Beutyblogtopic XL #11

LOL je ziet Jamie ook bijna denken “Geloof je t zelf” :joy:

36 likes

Ik vond deze treffender:

41 likes

Ze zegt dat ze nooit haar kind zo in zou zetten dat de adverteerder bepaald wat het kind moet doen. Maar ze zegt ook dat er wel opties zijn hoe je het wel in kunt zetten (nav iets wat Jamie Li zegt). Dat dit een stellige bewering is geworden ligt meer aan ons / het forum dan aan wat Mas heeft gezegd :wink:

3 likes

Ik heb het idee dat Mascha altijd een bepaald mondje heeft na het opnemen van een mukbang, alsof het eten er bijna weer uit komt dat ze zo vol zit? Kan het niet omschrijven en miss een flauwe comment. Maar soms relatable als je net ff teveel maccie op hebt ofzo :laughing:

8 likes

Deze foto is meme waardig. Die blik en mond zijn gewoon instant spijt van wat je naar binnen hebt gepropt. Inderdaad bij de Mac of die tweede+ ronde in de airfryer of de all you can eat sushi waar je moet bijbetalen als je wat op je bord laat liggen etc.

7 likes

Ziet Emmy er nou anders uit of ligt het aan mij?

1 like

Hahaha de foefjes zijn zo merkgeil ook hè. Hangt er in een vintage designer winkel een of andere badjas/boxjas/mantel, in mijn ogen niks bijzonders aan. Maar er staat met koeienletters BALENCIAGA op dus dan is het “oeehhh” en “ahhhhhh” en “zooo mooi!!!” Zelfde bij deze blouse:

In de H&M zouden ze er gewoon voorbij lopen :joy:

101 likes

Oohh, ik denk ben zo’n merkdingen altijd van: nou hoef ik het al helemaal niet meer :face_with_raised_eyebrow: :weary:

22 likes

Haha ja, zelfde fenomeen als je denkt een leuk shirtje gevonden te hebben bij Forever 21 of H&M ofzo. En dan draai je hem om en staat er groot een cringey tekst als ‘I love pizza’ op

87 likes

Pff dit ziet er toch gewoon uit als mijn schoonvaders overhemd van de Peek en Cloppenburg, met wat letters met een strijbout erop geplakt…

Jammer dat ze er niet bij vertelt wat ze ervoor heeft betaald, ik ben daar serieus benieuwd naar.

22 likes

In welk opzicht? Insta net bekeken en zie niks bijzonders?

Haha ja mijn moeder had laatst bij de h&m een mooie sweater gevonden, wilde ze passen stond er zo’n dikke plaat achterop van Ariana Grande :joy:

13 likes

Goed dat is vintage maar in de nieuwe collectie voor een zelfde soort blouse gooien ze de naam er niet zo groot op… op net-a-porter

Ik ga terug naar bed om eens goed na te denken en misschien een beetje huilen

11 likes

Mascha post in haar stories de skincareproducten die ze gebruikt voor Mila. Baby heeft nu al een uitgebreidere collectie dan ik. Is dagcrème voor baby’s echt een ding?

8 likes

Vooral dat parfum?! Hoezo is dat een ding bij babies? ‘voor als ze naar de opvang gaat’

34 likes

Ik dacht dat baby’s juist zo lekker ruiken?

6 likes

Ik was ook vooral verbaasd over de parfum. Nog nooit van gehoord en zie daar ook echt het nut niet van in.

13 likes

Dit is natuurlijk wel Mila waar je het over hebt hè, wonderbaby die gewoon al een geboren volwassen is.

39 likes

Heb vannacht gedroomd dat ik oppasser was voor Mila en dat Gregor moest huilen toen hij haar op kwam halen met Mas omdat hij haar zo had gemist. Moet misschien even minder vlogs bekijken. :sweat_smile:

@KipTokTok Als er 1 groep is die geen skincare nodig heeft, dan zijn het babies. Tenzij ze een huidaandoening hebben oid.

6 likes

Ik kwam hier om dit te posten ja, wtf?? Ze doet haar dochter baby parfum op naar de opvang? Ik vind dit echt next level bizar.

9 likes