Oh was jij dat! Ach als mensen dit een rant vinden prima I Dont care
Ja, inderdaad! Ik! Bij elk bericht staat een username, wist je dat al?
Je bent echt een troll of niet?
Kleine tip als je woedend wil worden over iets begeef je dan op Twitter in een wappie bubbel of in de rechtse meiden sectie man man man. Dat is echt iets om je over te ergeren in tegenstelling tot een huisdieren opmerking
Noem je ons hier rechts?
Is het al tijd om onze #backtobeuty-kaart te spelen? Ik denk van wel
Laat het gaan, des te meer voer je het geeft des te meer hap hap hap
Haha absoluut niet ik bedoel op Twitter zitten een aantal zeer bekende rechtse meiden die tenenkrommend bezig zijn
Een aantal zaten ook in een tv-programma randland laatst
Oke oke
Ja verdomme zeg, elke keer als je dat ding post, klik ik erop
Waar was je al die tijd?!1?
Wat lezen jullie slecht zeg? Dat heb ik echt totaal niet gezegd
Ik zal beginnen
In de nieuwe Beautygloss-video zegt Mascha dat ze overwegen om tijdelijk op een vakantiepark te gaan wonen i.v.m. de overlast die ze ervaren door het continue verbouwen bij de buren. Dit totdat hun nieuwe huis klaar is. Ze willen dan wel dagelijks naar hun huidige huis rijden om daar spullen uit te zoeken, en zo veel mogelijk verkopen/weggeven voor de verhuizing, zodat ze alleen de noodzakelijke spullen meenemen naar het nieuwe huis.
Het lijkt me best leuk om dat te volgen! Maar ik vraag me af of het haar lukt, want het klinkt een beetje als het concept van minimalisme waar ze een paar jaar geleden juist niet gelukkig van werd.
Ik zat in een Gelli baff
Ze zei dat ze super veel last hebben van klussende buren en dat kon je ook aan haar stem horen, maar huh? Probeert ze dan boven een boor uit te schreeuwen hoor? Als je buren aan het verbouwen zijn heb je toch niet echt last van stof enzo?
Ja, dat kost even tijd om je er uit te vretten.
Het is je vergeven.
Is hun nieuwe huis eigenlijk vrijstaand? Ik hoop voor haar dat de geluiden daar niet verder gaan… in een nieuwbouwwijk zal ook nog wel het een en ander verbouwd moeten worden.
Volgens mij wijt ze dat aan de slechte luchtkwaliteit in huis, waarvan dat Dyson-apparaat (luchtfilter?) zegt dat het door bouwstof komt.