Ik vind misbruik ook wel een groot woord voor deze situatie, Mascha.
Ze kan ook nu even niks zeggen, dan heeft de huurder na hun nog een pleziertje…
Ze gaan bijna verhuizen toch…
Hahaha dat. Iets met een klok en een klepel 🥲 Mrs. Net Niet
Ik denk niet dat dat het probleem is, ze heeft gewoon nu iets gekregen wat haar niet aanstaat en daar is ze salty over. Als een bedrijf haar straks drie verschillende buggy’s wil opsturen via haar postbus zijn die minimalistische principes weer overboord hoor.
Inderdaad. Snap best dat je geen zin hebt in troep, maar als Dior ongevraagd aan de deur stond had ze het fantastisch gevonden.
Haha zo heb ik toen ik voor het eerst alleen met vriendinnen mocht shoppen (+/- 13 jaar) een onderbroek gekocht met daarop “cheap” Ik wist niet wat het betekende, maar vond het wel stoer ofzo en de kleuren (babyroze met geel) vond ik mooi
Daarna mocht ik lange tijd zelf geen ondergoed meer kopen van mijn ouders.
Doet me ernstig terugdenken aan de tijd dat mijn moeder een t-shirt had gekocht met de tekst “Hot & Lazy” 🥲. Ze was zich van geen kwaad bewust. Tot op de dag van vandaag krijgt ze het te horen als ze nieuwe kleren besteld.
Pekketjes.
Hahah wat hebben haar volgers nu aan deze rant? Kan ze beter richten aan die bedrijven toch 🤷
Ja echt nooooo @ dat babyparfum Baby’s ruiken zo lekker van zichzelf, ik dacht dat dat algemeen bekend was, en dan ga je je baby parfum op doen?! Echt wtf
Maar ze wil dus enkel nog pakketjes krijgen waar ze om vraag? Dus ze heeft drie kinderwagens gevraagd? en een overwinteringspakket roze tompoucen? en al die andere zooi? Of sturen al die bedrijven eerst een mailtje met de vraag of ze x of y misschien wil krijgen? en moet ze die dan even exposure geven?
Zoveel vragen. Zo weinig zin om de vlogs te bekijken en erachter te komen.
ze trekt het helemaal door tot “als je niet vaker nee zegt dan krijg je een burnout!!!”
Hoe ging je van wijn naar een burnout?
Laat me niet lachen. De koningin van hebberigheid en materialisme wil niet meer vanalles ontvangen?
Huh ik heb nu al een paar keer een melding op insta gehad dat Shifra iets had toegevoegd aan haar verhaal (net nog) en als ik dan klik/kijk is er niks? Er stond letterlijk “verhaal kan niet worden weergegeven”. Had dit een paar dagen geleden een aantal keer op dezelfde dag en nu dus ook weer. Maakt ze dan een foto (met leuk filter dan ofzo?) om op te slaan en verwijdert ze het daarna weer? Je kunt toch ook opslaan zonder dat je het post? Ik snap het niet haha. Heb nu de meldingen iig uitgezet
Ze filmt wel bewust de buitenkant of buurt niet, toch?
Ik woon in Spanje en hier is dat dus echt een ding. Voor mijn beide kindjes heb ik het als kraamcadeau gekregen. Ik dacht echt, wtf, babies ruiken al lekker van zichzelf. Nooit gebruikt.
Doe eeeeven normaal. Ze filmt niet haar voordeur en doet haar best om het geheim te houden. Als iemand dat gaat matchen met google maps, dan is dat toch niet ok, waarom zou je dat doen. Zulke rare opmerkingen vind ik dit altijd
Nou ik wil Mascha nu toch wel even verdedigen want ze filmt nooit haar omgeving, alleen binnenshuis. Dat mensen (zoals jij blijkbaar?) zo ver gaan om te achterhalen waar het is zegt meer over jullie dan over haar, en dan begrijp ik wel dat ze daar van baalt.
Ja had ze maar niet zon kort rokje moeten dragen.
Hahah wtf, denk niet dat een bedrijf op basis van haar vlogs der adres gaan achterhalen.