Laat me niet lachen. De koningin van hebberigheid en materialisme wil niet meer vanalles ontvangen?
Huh ik heb nu al een paar keer een melding op insta gehad dat Shifra iets had toegevoegd aan haar verhaal (net nog) en als ik dan klik/kijk is er niks? Er stond letterlijk âverhaal kan niet worden weergegevenâ. Had dit een paar dagen geleden een aantal keer op dezelfde dag en nu dus ook weer. Maakt ze dan een foto (met leuk filter dan ofzo?) om op te slaan en verwijdert ze het daarna weer? Je kunt toch ook opslaan zonder dat je het post? Ik snap het niet haha. Heb nu de meldingen iig uitgezet
Ze filmt wel bewust de buitenkant of buurt niet, toch?
Ik woon in Spanje en hier is dat dus echt een ding. Voor mijn beide kindjes heb ik het als kraamcadeau gekregen. Ik dacht echt, wtf, babies ruiken al lekker van zichzelf. Nooit gebruikt.
Doe eeeeven normaal. Ze filmt niet haar voordeur en doet haar best om het geheim te houden. Als iemand dat gaat matchen met google maps, dan is dat toch niet ok, waarom zou je dat doen. Zulke rare opmerkingen vind ik dit altijd
Nou ik wil Mascha nu toch wel even verdedigen want ze filmt nooit haar omgeving, alleen binnenshuis. Dat mensen (zoals jij blijkbaar?) zo ver gaan om te achterhalen waar het is zegt meer over jullie dan over haar, en dan begrijp ik wel dat ze daar van baalt.
Ja had ze maar niet zon kort rokje moeten dragen.
Het is weer zover, zie ik. Blijft toch moeilijk hè. Hints naar woonadressen zijn niet toegestaan. Een aantal berichten hierover zijn aangepast.
Hahah wtf, denk niet dat een bedrijf op basis van haar vlogs der adres gaan achterhalen.
En jij gaat op basis van haar achtertuin proberen om uit te zoeken waar ze woont en dan geef je haar de schuld? Ik steek even een digitale middelvinger naar je op.
wat is mis met jou
Maar even, STEL nou dat je TOEVALLIG herkent waar een bekend iemand op het internet woont ofzo, dan kan je dat toch ook gewoon voor je houden? Gewoon helemaal niks doen met die info? Of tegen de vriendin zeggen die naast je loopt ofzo als je het heuglijke feitje per se wilt delen. Gewoon, meer niet?
Oh nee als ik weet waar iemand woont stuur ik meteeen een fles wijn.
Hiermee bewijs je toch juist haar punt? Dat zij bewust zo weinig mogelijk deelt omdat mensen anders helemaal Sherlockholmes op haar gaan
Ik zal onopvallend mijn adres jouw richting uit sturen
Stuur maar een foto van je achtertuin. Dan ga ik heel google maps af totdat ik je gevonden heb. Is verder totaal niet creepy toch.
Hap hap.
Maar WIE BOEIT HET waar influencers wonen?? En dan, ga je op bezoek? Raar man
Die video van Martine waarin Maik 3 cadeaus mag uitzoeken en zij geen nee mag zeggen , staat me aan alle kanten vreselijk tegen.
Alsof Martine ooit nee zegt, zij is echt koningin gemakzucht, so whats new?
En Maik.is 3. Hoe weet hij nu het verschil tussen een challenge en de een volgend bezoek aan een speelgoedwinkel. Dit is vragen om opstand.
Ik heb de video niet gezien maar zag haar dat toevallig aankondigen. Ik vond dag toen al een heel vreemd concept. Ook heel vreemd om je kind idd een zoân âchallengeâ te betrekken terwijl hij nog veel te jong is om dat te snappen.