Beutyblogtopic XL #11

Ohja!! daar heb je ok echt maar 3 druppels van nodig. In een gemiddeld rijpt stuk fruit zit veel meer alcohol.

11 likes

Ja klopt inderdaad! Ik herinner het me opeens weer. Ze waren toen iets van pumpkin spice lattes aan het maken. Toen had ze alles weggegooid terwijl ze inderdaad zoals @Tubing zegt 3 druppels gebruikt hadden en dat ook nog eens verdund was met de rest.

Zou ze van alle gebakjes ook checken of er vanilla essence voor gebruikt is…

3 likes

Ja maja…fruit valt ook al voor 50% af aangezien ze opeens allergisch is voor druiven. Het is ook allemaal wat!

5 likes

Hahaha dit is wel echt ironisch :joy:

3 likes

Volgens mij valt ze vooral over het feit dat dat bedrijf het naar hun privé adres heeft gestuurd zonder contact te hebben gehad. En tja dan is het hele bedrijf en product kut haha

4 likes

Ze neemt ook nog steeds koffie in zie ik nu in de vlog :rofl:

9 likes

Heel lang geleden had Gregor een taart gebakken waar Mascha van had gegeten en was het ook drama toen ze erachter kwam dat er smaakaroma in de botercreme zat.
Op dit flesje staat 99% alcohol, ik kan niet tegen alcohol met mijn prikkelbare darm, ik drink nooit, OMG straks word ik heel dronken!!! Wat moet ik nu doen?
Ik vond het toen zo gek, ik snap het volkomen als je niet wil drinken maar dit ging om iets van 5 druppels in een hele taart? :sweat_smile:

17 likes

Exact hetzelfde werd ook in haar reacties gepost door haar kijkers hahah :sweat_smile:
20210430_125621

Ze haalt ook wel echt haar geloofwaardigheid onderuit met deze reactie. Alle zooi die ze doorheen de jaren kreeg werd haar toch ook gewoon opgestuurd zonder haar toestemming

48 likes

Waarom staan al die flessen daar dan nog? Vind het heel raar om tientallen flessen alcohol tentoon te stellen in je woonkamer als je schijnbaar zo tegen alcohol bent.

Zoals andere mensen hier al zeiden, als het een mooie fles gin of whiskey geweest was hadden ze het niet erg gevonden, maar omdat ze wijn toevallig niet lusten is het een ramp.

4 likes

Hahaha dat ze vlog ook echt “ik wil geen wijn heeft genoemd”

21 likes

Ik vind dit om te gieren haha, love jullie posts

14 likes

Ja ik snap sowieso de logica van die vlognamen niet echt. Vlog van eerder deze week: ik heb een micropony. Gaat letterlijk drie seconden over een micropony…

3 likes

Ja classic Mascha

7 likes

Wel cool zeg!

image

68 likes

Maar ze zegt toch ook helemaal niet dat ze geen alcohol drinkt? Ze zegt dat ze geen wijn drinken, en dat is voor zover ik weet ook zo? Zoals ze ook zegt, er staat ook geen wijn in die drankcollectie die hier meermalen wordt gepost en ze is allergisch voor druiven. Bovendien is ze pissed dat haar huisadres (niet haar postadres) wordt misbruikt om haar tóch dingen op te sturen die ze níet wil. Ik snap dat dat best wel triggering kan zijn, als je zelf echt oppast met wie je je adres geeft.

6 likes

Dat het vervelend is dat ze het toch naar haar adres hebben gestuurd heeft ze zeker gelijk in. Maar ze draait zo door over dat het wijn is. Het is een fles wijn, niet het einde van de wereld. Vervelend dat ze het niet drinkt en allergisch is voor druiven (since when?) maar dan bewaar je het voor gasten of geef je het weg. Niemand verplicht het haar om het op te drinken?

Het is typisch Mascha. Ze heeft ergens wel een punt, maar gaat dan zo ver door dat het nergens meer op slaat en haar oorspronkelijke punt verloren gaat.

34 likes

Ben blij dat ik door mijn werk in loondienst (als zure kantoortrut) al kon oefenen met teleurstelling over flessen wijn.

12 likes

Ik denk dat het juíst zo erg is omdat het wijn is:

1. Haar privéadres wordt misbruikt, en is dus door iemand verspreid terwijl zij het heel bewust wel/niet deelt met mensen
  2. Door een bedrijf wat haar óók nog eens totaal niet kent, anders zouden ze nooit wijn hebben gestuurd, haar adres is nu dus echt ergens waar ze het niet wil hebben

Ik denk dat ze daarom zo los gaat op die wijn. Als ze een fles wijn van een vriendin had gekregen had ze die vast prima bewaard voor visite. Denk dat ze mega wordt getriggerd omdat het te maken heeft met haar adres, ze had eerder toch echt wel last van mensen die naar haar huis toe kwamen?

8 likes

Ik snap nog steeds niet waarom de wijn specifiek zo dramatisch erg is. Het is niet oke dat ze haar een pakketje hebben gestuurd, maar of het nou wijn of thee is, dat zou niet uit moeten maken. Ze doet nu net alsof het NOG erger is omdat het wijn is en ze dat niet drinkt maar dat haalt haar originele punt onderuit. Alsof ze voorheen niet genoeg pakketjes zomaar opgestuurd kreeg zonder te kijken of ze het echt wel zou gebruiken.

Het kan ook zijn dat het bedrijf nog haar adres in het systeem heeft staan. Wij weten het hele verhaal niet. Ze kregen eerst wel alle pakketjes aan huis (volgens mij) dus dan kan het nog weleens fout gaan. Waarschijnlijk is dat bedrijf aangesloten bij een netwerk waar haar adres wel bekend was.

Nogmaals, vet kut dat ze haar ongevraagd iets sturen, maar ik vind het niet perse ‘erger’ omdat het wijn is.

5 likes

image

Mascha met haar wijn. “ZITTEN WIJ HIER WEER MEE”.

89 likes