Ja goed maar we leven niet allemaal meer in 2009. Tijden veranderen nou eenmaal en 40 pakketten per dag krijgen is niet normaal. Snap echt niet dat dit zo raar gevonden wordt.
Leuke zaterdag video wel van Mascha! Old school beautygloss
Ja echt leuk inderdaad!
Ik vind het vooral een beetje selectief. Denk niet dat ze zo zou trippen als het dior was. En dankzij die pakketjes is ze zo groot geworden dus beetje respectloos om zo te reageren. Zorg er dan gewoon voor dat je een echt zakelijk adres hebt waar het zonder probleem heen kan. Dit is letterlijk haar werk, influencer zijn.
Ik dacht dat ze eerst een postbus had?
Mij lijkt het gewoon nog eens een extra manier om te laten weten dat ze echt niet meer pakjes wilt. En daar dus weer lof voor kan krijgen.
Het is ook wat tegenstrijdig. In vlog 2462 op 9:50 zegt ze: ik krijg net een box van Selma! Kijk wat erin zit zoân tang! En allemaal goodies! (Heel blij). Dan vind ik het inderdaad wat selectief. Ik vraag me af of ze ook nee zegt tegen al die influencer goodies en boeken van collegaâs etc. En ik geloof dat ze haar planner toen ook naar mega veel bloggers opgestuurd heeft, zou ze die eerst allemaal zelf gemaild hebben en om adres gevraagd? 
Ik heb de video van Lotte ook gezien en had op zich ook wel met dâr te doen hoor. Ikzelf let eigenlijk totaal niet op die uploadschemaâs en zit niet persĂ© op de minuut klaar om vlogs te kijken (van niemand niet). Ik zie het gewoon voorbij komen als het online staat. Wel bijzonder dat de youtubers zelf daar altijd zo mee bezig zijn en stress van krijgen.
Let jij op uploadschemaâs van vloggerzz?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maandagavond zit ik klaar voor ons Mo
Nee ik vergeet dat ook. Het is meer dat als een vlogger altijd een video op dinsdag plaats , dat ik dat dan zie staan en dan denk âohja het is dinsdagâ
Nee hoor laatste tijd gaat het op een enkele uitzondering na best goed!!
Ja dat dus. Mijn punt maar dan beter verwoordđ
Er zijn ook mensen die ze gaan berichten daarover. Er zou toch een vlog online komen vandaag? Of na een tijdje minder consequent uploaden: nou ik ben wel teleurgesteld dat je je toezegging niet nakomt. Tenminste, dat zeggen de YT-ers zelf. Missh broodje aap
Is dit inmiddels gebeurd eigenlijkt?
Ze is zelfs bij Edino langs geweest 
Waarschijnlijk zat er wijn in, een structuurjunkie planner en een recept voor dadels in spek en iets met geitenkaas.
En haar wandelboek want dat ontspant zo. Verspakket voor burrata salade na het wandelen
En een tegoedbon voor een bed van ikea
Nee tiramisu eten we alleen als het stormt op Terschelling!
Huh ik dacht dat iemand laatst had gepost wat ze had gegeven. o.a. een fotoshoot voor aldie kinderen. Of heb ik dit nou gedroomd?