Eerst ga je het onwetende meisje spelen dat niks weet en nu ga je mensen even uitleggen hoe het werkt? Ik vind jou met vlagen zo irritant en bepalend
Jaa same.
Eerst is het altijd zon mega vooroordelende opmerking en dan als mensen uitleg geven is het âJaaa ik snap het helemaal maar mn omgeving is zoo vooroordelendâ
Gurl verbeter de wereld begin bij jezelf
Ja en in je hoofd aub niet in élk fucking topic
Dat zeggen ze bij de opvang ook hoor! Is helaas dat na periodes waar mensen veel geld geven zoals kerst, dat terugvallen en ongelukken/doden etc vaker voorkomen helaas. Het is heel verleidelijk natuurlijk als je opeens âveelâ geld hebt. Daarom worden leefgeld etc ook nooit in die periodes gegeven of idd hele kleine delen zodat het niet opstapelt of gespaard kan worden!
Weet je wel hoeveel drugs je daarvan kan kopen? sorry
Edit: dit is voor het eerst in tijden dat ik op de site van Cynthia kijk. Ziet er allemaal nogal verlept uit.
Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen. Eerst weet je er niks van en vervolgens weet je er alles van en wil je een goeie discussie.
Ik snap er geen reet meer van.
Ik vind dit een heel irritant âartikelâ.
Zij heeft het begrip humble brag echt uitgevonden met haar haverkoeken voor haar assistente en lunch voor haar vriendin.
Ik heb een uurtje geleden toen ik frietjes ging halen een dakloze 5⏠gegeven. Toen ik terug naar huis wandelde zat hij een kebab te eten en stak hij zijn duim omhoog naar mij.
Echt ik moest bijna huilen bij de gedachte dat ik hem een avondmaal gegeven heb.
Als ik cash bij heb doe ik het altijd, in welke toestand dat ze zich bevinden.
Ik dacht bij die hardloop schoenen gelijk oh god die blogt volgende week weer dat ze na een week trainen een marathon heeft gelopen
Bijna duizend euro, daar had ik niet op gerekend hoor! Ik dacht dat ik uit zoân âŹ600 zou uitkomen.
Chill als je gewoon ff 400 euro meer OP EEN WEEK kunt uitgeven dan je gepland had.
Als dit goed wordt gelezen zal ik dit vaker doen!
Alsjeblieft niet zeg.
Ik âschrikâ meer van de verwachte uitgave van 600 euro in de week
Maar met 150 euro voor personal training en 75 euro voor manicure/pedicure loopt het natuurlijk ook snel op.
Ja pfoe, dan zou ze 2600 per maand uit geven zonder vaste lasten oid!
Dat personal training is altijd zo duur, terwijl je het harde werk zelf moet doen. En het nog steeds afzien is . Maar ik snap van die PTs ook wel dat ze gewoon een uurtarief moeten vragen. Maar duuur joh als je ook gratis kunt sporten. Echt zoân luxe ding denk ik.
Ik snap dat het een moeilijk onderwerp is.
Ik heb helaas een zeer goede vriend met een alcoholverslaving. Hij is een functionerende verslaafde. Hij heeft nog steeds een goede baan en een dak boven zijn hoofd, maar de schulden stapelen zich wel op.
Ik heb hem ook wel eens âgeredâ door 2 maanden zijn hypotheek te betalen ( direct aan de bank, niet aan hem gegeven)
Ik weet ook wel dat dat niet echt helpt.
Ik weet ook wel dat het niet echt helpt als ik een verslaafde dakloze een tientje in de handen druk.
Maarja, wat is het alternatief? Soms is de snelle pijnloze oplossing inderdaad geld geven.
Dan zoân halve âoh dit is echt niet mijn normale week hihi wat heb ik veel uitgegevenâ aan het einde. Meit, kies dan gewoon een normale week of kom er gewoon voor uit dat je geld over de bank kan smijten.
Naast dat je geen reet hebt aan een week uitgaven van iemand. Een maandoverzicht zegt veel meer, maar zelfs ook niet alles. Dus ja, leuk voor als je nieuwsgierig bent naar waar Cynthia haar geld aan uitgeeft, maar eigenlijk weet je nu nog niks behalve dat ze jou graag wilt laten denken wat voor gulle, fitte, Bourgondische boekenwurm ze is.
Pff eerst krijg ik allemaal mensen over me heen hier en nu zie ik genoeg likes op mijn berichten. Dus die reacties van ik word hier woedend van kan ook wel even wat minder heftig hĂš!
Je eigen reacties zijn anders ook behoorlijk heftig en passief agressief.