Ze heeft er ook zelf om gevraagd bij Hema omdat ze had gehoord dat al deze producten de hele tijd uitverkocht waren
Oh heerlak ik ga deze video nu kijken, benieuwd welke parels er nu weer te ontdekken vallen.
Wel zin in een tompouce nu
Ja als je om 5 uur langs de winkel gaat zijn de tompoezen van die dag inderdaad uitverkocht.
Hoe krijgt ze het voor elkaar zo veel onzin uit te kramen? Komt ze ooit in een Hema?
Daar zit inderdaad wel de room van de tompoes in, maar zo veel verschil proef je echt niet hoor. Als je soezen niet lust dan dit ook niet.
En die vlaai waar ook gewoon slagroom op/in zit Ik voel me echt zo petty met mierenneuken maar ik geniet er stiekem echt van.
Ik geniet ook echt enorm van jouw verslaggeving en commentaar
Ze lust ze wel maar ze kan dr nirt tegen. Goed onthouden als je dr iets wilt opsturen
Pffff ja zou wel een belediging zijn
nou ja als ex-hema medewerker kan ik wel beamen dat sommige dingen zoals die tomsoesjes bijvoorbeeld redelijk limited edition zijn dus dat is wel handig om te bestellen als je die echt wil!
Hahaha jaa dat is gewoon een slagroom taart met roze glazuur dr op
Ken jij het oerhollandse verschil tussen toetjes en gebakjes? Of moet Gregor je dat mansplainen.
Maar alles is gewoon te bestellen. Het is niet alsof je er op geen enkele manier aan kan komen.
Ja zeker waar.
Ik ga trouwens echt wel helemaal stuk om het feit dat Gregor gvd bier ziet te drinken in deze video hahahahaha. Maar wij drinken geen wijn hoe KOM je erbij om dit te sturen
Nee dat is waar. Maar bij Mascha zijn het vaak de dingen waarvan ik denk meid dit schuif je nu op je afkomst af terwijl dat nergens voor nodig is.
Net zoals toen ze zei dat ze sarcasme niet snapt omdat ze russisch is.
Ik ben het trouwens ook helemaal niet eens met gregor dat een gebakje geen toetje kan zijn. Maar misschien komt dat omdat ik niet in nederland ben geboren.
Er valt verder weinig te melden, oersaaie video en ik heb plaatsvervangende misselijkheid nu.
Het komt er dus op neer dat Gregor wel drinkt maar geen wijn lust.
Ja of als je überhaupt je huis nooit verlaat
Die tompouce vlaai is wel echt serieus lekker, aanrader als je een keer gebak gaat bestellen
Ik heb de vlog niet gezien maar hebben ze echt alles gegeten??