Maar… Het hele concept van bedrijven die dingen opsturen die zij dan wel of niet laat zien in de vlog, is toch PRECIES waarom ze nu kan doen (…) wat ze nu doet?
Ja en ze kiest ervoor om momenteel geen pakketten meer te ontvangen, je kan veel over Mascha zeggen maar zij is echt een goeie businessvrouw, met partys, haar dag, planners, grote samenwerkingen. Als zij er nu voor kiest om geen pakketten meer aan te nemen zal ze vast een ander idee voor ogen hebben hoe ze haar bedrijf verder laat groeien. En @oliverqueen ik snap de gedachte maar ik vind een nieuwsbrief toch iets anders dan een fysiek pakket wat op je stoep staat
Ja prima dat ze het nu niet meer wil, dat is haar goed recht, maar er zo over ranten datt het echt BIZARRR is dat ze zomaar spullen opgestuurd krijgt… Nehh, zo ben je ook ooit begonnen en toen was het allemaal fantastisch en ‘ohhh wat lieffff ze hebben mij dit gestuurd!?’
Ugh ik merk steeds meer dat ik me zo erger aan het gezeur van sommige bloggers. Lotte heeft het naar eigen zeggen veel te druk en ik geloof absoluut dat ze dit zo voelt. Maar ik denk ook dat sommige bloggers zijn vergeten hoe het voelt om werkelijk fulltime te werken, de deur uit te moeten enz.
Ben idd ook benieuwd naar wat ze al heeft gedaan (wel aanschrijven, terugsturen etc) maar daar gaat ze niet op in, in haar rant toch? Want die bedrijven kunnen dat niet zomaar weten. Of ze heeft altijd alleen heel specifiek toestemming gegeven voor huis-bezorgingen, en dan is het wel irri als zij dit adres nu overnemen voor andere pakketjes?
Misschien kan ze alle berichten die ze krijgt naar hem doorsturen, laat hem lekker alles beantwoorden, of iemand uit zijn uitgebreide netwerk van influencers () tippen aan die merken.
Denk dat op een gegeven moment de scheidslijn tussen privé en werk vervaagd. Constant als je iets leuks aan het doen bent de camera erbij pakken want ja leuke content. Waardoor je toch weer aan het werk bent. Of je bent lekker ontspannen aan het spelen met makeup en dan toch weer even een foto maken voor insta want content.
Ik moet wel toegeven dat ik nu op zoek ben naar de burberry baby parfum
Burberry baby ruikt wel heel lekker. En er is een baby parfum van Bvulgari die ook heel lekker ruikt. Voor mezelf.
Ja goed maar we leven niet allemaal meer in 2009. Tijden veranderen nou eenmaal en 40 pakketten per dag krijgen is niet normaal. Snap echt niet dat dit zo raar gevonden wordt.
Leuke zaterdag video wel van Mascha! Old school beautygloss
Ja echt leuk inderdaad!
Ik vind het vooral een beetje selectief. Denk niet dat ze zo zou trippen als het dior was. En dankzij die pakketjes is ze zo groot geworden dus beetje respectloos om zo te reageren. Zorg er dan gewoon voor dat je een echt zakelijk adres hebt waar het zonder probleem heen kan. Dit is letterlijk haar werk, influencer zijn.
Ik dacht dat ze eerst een postbus had?
Mij lijkt het gewoon nog eens een extra manier om te laten weten dat ze echt niet meer pakjes wilt. En daar dus weer lof voor kan krijgen.
Het is ook wat tegenstrijdig. In vlog 2462 op 9:50 zegt ze: ik krijg net een box van Selma! Kijk wat erin zit zo’n tang! En allemaal goodies! (Heel blij). Dan vind ik het inderdaad wat selectief. Ik vraag me af of ze ook nee zegt tegen al die influencer goodies en boeken van collega’s etc. En ik geloof dat ze haar planner toen ook naar mega veel bloggers opgestuurd heeft, zou ze die eerst allemaal zelf gemaild hebben en om adres gevraagd?
Ik heb de video van Lotte ook gezien en had op zich ook wel met d’r te doen hoor. Ikzelf let eigenlijk totaal niet op die uploadschema’s en zit niet persé op de minuut klaar om vlogs te kijken (van niemand niet). Ik zie het gewoon voorbij komen als het online staat. Wel bijzonder dat de youtubers zelf daar altijd zo mee bezig zijn en stress van krijgen.
Let jij op uploadschema’s van vloggerzz?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maandagavond zit ik klaar voor ons Mo
Nee ik vergeet dat ook. Het is meer dat als een vlogger altijd een video op dinsdag plaats , dat ik dat dan zie staan en dan denk “ohja het is dinsdag”
Nee hoor laatste tijd gaat het op een enkele uitzondering na best goed!!