Beutyblogtopic XL #11

Nou dan maak je content met die spullen er in, dan doe je precies wat die bedrijven willen.

Ik vind dit echt de omgekeerde wereld. Snap Mas echt dat ze hier klaar mee is. Daarnaast weten we ook niet hoe ze dit achter de schermen aanpakt. We doen wel alsof een belletje heus het probleem wel oplost maar dat hoeft niet zo te zijn.

9 likes

Die doet dat toch niet gratis?!

11 likes

Maak je een grapje? Die stories zijn van 81 weken geleden

1 like

Oh wow hahahaha verwijderd, sorry. Fake news. Maar wat gek dat dat dan gewoon in zijn story blijft staan? Was geen highlight oid

Haha geeft niks. Bij mij zijn het wel highlights, geen stories

1 like

De bedrijven kunnen het ook gewoon niet naar Mascha sturen, dat is toch geen rare eerste stap? Anders is ze alsnog elke dag bezig met pakketten weigeren of weggeven

2 likes

Maar als bedrijven dat eeuwen wel hebben gedaan en het werd altijd aangenomen, hoe moeten ze dan nu weten dat het niet meer gewaardeerd wordt? Kan me niet voorstellen dat ze allemaal haar insta continu volgen, dus neem dan gewoon even contact op met die bedrijven

10 likes

Daarnaast sturen ze dus shit op en gaan ze haar daarna DMs sturen om die dingen te promoten :clown_face:

1 like

Ik denk dus wel dat die bedrijven haar allemaal volgen, ook omdat ze voor speciale dagen/evenementen dingen opgestuurd krijgt. En ik kan me ook voorstellen dat iedereen afbellen voor Mascha enorm veel werk is, als ik eens kijk naar wat zij allemaal binnenkrijgt. Ik vind het de omgekeerde wereld dat zij iedereen moet gaan afbellen terwijl ze haar ongevraagd pakketjes sturen. Het lijkt veel van ons denk ik allemaal heel makkelijk en leuk om dingen te ontvangen, maar als jij dagelijks 50 pakketjes ontvangt waar je niet om hebt gevraagd, kan ik me voorstellen dat je dat na een tijdje strontbeu bent

7 likes

Ja het is eventjes investeren maar daarna is ze er vanaf lijkt mij. Het is net als nieuwsbrieven die je niet leest. Het kost even tijd om je iedere keer af te melden als je ongevraagd iets in je mailbox krijgt. Maar je krijgt er zoveel voor terug (geen mails en geen ergernissen!).

Als die pakketten terugkomen bij het bedrijf zullen ze niet zomaar het opnieuw aanbieden zonder eerst contact met haar op te nemen denk ik. Er zijn zoveel oplossingen maar zij kiest alsnog de meest omslachtige manier door haar volgers ermee lastig te vallen i.p.v. direct het probleem aan te pakken.

8 likes

afbeelding

9 likes

Maar… Het hele concept van bedrijven die dingen opsturen die zij dan wel of niet laat zien in de vlog, is toch PRECIES waarom ze nu kan doen (…) wat ze nu doet?

10 likes

Ja en ze kiest ervoor om momenteel geen pakketten meer te ontvangen, je kan veel over Mascha zeggen maar zij is echt een goeie businessvrouw, met partys, haar dag, planners, grote samenwerkingen. Als zij er nu voor kiest om geen pakketten meer aan te nemen zal ze vast een ander idee voor ogen hebben hoe ze haar bedrijf verder laat groeien. En @oliverqueen ik snap de gedachte maar ik vind een nieuwsbrief toch iets anders dan een fysiek pakket wat op je stoep staat

5 likes

Ja prima dat ze het nu niet meer wil, dat is haar goed recht, maar er zo over ranten datt het echt BIZARRR is dat ze zomaar spullen opgestuurd krijgt… Nehh, zo ben je ook ooit begonnen en toen was het allemaal fantastisch en ‘ohhh wat lieffff ze hebben mij dit gestuurd!?’

26 likes

Ugh ik merk steeds meer dat ik me zo erger aan het gezeur van sommige bloggers. Lotte heeft het naar eigen zeggen veel te druk en ik geloof absoluut dat ze dit zo voelt. Maar ik denk ook dat sommige bloggers zijn vergeten hoe het voelt om werkelijk fulltime te werken, de deur uit te moeten enz.

7 likes

Ben idd ook benieuwd naar wat ze al heeft gedaan (wel aanschrijven, terugsturen etc) maar daar gaat ze niet op in, in haar rant toch? Want die bedrijven kunnen dat niet zomaar weten. Of ze heeft altijd alleen heel specifiek toestemming gegeven voor huis-bezorgingen, en dan is het wel irri als zij dit adres nu overnemen voor andere pakketjes?

Misschien kan ze alle berichten die ze krijgt naar hem doorsturen, laat hem lekker alles beantwoorden, of iemand uit zijn uitgebreide netwerk van influencers (:laughing:) tippen aan die merken.

3 likes

Denk dat op een gegeven moment de scheidslijn tussen privé en werk vervaagd. Constant als je iets leuks aan het doen bent de camera erbij pakken want ja leuke content. Waardoor je toch weer aan het werk bent. Of je bent lekker ontspannen aan het spelen met makeup en dan toch weer even een foto maken voor insta want content.

2 likes

Ik moet wel toegeven dat ik nu op zoek ben naar de burberry baby parfum :pleading_face:

9 likes

Burberry baby ruikt wel heel lekker. En er is een baby parfum van Bvulgari die ook heel lekker ruikt. Voor mezelf. :blush:

1 like