Beutyblogtopic XL #11

Dat betekent iig dat niet iedereen hier in hetzelfde gareel moet zijn. Het lijkt wel of je dood moet zwijgen als je niet de grote groep mening hebt. Andere berichten ook likes

2 likes

Ik ben iig niet emotioneel. Ik bekeek het rationeel. Ik voel me nooit persoonlijk aangevallen door random mensen op een forum die ik niet ken

Maar toch moet je uren nadien komen bewijzen dat andere mensen echt wel dezelfde mening hebben?

Iedereen was alweer bezig met iets anders en dan kom jij hier oude koeien uit de sloot halen om vervolgens dramatisch te doen dat je echt niks mag hier. Als je nu normaal mee was gaan posten had niemand meer iets gezegd hoor.

8 likes

Weet je het zeker?

5 likes

Tja ach ik had vandaag een leven en zie nu ineens nog likes en reacties op mijn bericht. Is ook weer niet goed? Dit is niet hoe het hoort ofzo? Is hier een forum etiquette voor te vinden?

Ja want wat weten jullie van mijn leven? En andersom

Hey sgat ik was een van die welgeteld drie likes maar een like betekent niet dat ik achter al jouw alinea’s van de afgelopen uren sta :woozy_face:

12 likes

wat hoort is dat je nu gewoon even wat anders gaat doen. Een rondje lopen ofzo.

Ik heb net een half uur gelopen naar Utrecht centraal.

Is dat sgat trouwens iets nieuws hier wat moet op het forum?

Ik stuitte vandaag op dit pareltje: ook goeie irritainment (incl ode aan Terschelling)

2 likes

ok chill, ga zo door

1 like

Ja ik zit me nu dus in de trein te vervelen vandaar mijn wat sommigen zouden noemen ‘rant’

Meit, doe een borreltje minder.
Goeie reis terug naar huis en slaap lekker voor straks.

6 likes

Niemand noemt het dat

2 likes

Ik drink geen alcohol? Like seriously 2 x per jaar?? Ik vind dit heel raar om te zeggen :joy:

2 likes

Het had waar kunnen zijn

1 like

Ja anders word je verbannen naar Azkaban door een van de mods. Zo zijn de regels.

5 likes

Ja, “like seriously”.

2 likes

Waar is azbakan? Ik het daar lekker weer? Prima dan!

1 like

Dit is een aanname, weet je wel, hetzelfde waar je mij vanmiddag van beschuldigde.