Beutyblogtopic XL #11

Ik dacht dat baby’s juist zo lekker ruiken?

6 likes

Ik was ook vooral verbaasd over de parfum. Nog nooit van gehoord en zie daar ook echt het nut niet van in.

13 likes

Dit is natuurlijk wel Mila waar je het over hebt hè, wonderbaby die gewoon al een geboren volwassen is.

39 likes

Heb vannacht gedroomd dat ik oppasser was voor Mila en dat Gregor moest huilen toen hij haar op kwam halen met Mas omdat hij haar zo had gemist. Moet misschien even minder vlogs bekijken. :sweat_smile:

@KipTokTok Als er 1 groep is die geen skincare nodig heeft, dan zijn het babies. Tenzij ze een huidaandoening hebben oid.

6 likes

Ik kwam hier om dit te posten ja, wtf?? Ze doet haar dochter baby parfum op naar de opvang? Ik vind dit echt next level bizar.

9 likes

Haha ik stel me nu een baby voor met zo’n hele zware oudevrouwenparfumlucht om zich heen

33 likes

Chanel n5 voor als ze straks bij iemand gaat logeren

14 likes

Haha of zo’n patchouli hippie baby

6 likes

Ik zag het ook ja hhaha omg ook echt iets van baby beauty ofzoiets mijn god mensen worden steeds gekker hoor

Gewoon Sudocrem en Zwitsal klaar

1 like

Deze blouse geeft me echt 2008 vibes

33 likes

Ik vind ook dat ze een beetje in die tijd is gebleven qua mode.

7 likes

Ahahah ja lekker VanderBilt

2 likes

‘Stop using me thanks’ haha even vergeten hoe ze überhaupt ooit naam heeft opgebouwd als beautyblogger en YouTuber zeker :joy:

93 likes

Het hele Pietje verhaaltje ook. Hebben ze weer wijn ontvangen of is ze nog steeds boos?

3 likes

Haar nieuwe adres gaat alleen naar vrienden en familie en als daar toch een pakketje aankomt gaat ze een klacht indienen bij het avg???
Haha moet ze dan niet eerst even haar vrienden en familie onder de loep nemen om te kijken wie van hun dat adres dan heeft doorgespeeld.

38 likes

Haha later ook : “ga ik een klacht bij avg indienen”
Prima ga jij maar een klacht bij een verordening indienen, Mas. Ze zal vast de Autoriteit Persoonsgegevens bedoelen.

63 likes

Alsof die merken ook allemaal haar stories kijken en nu dan snel opschrijven oei Mascha wil dat niet dus dat doen we niet meer

13 likes

Klinkt nu alsof haar bedrijfsadres bij de KvK random is en die mensen dus alle pakketjes maar mogen houden?

11 likes

Als ze haar écht zouden volgen zouden ze alles kijken.

2 likes

Ze heeft jarenlang heel leuk unboxing video’s gemaakt waardoor ze bedrijven juist stimuleerde om gratis troep naar haar op te sturen. Je kan niet verwachten dat je dan na een instapost uit het adressenbestand van die bedrijven verwijderd bent. Alsof die allemaal al haar posts bekijken.

Ik snap overigens wel dat ze minder troep in huis wil. Ik krijg altijd opruimwoede als ik zie hoeveel spullen zij thuis hebben. Vooral de kinderwagenhoek naast de box.

70 likes