Hahahahaha het was wel een semi serieuze vraag. Ben ik wel nog een beetje hip, want desperados drink ik nu ook nog wel. Ook een stuk beter dan wat wij vroeger dronken. Ik word nog misselijk als ik denk aan bessen-7up of passoa jus
Mijn tienerbrein hoorde jarenlang “vieze ananas” en dacht dat dat vast een alcoholisch drankje was dat ik “als ik groot ben” vast beter zou begrijpen
Ja en Dior is juist super speciaal want haar vader had haar toen laten opmaken bij de Bijenkorf met Dior producten en toen mocht ze ook dingen uitkiezen en dat was een band voor het leven.
Vergeet de safari-cola niet
Ik drink (dronk… rip uitgaan) nog wekelijks Safari Redbull
Is echt m’n danscrack
Ik ga echt stuk om die ‘cancelled’. Verwacht ze dat Coco haar twitter account verwijderd?
Deze mix klinkt unholy, ik wil het.
Ik denk dat ik dit binnenkort ook eens moet proberen
Gaat Jillz weg? Ik dacht dat dat best populair was?
Jillz was in 2011-2014 vooral echt populair, mijn ouders schonken het in de kroeg en werd echt veel gedronken. Daarna al wat minder en toen Apple Bandit kwam was het al helemaal niet meer zo populair helaas
Ja je bloedsuiker gaat echt naar de tyfus haha wel rietje doen anders heb je na een paar weken geen gebit meer.
Oh ja bij jillz en rosebier kreeg je op een gegeven moment ook van die witte en roze wayfarer zonnebrillen in de kroeg. Op al mijn uitgaansfotos van die tijd heeft iemand er wel een op (binnen in het donker dus)
Drink gewoon wijn.
Whahahaha ik ga stuk
(iiikkk gggaaaa sttttuuuuukkkkk.kkk)
Ben in de war door je nieuwe avatar
Ahh dat zou ik echt jammer vinden. Ik vind alle wijn en bier goor maar hou van zoete drankjes
Mascha: het is walgelijk om je kind in te zetten om geld te verdienen
Also Mascha: ik gebruik Mila als thumbnail van mijn vlog om kijkers te trekken
Ja precies dat. Rare logica heeft zij.
Doet mij denken aan dat ze altijd heel stellig beweerde nooit haar baby in te zetten voor campagnes maar kreeg ze wel voor honderden (duizenden idk?) euro’s aan dure kinderspullen van Cybex die ze steeds voorbij laat komen in haar vlog, whut?