Beutyblogtopic XL #11

O, dat wordt echt lachen als ze de volgende keer een speelgoedwinkel tegenkomen :rofl:

4 likes

Zij weet ook dat als hij oud genoeg is om de challenge te snappen, dat haar veel te veel geld gaat kosten

22 likes

Ik heb in influencer marketing gewerkt en wij deden dit wel :no_mouth:

6 likes

Wow echt wat een stalker organisatie dan.

4 likes

Jeeeetje Mascha neem een chill pill! Wat een agressieve stories!

Ze is de godganse dag thuis om pakketjes aan te nemen, ze kan ze ook weigeren en meteen retour-afzender laten sturen. Dan zit ze er ook niet mee. Of neem het aan, zeg er niks over en deel het uit aan je buren / blijf van mijn lijf huis / kringloopwinkel. Ze HOEFT al die spullen van Pietje toch niet in huis te bewaren? Ik snap haar probleem echt niet.

Volgens mij gaat het probleem ook niet om de spullen maar dat mensen haar adres weten?

31 likes

Huh dus mensen sturen haar zonder aankondiging of zonder te vragen shit, en zij moet het dan maar geven aan mensen die het goed kunnen gebruiken? Ik snap haar wel hoor. Ze is geen doorgeefluik of liefdadigheidsinstelling. Vraag het even voordat je zooi opstuurt. Volgens mij zag ik het ergens anders ook hier over gaan, schijnbaar wordt echt door speurwerk haar adres achterhaald om haar zooi toe te sturen.

12 likes

Dan moet ze moeite doen. En moeite doen is niet echt Maschas ding.

Ik snap best wel dat het irritant is. Maar boelang geleden heeft ze nou gemeld dat ze dit niet meer wilt. Vaak duurt het wel ff voordat je volledig uit die systemen bent enzo. En voordat iedereen het door heeft. Zeker als je jaren lang zee containers vol met spullen aannnam.

14 likes

Misschien is het ook handiger als ze die pr bureaus die de shit opsturen gewoon zelf benadert om haar uit de systemen te verwijderen of haar adres aan te passen in postadres. Denk dat je met een paar grote partijen hoeft op te bellen.

15 likes

Dit is serieus een goed idee.
Want begrijp dat ze ook steeds berichten krijgt van de zenders dat ze de spullen moet laten zien in haar vlogs oid…

2 likes

Nou dan maak je content met die spullen er in, dan doe je precies wat die bedrijven willen.

Ik vind dit echt de omgekeerde wereld. Snap Mas echt dat ze hier klaar mee is. Daarnaast weten we ook niet hoe ze dit achter de schermen aanpakt. We doen wel alsof een belletje heus het probleem wel oplost maar dat hoeft niet zo te zijn.

9 likes

Die doet dat toch niet gratis?!

11 likes

Maak je een grapje? Die stories zijn van 81 weken geleden

1 like

Oh wow hahahaha verwijderd, sorry. Fake news. Maar wat gek dat dat dan gewoon in zijn story blijft staan? Was geen highlight oid

Haha geeft niks. Bij mij zijn het wel highlights, geen stories

1 like

De bedrijven kunnen het ook gewoon niet naar Mascha sturen, dat is toch geen rare eerste stap? Anders is ze alsnog elke dag bezig met pakketten weigeren of weggeven

2 likes

Maar als bedrijven dat eeuwen wel hebben gedaan en het werd altijd aangenomen, hoe moeten ze dan nu weten dat het niet meer gewaardeerd wordt? Kan me niet voorstellen dat ze allemaal haar insta continu volgen, dus neem dan gewoon even contact op met die bedrijven

10 likes

Daarnaast sturen ze dus shit op en gaan ze haar daarna DMs sturen om die dingen te promoten :clown_face:

1 like

Ik denk dus wel dat die bedrijven haar allemaal volgen, ook omdat ze voor speciale dagen/evenementen dingen opgestuurd krijgt. En ik kan me ook voorstellen dat iedereen afbellen voor Mascha enorm veel werk is, als ik eens kijk naar wat zij allemaal binnenkrijgt. Ik vind het de omgekeerde wereld dat zij iedereen moet gaan afbellen terwijl ze haar ongevraagd pakketjes sturen. Het lijkt veel van ons denk ik allemaal heel makkelijk en leuk om dingen te ontvangen, maar als jij dagelijks 50 pakketjes ontvangt waar je niet om hebt gevraagd, kan ik me voorstellen dat je dat na een tijdje strontbeu bent

7 likes

Ja het is eventjes investeren maar daarna is ze er vanaf lijkt mij. Het is net als nieuwsbrieven die je niet leest. Het kost even tijd om je iedere keer af te melden als je ongevraagd iets in je mailbox krijgt. Maar je krijgt er zoveel voor terug (geen mails en geen ergernissen!).

Als die pakketten terugkomen bij het bedrijf zullen ze niet zomaar het opnieuw aanbieden zonder eerst contact met haar op te nemen denk ik. Er zijn zoveel oplossingen maar zij kiest alsnog de meest omslachtige manier door haar volgers ermee lastig te vallen i.p.v. direct het probleem aan te pakken.

8 likes

afbeelding

9 likes