En jij gaat op basis van haar achtertuin proberen om uit te zoeken waar ze woont en dan geef je haar de schuld? Ik steek even een digitale middelvinger naar je op.
wat is mis met jou
Maar even, STEL nou dat je TOEVALLIG herkent waar een bekend iemand op het internet woont ofzo, dan kan je dat toch ook gewoon voor je houden? Gewoon helemaal niks doen met die info? Of tegen de vriendin zeggen die naast je loopt ofzo als je het heuglijke feitje per se wilt delen. Gewoon, meer niet?
Oh nee als ik weet waar iemand woont stuur ik meteeen een fles wijn.
Hiermee bewijs je toch juist haar punt? Dat zij bewust zo weinig mogelijk deelt omdat mensen anders helemaal Sherlockholmes op haar gaan
Ik zal onopvallend mijn adres jouw richting uit sturen
Stuur maar een foto van je achtertuin. Dan ga ik heel google maps af totdat ik je gevonden heb. Is verder totaal niet creepy toch.
Hap hap.
Maar WIE BOEIT HET waar influencers wonen?? En dan, ga je op bezoek? Raar man
Die video van Martine waarin Maik 3 cadeaus mag uitzoeken en zij geen nee mag zeggen , staat me aan alle kanten vreselijk tegen.
Alsof Martine ooit nee zegt, zij is echt koningin gemakzucht, so whats new?
En Maik.is 3. Hoe weet hij nu het verschil tussen een challenge en de een volgend bezoek aan een speelgoedwinkel. Dit is vragen om opstand.
Ik heb de video niet gezien maar zag haar dat toevallig aankondigen. Ik vond dag toen al een heel vreemd concept. Ook heel vreemd om je kind idd een zoān āchallengeā te betrekken terwijl hij nog veel te jong is om dat te snappen.
O, dat wordt echt lachen als ze de volgende keer een speelgoedwinkel tegenkomen
Zij weet ook dat als hij oud genoeg is om de challenge te snappen, dat haar veel te veel geld gaat kosten
Ik heb in influencer marketing gewerkt en wij deden dit wel
Wow echt wat een stalker organisatie dan.
Jeeeetje Mascha neem een chill pill! Wat een agressieve stories!
Ze is de godganse dag thuis om pakketjes aan te nemen, ze kan ze ook weigeren en meteen retour-afzender laten sturen. Dan zit ze er ook niet mee. Of neem het aan, zeg er niks over en deel het uit aan je buren / blijf van mijn lijf huis / kringloopwinkel. Ze HOEFT al die spullen van Pietje toch niet in huis te bewaren? Ik snap haar probleem echt niet.
Volgens mij gaat het probleem ook niet om de spullen maar dat mensen haar adres weten?
Huh dus mensen sturen haar zonder aankondiging of zonder te vragen shit, en zij moet het dan maar geven aan mensen die het goed kunnen gebruiken? Ik snap haar wel hoor. Ze is geen doorgeefluik of liefdadigheidsinstelling. Vraag het even voordat je zooi opstuurt. Volgens mij zag ik het ergens anders ook hier over gaan, schijnbaar wordt echt door speurwerk haar adres achterhaald om haar zooi toe te sturen.
Dan moet ze moeite doen. En moeite doen is niet echt Maschas ding.
Ik snap best wel dat het irritant is. Maar boelang geleden heeft ze nou gemeld dat ze dit niet meer wilt. Vaak duurt het wel ff voordat je volledig uit die systemen bent enzo. En voordat iedereen het door heeft. Zeker als je jaren lang zee containers vol met spullen aannnam.
Misschien is het ook handiger als ze die pr bureaus die de shit opsturen gewoon zelf benadert om haar uit de systemen te verwijderen of haar adres aan te passen in postadres. Denk dat je met een paar grote partijen hoeft op te bellen.
Dit is serieus een goed idee.
Want begrijp dat ze ook steeds berichten krijgt van de zenders dat ze de spullen moet laten zien in haar vlogs oidā¦