Ik heb dit denk ik gemist, maar dat kan toch nooit waar zijn? Ik zat gisteren nog de groeicurve van mijn dochter te bekijken, maar zie nu dat zelfs op lijn p100 een baby na zes maanden nog geen 75 cm is.
Jaaaa maar bij de foefs echt wel hoor!!
Ik heb het ook even nagekeken en mijn dochtertje was 75cm rond 8.5m, en zij is langer dan gemiddeld voor haar leeftijd lollll
Voordat dit weer een ‘‘mijn cavia’’ geval gaat worden kom ik ook nog een duit in het zakje doen Gisteren met mijn 11 maanden oude dochter naar consultatie bureau geweest. Ze is 74 centimeter lang en dat was gemiddeld zeiden ze.
Genoeg over lange baby cavia’s!!?!!?
Ah precies zoals ik hier al eerder gezegd had dat dit wss het geval zou zijn. Mijn goddddddd al die drama om niks. Vroeger kregen ze alle perspakketjes aan huis?
Bij Mascha kan niks een onhandige fout zijn. Nee haar adres wordt meteen verhandeld. Ja Mascha je adres wordt verhandeld op het dark web zodat iemand je een relatiegeschenk kan sturen. In dat geval ga ik mijn adres ook verhandelen.
Mascha en Gregor krijgen echt te weinig weerstand bij hun rare gedachtensprongen. Ze versterken elkaar ook heel erg. Ik zeg het tegen mensen in mijn omgeving als ze dingen zien die er niet zijn of ik bevraag het in ieder geval. Zij hebben alleen elkaar en een baby.
De lengte van al jullie kinderen incl. die van Mascha…
Verhalen over je eigen kinderen zijn leuk voor jou en je familie. De rest van de wereld boeit het niks.
Ik kijk al maanden niet maar na dit commentaar moest ik t toch even met eigen ogen zien. Ik weet weer waarom ik niet kijk. Zo ver van de realiteit staan ze af. Mijn hemel.
Mods, als er aan het einde van het jaar weer forumstatistieken komen, mogen we dan ook een statistiekje over hoe vaak @Spaarlamp dit filmpje heeft geplaatst?
Haha ja het was 76 centimeter. Nou geloof ik heel goed dat Mila langer dan gemiddeld is, maar dat was wel extreem lang.
Even gekeken wanneer ze naar het CB ging en volgens de comments zegt ze het hierin, ik heb zelf geen zin om te kijken.
Als je houdt van kapot gefokt voor menselijk vertier wel ja
Haha dacht even dat je het over lange Mila had
Hahahahah omg gelukkig niet nee
Ik hoopte dat duidelijk was dat ik het niet serieus bedoelde
Ik was de insta van easytoys aan het bekijken. Waar ik vervolgens zie dat Masha Gregor tagt onder een trio seksstandje. Was me net aan het aanvragen wie er op een openbare insta, in de comments mensen taggen, wat dus iedereen kan zien. Zeker omdat je het ook gewoon privé kunt doorsturen op insta.
Hoe moeten mensen anders weten dat je een wild seksleven hebt?
Haha ik ben even gaan zoeken en ik vond haar reactie niet, maar blijkbaar reageren en taggen heel veel andere elkaar wel?
Onder de tiende post (de triple sandwich)