Zo typisch ook dat Gregor ook ffe zijn zegje wil doen hahaha.
Wel weer een stukje vlog gekeken sinds jaren, het stelde niet teleur.
Zo typisch ook dat Gregor ook ffe zijn zegje wil doen hahaha.
Wel weer een stukje vlog gekeken sinds jaren, het stelde niet teleur.
Ze kan het doorsturen naar Cynthia
OMG, WIE heeft onze adres gegeven, ik ben allergisch voor druiven en wij drinken geen wijn echt rot op, je volgt ons niet eens
Heeft haar manager Max dat niet gewoon gegeven of wat zijn functie ook is.
Echt aansteller much. Ga dan te keer tegen die persoon die je adres heeft gegeven, niet degene die de wijn heeft verstuurd.
Brownie the sequel!
Haha ik ga echt stuk, the drama.
Ook echt dat ze zegt âik zie het echt als een beledigingâ
Wat een heerlijk leven moet je hebben als je je zo druk maakt om een opgestuurde wijn
Wauw wat een zwaar leven heb je als gratis wijn ontvangen het meest vreselijke is wat je in tijden overkomt.
Zo heb echt al 100 jaar geen vlog meer gezien van hun maar hier heb ik zin in haha,
Heb bij die titel wel echt zoiets van ´Jij drinkt gewoon wat de pot schaft niet zeuren´ gevoel
Ik wilde eigenlijk gewoon een enraged Mascha gifje maken, maar tijdens het zoeken naar een leuk moment in slowmotion kon ik jullie dit gewoon niet onthouden (Heb er een vaag pseudoniem account voor moeten aanmaken op vimeo, wat een ellende).
ROT OP MET JE WIJN
Hahaha een hele pallet
Hahaha maar echt he. Snap de irritatie van het privĂŠ adres wel (al snap ik niet dat ze zegt iemand onderhandelt met ons adres).
Hoe boos kan je worden om het meest voorkomende relatiegeschenk ooit? Sowieso het beste doorgeefcadeau ooit dus boeiuh!! Zo hard lachen om dat stuk, haar & make up zitten wel mooi daar btw
Ik blijf deze maar kijken. Zo heerlijk extra
Ik ga nog meer stuk om de minions in de reacties die zeggen dat ze geen fijn gevoel hebben overgehouden aan de vlog omdat Mascha zo BOOS doet
Ik vind vooral dat die slap op de tafel na âGa wegâ het m echt doet.
Het voelde wel alsof twee mensen ruzie aan het maken waren en jij als kijker zit zo:
Ik kan de reacties helemaal niet zien, staat dat ze verborgen zijn.
Hahaha ja alsof je vroeger bij je vriendje of vriendinnetje ging spelen en dat diegene dan ruzie kreeg met zân moeder en jij er zo naast zat:
Oh wat raar, ik zie ze nog wel gewoon staan!
Ik het het filmpje van Mascha gekregen maar ik denk dat ze vooral boos was dat er iemand is die haar priveadres heeft gegeven aan de wijnwinkel. Dat snap ik wel heel goed.