Beutyblogtopic XL #11

Wacht even sandwich. Ik dacht dat zij alleen trip deden met een vrouw erbij. Of is Gregor gesandwiched door 2 vrouwen.

Kan wel tho.

2 likes

Is dit niet ietwat overdreven om met zn 2en weg te werken? :no_mouth:

image

69 likes

Hoe zouden die donuts heten? Donoes of Tomnuts (heheh)

8 likes

hmm Do-no :woman_shrugging:

18 likes

wie zijn dat

Drie keer raden. De koning en koningin van overconsumptie.

29 likes

hoe kom je op het idee om met 2: 6 donuts, 10 tompoezen, en 9 kleine dingen EN een taart te bestellen

15 likes

Ben alleen maar naar het einde geskipt om te kijken hoeveel ze nou op hadden.
Snap dat het voor beeld heel leuk is zoveel roze maar is gewoon overdreven, en tuurlijk kan je het later opeten maar tompouce en donut droogt snel uit. Dan nog ik zou al stuiterend door de kamer gaan met wat ze op hebben in die korte tijd

8 likes

Hema heeft het opgestuurd vgm. Hema heeft duidelijk wel de vlogs gekeken en gezien dat ze van veel houden.

29 likes

de tompoezen die ik bij de AH kocht waren maar 2 dagen goed. die room daarin kan snel zuur worden en dan moet je het niet meer eten.
als je roze leuk vindt zet dan wat roze kaarsen of bloemen neer ofzo. dit slaat toch gewoon nergens op en ik ben echt niet kinderachtig qua porties

@Soy.peor oke als hema het opgestuurd heeft is het anders maar alsnog is het een hoeveelheid voor een kinderverjaardagsweekend met gasten.

2 likes

Hema heeft in elk geval opgelet en ze niet het tompoucen bier gestuurd. Anders kon ze boos met haar vuist in die taart stampen.

78 likes

Jawel die zat er ook bij hahah, gregor had die geproefd!

14 likes

Jawel greg drinkt het bier.

Omg Mascha komt weer met dr " Ik ben niet in Nederland geboren dus ik weet sommige oerhollandse dingen niet die moet Gregor mij uitleggen, ookal woon ik hier 30 jaar."

Lieverd dat noem je gewoon desinteresse zulke dingen komen niet door je afkomst.

Godver waarom zit ik ook heel die idiote video te kijken.

127 likes

Kolere zeg. Ze was 4!!
Echt zo on brand overdreven weer.

16 likes

Heb net wel die tompouce donut besteld voor dinsdag als lunch dus ik ben geinflunzzad

3 likes

1tje? of ook 5 dozijn?

Ik geef je groot gelijk, die zien er mega lekker uit :drooling_face:

3 likes

4 stuks! Ook voor de fam.
Zagen er op de eigen website vd Hema niet zoo chemisch uit als hierboven maar goed

3 likes

Mascha is wel the gift that keeps on giving dit weekend zeg.

38 likes

Ik heb niet zo vaak dat ik dingen mis, maar na een overload op mijn feed van oranje tompoezen eerder deze week en nu dit mis ik het toch wel. Zo’n gemiste kans toen Hema naar Duitsland kwam dat ze tompoezen en worst etc niet mee namen…

2 likes

Wel typisch dat ze deze hoeveelheid voedsel accepteert zonder te denken: goh dat is wel veel, misschien zonde, maar een ongevraagde houdbare fles wijn is het einde van de wereld en een pure belediging.

83 likes