkelijk gekekend, mR WAAR KIJK IK NAAR?! Die harige mannenvoeten in die jelly excuus gelli
En dat shot waarin hij heel serieus in de camera kijkt met die harde house eronder
Ik heb deze nu net voor het eerst gekeken en ga helemaal stuk
Edit: ik had wel verwacht dat het echt keihard zou zijn net als een gelatine toetje ofzo maar het is nog best wel vloeibaar⦠ik had er meer van verwacht
Is dit echt? Nouja, overal is een markt voor natuurlijk
Lol hahaha dit zou de media zo op kunnen pakken als scoop.
HAHAHAHAHAHAHA dat je dan helemaal strak vast in je bad zit. Als een soort stukje fruit in een jelly toetje hahaha
Ik wil greg wel in zon taart zien. Gelly bufday
Ik las buffdaddy
Dit doet me denken aan dit voor pleepapier
Wat doe je hier dan mee haha? Nooit gezien!
Ja dat gaat dus over een wc rol heen ter decoratie. Ik heb het nooit in het echt gezien, wel veel in memes en films. Volgens mij is het heel Amerikaans ofzo
OMG helemaal excited hier. Vriendin met wie ik een aantal keer op vakantie ben geweest nam dat ding elke keer mee naar de camping en ook festivals. Goed was gewoon een gimmick natuurlijk maar liep ze weer met Priscilla ( sorry Priscillaās) over de hele camping naar de toiletten. Zo classy. Ga zoeken naar een foto
Beetje alsof je wil verstoppen dat je ook je reet afveegt met wcpapier
Heb je nog een foto gevonden?