Beutyblogtopic XL #11

Je zou de buren van Mas zijn en dit lezen. Dan ga je toch echt stuk… Daag! :rofl:

Voor de katten vind ik het wel sneu als je van altijd thuis naar een paar uur gaat, haha daar worden ze dan toch ook gestrest van? Heb geen kat dus no idea…

7 likes

Dan gaan ze daar dus puur naartoe omdat ze vermoeden dat ze s’nachts worden geterroriseerd door bouwstof. Dat boren waar ze zich (begrijpelijk) aan irriteren is overdag, dus als ze overdag alsnog gewoon in hun huis zijn waar de fuck doen ze dit dan voor??? Volgens mij zijn ze gewoon al heel lang op zoek naar een soort reden/excuus om dit gewoon te doen.

15 likes

Het is precies wat iemand hier zei (sorry even vergeten wie). Hadden ze dit ook gedaan als ze geen Dyson hadden? Als de luchtkwaliteit zo bizar slecht wordt in je huis (volgens een apparaat) dan klop je toch even bij de buren aan? Zij hebben neem ik aan bepaalde veiligheidseisen waar ze aan moeten voldoen? Of denk ik nu te makkelijk.

Ik zie deze case opeens helemaal voor me in een zaak bij de rijdende rechter.

6 likes

Nou dit dus. Normaal gesproken bel je ff aan en praat je erover als er overlast is. Lijkt mij de eerste stap voor je besluit te vluchten uit je eigen huis

12 likes

Maar ze is al twee jaar niet meer op vakantie geweest hoor!!

Net zoals de rest van de wereld? Heftig.

5 likes

Digital nomads zijn het.

4 likes

Het helpt ook niet dat ze zelf het hele huis volgebouwd hebben met meuk en daardoor niet goed en gronding kunnen afstoffen, maar he, details.

6 likes

Huh afstoffen? Dat doet ze schoonmaker toch

5 likes

Het is goedkoper om die elke dag te laten komen dan naar een vakantiepark te gaan en elke dag te pendelen.

2 likes

Ze willen midden in Amsterdam wonen en gaan dan klagen over de herrie en in een natuurhuisje zitten? Ik denk indd ook van er wordt toch alleen overdag geklust? Je hebt ook oordoppen ofzo, of ff geen 2 extra dutjes overdag doen? Maar ja hun keuzes hun leven.

12 likes

Nou ja hun leven maar wat ik vooral altijd loei irritant vind zijn die DM reposts, ‘ik ben dierenarts en kan dit alleen maar toejuichen!’ ‘Ik ben kattengedragskundige en zou dit ook aanraden!’ ‘Ik ben pussyknuffelaar en sta hier helemaal achter!’

Okay we get it now

38 likes

Het is ook compleet niet onderbouwd anekdotisch bewijs. Het beste voor die katten zou namelijk thuisblijven zijn. Blijf het raar vinden dat ze meent dat de katten het toch liever hebben dat ze er niet zijn. Ondanks dat ze misschien niet bij je komen knuffelen zijn ze misschien wel afhankelijk van je aanwezigheid? Of waarderen ze dat?

Maar goed Mascha de kattenfluisteraar weet uiteraard precies wat die beesten denken en willen.

4 likes

Katten houden immers ook enorm van verbouwlawaai

18 likes

Hahha hardop aan het lachen om pussy knuffelaar :joy::joy:

5 likes

Zielig voor de katten ook zeg

3 likes

En kantoor :wink:

3 likes

Ik heb wel katten en ik kan me voorstellen dat mijn katten daar inderdaad erg gestrest van zouden worden. Ze vinden het niet leuk als we een paar nachtjes weg zijn geweest dus 2,5 maand alleen al helemaal niet. Verhuizen vinden ze ook niet leuk maar na een paar dagen zijn ze wel gewend. Dus paar dagen stress vs 2,5 maand stress?

Maar ligt misschien ook aan je katten. Ik heb een kat die altijd bij me wilt knuffelen. Ik snap het ook wel als Siem en Manis denken dat het lekker rustig is zonder de foefjes :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ik ben letterlijk verhuisd omdat ik gek werd van mijn buren (niet per se verbouwen maar wel de (overbodige) geluiden die ze maakte en nog meer dingen. Het werd op een gegeven moment echt een psychisch ding. Toen mijn vriend en de buurman op de vuist met elkaar gingen na weer een conflict om iets (keihard bonken op de onze ramen terwijl mijn pasgeboren baby lag te slapen), heb ik direct en de politie gebeld én de makelaar. Ik was het zo zat.

8 likes

Wie weet gaat Siem de buren wel helpen met klussen.

38 likes

Ondertussen rijdt Safiya Nygaard haar kat het hele land door met verhuizen en slaapt dat beest iedere nacht in een ander hotel.
:woman_shrugging:t2:

Ik snap wel dat je zo’n oud beestje niet wil meesleuren, dat is logisch. Maar hun hele reden om dit te doen is toch gewoon lekker uit de duim gezogen? Hoe denk je dat die luchtkwaliteit dichterbij het centrum is straks? Zeg gewoon dat je lekker nog 2,5 maand in de natuur wil wonen. Klaar.

13 likes