Beutyblogtopic XL #11

Zo typisch ook dat Gregor ook ffe zijn zegje wil doen hahaha.

Wel weer een stukje vlog gekeken sinds jaren, het stelde niet teleur.

5 likes

afbeelding

45 likes

Ze kan het doorsturen naar Cynthia :joy:

11 likes

OMG, WIE heeft onze adres gegeven, ik ben allergisch voor druiven en wij drinken geen wijn echt rot op, je volgt ons niet eens :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Heeft haar manager Max dat niet gewoon gegeven of wat zijn functie ook is.

Echt aansteller much. Ga dan te keer tegen die persoon die je adres heeft gegeven, niet degene die de wijn heeft verstuurd.

3 likes

Brownie the sequel!

10 likes

Haha ik ga echt stuk, the drama.

Ook echt dat ze zegt ‘ik zie het echt als een belediging’

Wat een heerlijk leven moet je hebben als je je zo druk maakt om een opgestuurde wijn

49 likes

Wauw wat een zwaar leven heb je als gratis wijn ontvangen het meest vreselijke is wat je in tijden overkomt.

44 likes

Zo heb echt al 100 jaar geen vlog meer gezien van hun maar hier heb ik zin in haha,
Heb bij die titel wel echt zoiets van ´Jij drinkt gewoon wat de pot schaft niet zeuren´ gevoel

4 likes

Ik wilde eigenlijk gewoon een enraged Mascha gifje maken, maar tijdens het zoeken naar een leuk moment in slowmotion kon ik jullie dit gewoon niet onthouden :joy: (Heb er een vaag pseudoniem account voor moeten aanmaken op vimeo, wat een ellende).

31 likes

ROT OP MET JE WIJN

6 likes

Hahaha een hele pallet :joy:

4 likes

Hahaha maar echt he. Snap de irritatie van het privĂŠ adres wel (al snap ik niet dat ze zegt iemand onderhandelt met ons adres).

Hoe boos kan je worden om het meest voorkomende relatiegeschenk ooit? Sowieso het beste doorgeefcadeau ooit dus boeiuh!! Zo hard lachen om dat stuk, haar & make up zitten wel mooi daar btw

5 likes

Ik blijf deze maar kijken. Zo heerlijk extra

4 likes

Ik ga nog meer stuk om de minions in de reacties die zeggen dat ze geen fijn gevoel hebben overgehouden aan de vlog omdat Mascha zo BOOS :rage: doet

22 likes

Ik vind vooral dat die slap op de tafel na “Ga weg” het m echt doet.

8 likes

Het voelde wel alsof twee mensen ruzie aan het maken waren en jij als kijker zit zo:

dd0

46 likes

Ik kan de reacties helemaal niet zien, staat dat ze verborgen zijn. :woman_shrugging:t2:

Hahaha ja alsof je vroeger bij je vriendje of vriendinnetje ging spelen en dat diegene dan ruzie kreeg met z’n moeder en jij er zo naast zat: :slightly_smiling_face:

66 likes

Oh wat raar, ik zie ze nog wel gewoon staan!

4 likes

Ik het het filmpje van Mascha gekregen maar ik denk dat ze vooral boos was dat er iemand is die haar priveadres heeft gegeven aan de wijnwinkel. Dat snap ik wel heel goed.

4 likes