Ja dat dus. Mijn punt maar dan beter verwoord😂
Er zijn ook mensen die ze gaan berichten daarover. Er zou toch een vlog online komen vandaag? Of na een tijdje minder consequent uploaden: nou ik ben wel teleurgesteld dat je je toezegging niet nakomt. Tenminste, dat zeggen de YT-ers zelf. Missh broodje aap
Is dit inmiddels gebeurd eigenlijkt?
Ze is zelfs bij Edino langs geweest
Waarschijnlijk zat er wijn in, een structuurjunkie planner en een recept voor dadels in spek en iets met geitenkaas.
En haar wandelboek want dat ontspant zo. Verspakket voor burrata salade na het wandelen
En een tegoedbon voor een bed van ikea
Nee tiramisu eten we alleen als het stormt op Terschelling!
Huh ik dacht dat iemand laatst had gepost wat ze had gegeven. o.a. een fotoshoot voor aldie kinderen. Of heb ik dit nou gedroomd?
Dit doet me denken aan dat de moeder van mijn middelbare school vriendje een t-shirt had met economy sucks. (Ok was in 2009, economie was ook kut)
Ja in het Youtubers topic geloof ik!
Zeg dat dit een grap is.
Het was afgesproken geloof ik, maar niemand weet het hele verhaal.
Ik zie deze heel vaak voorbij komen. Misschien repost van iemand anders?
Bedoel je dat ze deze repost niet gedaan kan hebben of de info die erin staat? Want er staat eronder door wie het is gemaakt.
Het is duidelijk aan welke kant jij staat in het conflict
Ik denk het wel, ze post ook veel dingen tegen Zwarte Piet. Dat kan ook polariserend werken (maar het is de waarheid)
Los van dat ik het echt oneens ben met dat het ‘maffe posts’ zijn (ik denk dat het belangrijk is dat er grote aandacht naartoe gaat, zeker gezien de situatie de afgelopen dagen), Instagram staat al dagen vol met zulke posts en iedereen en z’n moeder repost (in mijn omgeving, in ieder geval), dus zou niet echt snappen waarom Mascha zich er niet over uit zou willen spreken bij haar following.
Het kan indd een beetje dubbel voelen hoor, wat je zegt, ‘ik repost ff en dan heb ik m’n goede daad ook weer gedaan’, maar denk dat het (vooral bij iemand met zo’n groot bereik) ook gewoon zorgt voor informatieverspreiding, en dat is natuurlijk ook al iets!
Het viel mij ook al op bij Mas. Maar ze is niet de enige: ik zie heel veel mensen op Instagram pro-palestijnse stories posten terwijl ze anders nooit überhaupt iets posten. Niets mis mee, maar wel verbazend.