Nee want Dyson heb het gezegd en dat ding liegt niet!
En alsof je geen last hebt van borende buren als je in een nieuwbouw wijk woont, dan wordt er constant nog vanalles opgehangen
Om trouwens nog maar te zwijgen van bouwzand om je heen
Maar ze ging overdag al regelmatig naar een hotel om het te ontsnappen. Nu boekt ze een vakantiehuisje voor de nachten, maar gaat ze overdag weer terug naar de herrie. Ik snap hem niet helemaalā¦
Zijn zijn niet aan het verbouwen dan?
Even weer flashback na mijn 1e jaar in mijn nieuwbouw appartement⦠elk fucking weekend ging het los hier.
Maar ik snap dat niet echt want ze doen alsof ze al een jaar in de verbouwing zitten, maar je hoeft toch niet elke dag alleen maar te boren ofzo? Wat zijn die mensen dan aan het doen, 10000 gaten boren? Je hebt toch ook dagen dat er geen geluid gemaakt wordt, behangen, verven etc maakt toch geen geluid? ik zou ff overleggen met de buren wat de planning is ofzo, maar goed hebben ze miss al gedaan.
Onze buren hebben ook vier maanden verbouwd en dat was echt alleen maar takkeherrie. We vroegen ons ook af of ze alles weer aan het slopen waren. Ik vond het met thuiswerken ontzettend vervelend in ieder geval.
Het ging niet alleen om de buren maar de hele straat of een aantal woningen die een verdieping op het huis bouwen. Allemaal tegelijk.
Ik zou ook helemaal gestoord worden. Even los van bouwstof of niet.
Ik zou mijn katten dus niet in die herrie laten en niet alleen. Dan maar veel geld in een geweldig pension steken als je dat geld toch hebt.
Kunnen ze niet gewoon oordopjes kopen
kattenoordopjes?
Hopelijk ligt dat vakantiehuis niet aan het water en stoppen ze dan ook ff met dat geklets over boten. Kan ik echt niks mee. Wel intens sneu dat je kut woont en nog moet wachten op je nieuwe huis
Dat dacht ik ook altijd. Maar sinds ik al sinds oktober elke dag gebeur, getril, gedreun
hoor van mijn nieuwe bovenburen weet ik dat er heel wat meer geboord kan worden dan je ooit voor mogelijk gehouden hebt.
Zij moeten echt maandelijks veel vaste lasten hebben. Hypotheeklasten van het nieuwe koophuis, huur voor hun huidige huurwoning, huur voor de vakantiewoning en kosten voor de kantoorplek/flexplek waar ze nooit zijn.
Maar Siem is inmiddels een geriater, dus die kan manis ondersteunen
Wat zeurt iedereen over mascha en de katten en heen en weer rijden? Laat ze het lekker zelf weten
Iets onzinnig goedpraten. Dat dekt precies de lading.
Nou jongens, Mila is heel zorgzaam. Ze is zo zachtaardig!
Kunnen we weer toevoegen aan ons lijstje. Dus ze houdt van eten, heeft humor, houdt van voetbal en haarā¦
Hier hetzelfde. Toen we plots full-time thuis waren, vond onze kat dat niet erg fijn. Nu denk ik dat ze het jammer zal vinden als we weer de hele tijd uit huis werken:).
Ik snap wel waarom ze de katten thuis laten want veel katten vinden verhuizen echt niet fijn. En verbouwende buren kunnen ook echt vervelend zijn. Maar het komt wel extreem privileged over als je dan een paar maanden in een vakantiepark kan wonen. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ,gewone sterveling, vond de aankoop van een noise cancelling headphone om de wegenwerken in mijn straat een beetje te dempen, al een serieuze investering.
Wat zeur jij de hele tijd over wat mensen op dit forum plaatsen.