Beutyblogtopic XL #11

haha ja wel gevonden maar omdat ik alleen foto’s heb van haar met Priscilla heb toch even gevraagd maar mag het niet delen, ook niet geblurd. Mocht ik foto’s van mijzelf vinden met Pris laat ik het weten

4 likes

Mijn ouders hadden vroeger een gehaakte hoed op de hoedenplank in de auto met daarin een toiletrol :joy::joy::joy:

13 likes

Ja, dat wilde ik ook. Vond ik er gezellig uitzien. Echt iets ondernemende voor families. Dat waren wij niet. :slightly_frowning_face:

3 likes

MASCHA WIL GEEN WIJN, GA WEG!

18 likes

Haha ik snap wel dat ze er niet van gediend is dat mensen dingen sturen naar haar privé adres en dat dus toch ergens kunnen achterhalen, dat lijkt me ook oprecht kut. Maar ze gaat wel net weer te overdreven door met dr ‘wat als ik alcoholist was?!’ :joy:

14 likes

Ik vind haar reactie ook ietwat overdreven “WAT MOETEN WE MET WIJN!!!” ja, weg geven? Door de gootsteen? Er mee douchen? Weet ik veel. “ZE VOLGEN ONS NIET ANDERS WEET JE WEL DAT WE GEEN WIJN DRINKEN EN IK BORSTVOEDING GEEF!!!” Ja nou ik denk dat het grootste gedeelte van de PR bedrijven jou niet volgt. Je krijgt ook ontzettend vaak champagne opgestuurd en daar zeg je niks over.

Ik vind het heel erg goed dat ze heeft aangegeven bijna geen PR pakketten meer te willen ontvangen. En dit bedrijf heeft haar privé adres zonder toestemming gekregen/gebruikt en dat is natuurlijk écht niet oke. Dat ze daar boos om is snap ik, maar als het iets was wat ze leuk vinden reageerden ze vast niet zo heftig

20 likes

Ik snap t ook maar die reactie OMG. Ze gaat er weer allemaal bijzondere redenen bijhalen waarom het niet ok is, het wordt steeds wilder ook tijdens die rant :joy:
Het feit dat een pakketje naar je prive wordt gestuurd keer op keer, dat je dat benoemt ok.

7 likes

Had Gregor niet best wel een grote drankverzameling? Staat die niet op de kast…? Of is dat ondertussen weg.

8 likes

Schermafbeelding 2021-04-30 om 11.28.41

“ALS JE ONS ZOU VOLGEN ZOU JE WETEN DAT WE NIET DRINKEN”

Heeft vervolgens een hele drankcollectie staan.

196 likes

Nou het is niet ver van de waarheid. Het is bij haar alleen een beetje theatraler.

5 likes

Het begint bij 3:15 voor diegene die het willen zien maar de rest van de saaiheid niet aankunnen.

9 likes

Vind het mooi dat ze het ook volledig om haar laat draaien. IK GEEF BORSTVOEDING!!! Maar niet voor altijd hoop ik? Een fles wijn kun je best makkelijk bewaren en als je het zelf niet drinkt is het handig voor gasten. Er zijn meer mensen op de wereld. Ze doet net alsof iemand een naald aan een junk gegeven heeft zeg.

Sowieso haalt ze compleet haar hele argument onderuit door letterlijk binnen de eerste 30 seconde van de vlog een volle kast met alcohol te laten zien in de achtergrond. Als alcohol de duivel is, waarom staat dat daar nog zo in het zicht?

39 likes

IK VIND HET EEN BELEDIGING!!

5 likes

Ik denk dat diegene die (goedbedoeld) maar wel creepy die wijn gestuurd heeft, het niet bloedje benauwd heeft :laughing:

3 likes

Ja maar als charlotte tilbury een mooi doosje op zou sturen had ze wel anders gepiept

31 likes

De foefs: IEDEREEN DIE ONZE VLOGS KIJKT WEET DAT WIJ NOOIT ALCOHOL DRINKEN

Ook de foefs:

afbeelding

afbeelding

87 likes

Wat was dat nou laatst? Toen deed ze ook dramatisch omdat ergens alcohol in zat. Maar dat was in realiteit een verwaarloosbare hoeveelheid, nog geen halve procent geloof ik. Toen had ze alles wat ze gemaakt had weggegooid. Iemand weet vast wel wat ik bedoel haha.

2 likes

Ik denk overigens ook dat het een gevalletje “Wij LUSTEN geen wijn” is, want als t Whiskey was geweest had Gregor dat echt wel leuk gevonden hoor, die had toen ook een keer voor z’n verjaardag een Whiskeybar kado gekregen van Mascha.
Nouja, het maakt allemaal in principe niet zoveel uit het is gewoon weer een voorbeeldje hoe pretentieus ze kan zijn.

7 likes

Ik zou toch iets wat zo random wordt opgestuurd ook niet durven op te drinken of eten. Er zitten gekke mensen tussen.
Laatst had een klant bij ons een klachtenbrief gestuurd, en daar zaten chocolaatjes bij. Ik kon het niet helemaal plaatsen waarom, misschien toch een beetje om haar zin te krijgen ofzo, maar we hebben ze maar weggegooid. Vind dat heel dubbel en je weet nooit, maar dan voel je je ook weer schuldig dat iemand dat zo goedbedoeld misschien gedaan heeft. naja.

4 likes

Dat was vanille essence ofziets. :sweat_smile:

10 likes