Heb je alle berichten gelezen?
Nee
Namen en rugnummers aub. Dan kunnen we diegene cancellen. Beetje wijn sturen man man man. Waar gaat het heen met de wereld.
Waarom ontvang ik nooit random wijn en relatiegeschenken? Hartstikke welkom hoor snap t probleem niet 🤷
Maar een PR-persoon hoort toch ook niet haar prive adres te hebben? Alles gaat toch normaal naar een postadres? En hoezo heeft een PR-persoon haar adres voor andere klanten en merken, het moet toch via toestemming van Mascha gaan
Misschien denkt je PR persoon dat je daar aanstoot aan zou nemen en weigert ze het daarom voor je?
Toch blij dat we nu eindelijk weten hoe dit bloedstollende verhaal is geëindigd!
Doe mij maar Monica en dr kliko gucci slippers
Dat spreek ook niemand tegen?
De verbazing hier is omdat volledig uit haar stekker gaat omdat het wijn is.
Ze gedraagt zich alsof er een kogelbrief bij ze is afgeleverd.
Bij gratie Gods mag je Cynthia je bekeggingsvragen sturen die zij dan voorlegt aan iemand met verstand van zaken.
Maar ze twijfelt nog of ze een blog hierover zal schrijven.
Dus je mag haar helpen met vragen die ze zelf niet kon bedenken, maar het is nog maar de vraag of het mevrouw behaagt de antwoorden te delen.
Echt.
Verleidelijk om nu 20 van die memes over Cynth te gaan maken.
Voor bekechings vragen mag je mij ook gratis een pb sturen
Haha dit is zo typisch Cynthia. Leest één keer een boek over beleggen en haar volgende stap is de schrijfster van dat boek meenemen op retraite in een strandhuisje zodat ze kunnen praten over haar aandelen.
Meid.
Voor jou.
Heeft Cynthia die wijn niet gewoon opgestuurd naar Mas om na jaren de ruzie goed te maken, is het wéér niet goed.
Wat ik vooral interessant vind is dat Cynthia tegenwoordig nog niet eens 1000 likes bij elkaar kan harken bij een post op instagram. Als je dat vergelijkt met de 40k likes (per foto!) van Mascha… Sint zal wel iets goed doen met haar bedrijf en ~beleggen~ of whatever, want van Insta hoeft ze het niet te hebben.
Ja daar is ze toch gewoon eerlijk over? Die site levert niets op, maar ze verdient haar geld met structuurjunkie (planners, coachingsessies enzo)
Gelli baff zul je bedoelen
Ik moet door mijn eigen lange baby weer denken aan dat Mila met 4,5 maand al 75 centimeter was volgens Mascha. Ik ben benieuwd of ze nu dan al een meter lang is.